Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 337 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van den Broeck 22-12-2016 Via de website gekocht

superwinkel.nl

Superwinkel.nl is 10% goedkoper en biedt een correcte levering; mijn vriendin heeft goede ervaring in het verleden.

Pluspunten

• goedkoop
  • correct en snelle levering

Hannah 16-12-2016 Via de website gekocht

Prefect

Super snelle levering, goede kwaliteit en gegeven wat werd beloofd! Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Snelle levering
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Jan De Schepper 15-12-2016 Via de website gekocht

Mijn keuze !

Vond eau--de--toilette nergens in parfumwinkels. Hier wel ! Ik heb hem na 1 dag al in mijn toiletkast ! Chapeau !

hans 14-12-2016 Via de website gekocht

parfum

een goede en gebruiksvriendelijke site met voldoende keus en duidelijke omschrijvingen, en het belangrijkste eerlijke prijzen en correcte levering.

eman 10-12-2016 Via de website gekocht

snel aflevering goed service

hoog kwaliteit en laag prijs en alle merken van alles mekup en parfum en wat alles wat nodig voor verzorging

W.F. Giethoorn 09-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Na de bestelling kreeg ik geen bevestiging. Ook telefonisch kon ik geen gehoor krijgen. Kennelijk haperde er wat. Maar door diverse negatieve reviews over de parfum heb ik de besteling de volgende dag via de mail geannuleerd. Na het weekend deed de telefoon het weer. Ik werd heel correct en deskundig te woord gestaan. De bestelling was al klaar gemaakt en onderweg. Ik kon de bestelling weigeren en de retourkosten hoefde ik ook niet te betalen. Dat leek nog even fout te gaan, maar na een mailtje van mijn kant kwam er een excuus terug en krijg ik het hele bedrag terug. Dus ik vind het een prima winkel met goede service.goede service

Pluspunten

• Goede service
  • Correcte afhandeling

Minpunten

• Even niet bereikbaar

Jo 09-12-2016 Via de website gekocht

Superwinkel!!

Super snel bezorgd, was er eerder dan verwacht. Ik kreeg ook super snel antwoord van de klantenservice. Superwinkel dus!

Pluspunten

• Snelle levering

W. Smeets 07-12-2016 Via de website gekocht

Slechte kwaliteit bij Superwinkel

Ik gebruik al jaren Jaipur eau de toilet ,Omdat superwinkel de goedkoopste was heb ik daar een nieuwe fles besteld. Na een maand was de vorige fles leeg en ben ik aan de superwinkel fles begonnen. Deze Jaipur is beduidend slechter als ik gewend ben, je ruikt hem bijna niet. Hierop heb ik een klacht naar Superwinkel gestuurd, het antwoord wat ik hierop terug kreeg was nog slechter al de Jaipur. Na een poosje zou ik het wel wat beter gaan ruiken volgen klantenservice van Superwinkel. Dus al met al nooit meer iets van Superwinkel!!!

Webwinkel 07-12-2016 Via de website gekocht

Koop je aan kopen nu bij superwinkel

De shop is goed snel . Ik kan iedereen het aanraden . Ik koop bijna nooit iets via internet ik ben er huiverig voor je hoort zoveel rare dingen . Maar bij deze shop koop ik zo weer wat . Ga zo door.

Pluspunten

• Goed snel

Anna 07-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Meerdere malen parfums besteld via superwinkel (parfumsuper) en ben echt ontzettend tevreden. Overzichtelijke site, ontzettend snelle levering en heerlijke geurtjes tegen een goede prijs!

Ingrid 07-12-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en ik vond het super handig dat ik het pakje in een postpunt kon afhalen en er dus niet voor hoefde thuis te blijven.

Minpunten

• Spijtig dat met VISA betalen extra kost.

Nietblij 05-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling na drie maanden nog niet compleet

Eind augustus bestelde ik hier een smartwatch. De bijgeleverde oplader was echter defect. Ik heb hierover direct gebeld. Ik hoefde niets te doen en zou een nieuwe oplader toegestuurd krijgen. De defecte oplader toesturen hoefde echt niet werd mij verteld.
Na een week of zes heb ik een mail gestuurd met de vraag over de status van de levering van de oplader. Reactie hierop was een mail met het verzoek de defecte op te sturen. Dat heb ik een maand geleden gedaan.
Behalve een automatische mail waarin staat dat het pakketje is ontvangen heb ik niks meer gehoord.
Het is nu ruim drie maanden geleden dat ik hier een horloge bestelde en nog steeds niet opgelost.

Officiële reactie van Superwinkel 05-12-2016

Het leveren van de nieuwe oplader duurt inderdaad langer dan we verwachtten, nogmaals onze excuses hiervoor. Ik heb u zojuist gemaild hierover en u per post een compensatie toegestuurd.

Met vriendelijke groet, klantenservice Superwinkel

Eve 01-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel in huis en goedkope prijzen

In tegenstelling tot sommige andere webwinkels, die beloven de volgende dag te leveren, doet deze winkel het echt.
Goede prijs ook!
Aanrader :)

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goedkoop

priscilla 26-11-2016 Via de website gekocht

prima levering en spotgoedkoop

super snelle levering, dag erna al ! en inderdaad een superwinkel met een superprijs. eindelijk een website die wel te vertrouwen is

C. v.d. Vossen 25-11-2016 Via de website gekocht

superwinkel

in alle fases ging het prima!! Ik vind alleen dat al die webshops hun spulletjes in véél te grote dozen verpakken. Zonde van het karton.

majorgeneral 24-11-2016 Via de website gekocht

En of ik tevreden ben!

Een levering zo snel, het leek overtoom wel. Ernstig nu. Inderdaad vandaag bestelt morgen in huis. Top. Het product (Panasonic voorzetlens) eerst in de US gevonden, gelukkig tijdig SUPERWINKEL.NL ontdekt, ik ben er financieel behoorlijk beter van. Smaakt naar meer.

Susp 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede winkel

De parfum die ik koop is er aanzienlijk goedkoper dan in een parfummerie. Snelle leverng en netjes verpakt. Aanrader!

San 17-11-2016 Via de website gekocht

Super

Snel, betrouwbaar. Zeker een aanrader! Kan het ook bij het postkantoor ophalen. Heel tevreden! Toppie

Hafida 16-11-2016 Via de website gekocht

Hafida

Correcte en snelle levering. Duidelijk prijspolitiek. zal waarschijnlijk in de toekomst nog gebruik maken van deze winkel. Niet alle producten zijn goedkoper dan in gewone parfumerie. vergelijken is de boodschap.

Sunshine 16-11-2016 Via de website gekocht

Top prijzen

Je vindt hier veel geuren die goedkoper zijn dan in de parfumerie winkels. Niet alle geuren maar welveel. Vandaag bestelt is inderdaad volgende dag in huis en goed verpakt.

• Levering

Cathy 15-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede prijs

Bij het zoeken naar een eau de toilette kwam ik bij vergelijken van prijzen en webshops bij Superwinkel.nl terecht. Heb er geen spijt van. De website is overzichtelijk en het bestelde artikel werd de volgende dag keurig verpakt al bezorgd Het originele produkt tegen de voordeligste prijs.

Tanja 15-11-2016 Via de website gekocht

Prima!

MK horloge besteld. Netjes en op tijd bezorgd. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding. Ga zeker in toekomst nog kopen via Superwinkel.

Yasmin 17-12-2016

Zijn de horloges echt op deze site

A. de Vrij 11-11-2016 Via de website gekocht

Parfum

Ik heb deze shop gekozen omdat er ruime keuzes zijn in parfums. De parfum die ik onlangs heb besteld is nergens meer te verkrijgen, en daarom is super winkel fantastish ook omdat de bestelling de volgende dag binnen is.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bestellen.

jet 11-11-2016 Via de website gekocht

mevr

Supergoed en snel thuis
Binnen 4 dagen was de levering zoals besteld
Ik vond het eerst eng maar ik raad het iedereen aan

Inge 11-11-2016 In de winkel gekocht

Zending

Speciaal bij superwinkel opdracht geplaatst omdat ze per express konden verzenden.
Mooi niet na 36 uur is nog steeds het pakketnummer niet bekend en dus ook niet te volgen....
Slechte zaak!

Minpunten

• Verzenden
  • Ingormatievoorziening

Officiële reactie van Superwinkel 11-11-2016

Beste Inge,

Allereerst onze excuses hiervoor, dit is inderdaad niet de service die u mag verwachten van ons. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd en de verzendkosten teruggestort op uw rekening. Uw pakket zal vandaag alsnog bij u geleverd worden. Mocht dit te laat zijn dan mag u het product uiteraard op onze kosten retourneren.

A.Boersma 08-11-2016 Via de website gekocht

Goed goedkoop.

Duidelijke webside. Mijn bestelling was in Superwinkel het goedkoopste.
Snelle levering en keurig verpakt.

Pluspunten

• goedkoop
  • super grote collectie parfums.

Minpunten

• vaste klant geen verzendkosten.

M colen 02-11-2016 Via de website gekocht

Mevr

De parfums bij superwinkel zijn altijd de goedkoopste, ook van gerenommeerde merken. Het zou wel fijn zijn als er geen verzendkosten gerekend zouden worden bij bestelling van hoge bedragen . De levering is supersnel. De site vind ik lekker overzichtelijk, ook op mijn smartphone. Kortom: ik bestel mijn parfum voortaan bij superwinkel.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Ik kreeg 1x eau de toilet i.p.v. Eau de parfum

Superwinkel.nl 31-10-2016 Via de website gekocht

Prima en voordelig

Makkelijk bestellen. Snelle levering en te volgen via Track en Trace. Producten zijn goed verpakt en worden netjes verzonden.

Pluspunten

• Levering
  • Eenvoud

Elke 28-10-2016 In de winkel gekocht

Top service!

Drie haar producten aangeschaft voor een leuke prijs. Bij ontvangst kwam ik er achter dat een van de flessen had gelekt. Na contact met de klantenservice werd mijn probleem direct opgelost. Goede service en dus erg tevreden over deze webwinkel!

Pluspunten

• snelle levering
  • klantvriendelijk
  • goede service

Harry 15-10-2016 Via de website gekocht

kapot horloge bandje BREIL

Horloge gekocht bij superwinkel.nl. Merk Breil.
Thuis gestuurd gekregen bleek dat de pennetjes van het horloge bandje niet goed sluiten.
Terug gestuurd en na 3 weken weer terug. Het horloge 3 dagen gedragen waarna het horlogebandje spontaan knapte. Het zag er zo degelijk uit. Volgens superwinkel.nl viel dit niet onder de garantie. We 65 euro. Goedkoop is dus duurkoop. Niet kopen dus bij deze winkel.

Officiële reactie van Superwinkel 17-10-2016

Beste Harry,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Als u ons per e-mail of telefonisch uw ordernummer even doorgeeft, dan kijken wij graag voor u na wat de status is van uw klacht.

Klantenservice Superwinkel

Jones 14-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop, maar niet goed.

Onlangs in totaal 4 luchtjes besteld bij deze webshop.
één van deze luchtjes rook niet zoals mijn vrouw gewend was. Sterker nog: ze omschreef de lucht als bedorven. Dit heb ik netjes aangegeven bij de klantenservice van superwinkel.nl.
De reactie hierop was, na het controleren van de productiedatum, dat het niet aan het luchtje kon liggen, dus moest de oorzaak gezocht worden in de lichaamstemperatuur, zuurtegraad van de huid, of de hormoonspiegel van mijn vrouw.

Bedankt (toch niet zo) superwinkel.nl !

Pluspunten

• Niet duur

Minpunten

• Niet oplossingsgericht

Paulus 13-10-2016 Via de website gekocht

Boss bottled eau de toilette 200 ml

Zeer goede prijs en zeer snelle levering; vol lof ga zo door. Volgende keer kom ik weer bij Superwinkel terecht

• Doen wat ze zeggen

Danny 12-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Via Google was ik opzoek naar een produkt.
Een Nilfisk AERO 21-01 PC. En er kwamen verschillende bedrijven met verschillen prijzen.
Eerst had ik naar de goedkoopste bedrijf gekeken, maar zijn website kwam bij mij niet zo vertrouwelijk over.
Dus ging ik door naar de een na goedkoopste bedrijf en dat was de Superwinkel.nl. Deze gaf mij gelijk wat meer vertrouwelijk indruk. Website was goed overzichtelijk en gaven alle informatie duidelijk aan. Zo had ik dan ook gelijk gekocht!
Daarna werden alles stap voor stap via email aan mij uitgelegd en aangestuurd.
Het produkt kwam netjes oprijd binnen!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sneller levering

B.g 12-10-2016 Via de website gekocht

Superwinkel

Goedkoop en makkelijk te bestellen, heb nog nergens goedkooper parfum kunnen vinden dan op superwinkel en je hebt het product de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagst mogelijke prijs

Jolanda 10-10-2016 Via de website gekocht

Super winkel!

Een groot en voordelig assortiment en hele snelle service.
Erg snel in huis na het bestellen en keurig netjes verpakt voor verzending
Top!

Ruud 05-10-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk, zeer snelle levering en voordelig

Op zoek naar "mijn" Burberry touch (for men), gevonden in de "superwinkel"! Erg voordelig en de levering en afhandeling super snel. Aanrader!

Rc 04-10-2016 Via de website gekocht

Horloges tweede keuze

Horloge besteld van Boss, zeer scherp geprijsd, maar tot drie keer een horloge ontvangen waar iets aan mankeerde. Overduidelijk worden horloges door deze leverancier ingekocht, waarmee iets aan de hand is. Vandaar hun scherpe prijs. Geloofwaardigheid ver te zoeken indien je als winkel driemaal een defect horloge afstuurt, ondanks het feit dat de service afdeling steeds goed het omruilen regelde.
Uiteindelijk het derde horloge geaccepteerd, waarmee overigens ook weer iets aan de hand was.
Zeer dubieus allemaal, slecht gevoel aan overgehouden.

Marion 02-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service bij Superwinkel.nl

Het bestellen gaat makkelijk en vlot, deze winkel doet wat wordt beloofd. Snelle levering. Goede communicatie over de voortgang van de bestelling.
Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

nel van rijn 28-09-2016 Via de website gekocht

super snel

geurtje besteld voor een goede kennis het laten verpakken en het was direct de volgende ochtend al vroeg in huis keurig en goed verzorgd

Marion 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima snelle service!

Besteld en betaald en dan de volgende dag in huis. Snelle service, goed verpakt en leuke prijzen voor de goede merken!

Pluspunten

• snelle service
  • goed verpakt
  • leuke aanbiedingen

Berry 17-09-2016 Via de website gekocht

Top

2 keer de parrot bebop2 met skycontroller besteld 1 voor mezelf en 1 voor mn vader makkelijk te vinden tegen een nette prijs snelle levering ook erg tevreden.kom zeker terug voor andere spullen om te bestellen.zeker een aanrader van mijn kant.bedankt superwinkel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijk
  • Goedkoop

Ard-Jan 14-09-2016 Via de website gekocht

Parfum aankoop

Ik heb Parfum gekocht bij supperwinkel.nl. Mijn bevinden zijn erg positief! De levertijd was snel en kwam overeen met wat op de site beloofd is. Snelle levertijd vind ik belangrijk. Bovendien bood superwinkel.nl de door mij gekochte parfum zeer goedkoop aan in vergelijking met andere winkels, dat is de belangrijkste motivatie geweest om bij superwinkel.nl te bestellen. De site ziet er ook goed uit, alleen mag de stijl iets 'vernieuwender', maar dat is een kwestie van smaak.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Prijskwaliteit verhouding

gemma 08-09-2016 Via de website gekocht

Superwinkel.nl een superwinkel met een super service

Superwinkel.nl komt zijn beloftes na. Als je voor 22.00u bestelt dan wordt het de volgende dag geleverd. Het bestelproces verloopt vlot en je kunt ook op verschillende manieren betalen. Ik heb betaald met I-deal en dat werkt perfect.
Je krijgt een mail van de bestelling en dan krijg je een mail als het ingepakt is. Vervolgens als het pakje het pand verlaat dan krijg je je track en trace code waar je je pakket kunt volgen. Het werkt allemaal super. De volgende dag heb je dan ook werkelijk je pakket in huis. Wat ook nog heel belangrijk is de prijs. Alle artikelen zijn super laag geprijsd. De parfums zijn ook de orginele. Het is dan ook superwinkel.nl maar ze zijn ook echt super. Toppie !!!!!!

de website is heel makkelijk in gebruik en snel

Hele snelle levering en het is je gemakkelijk gemaakt doordat je het pakket makkelijk kunt volgen via Track en Trace. Je krijgt ook van elke voortgang een mailtje

Assortiment
Er is ruim voldoende keuze op het gebied van dames- en herengeuren. Maar dat is maar een ding. Je kunt er van alles en nog wat kopen.

Pluspunten

• hele goede prijs
  • orgineel
  • snelle levering
  • website perfect en snel

Mohamed 02-09-2016 Via de website gekocht

eenvoudig

Ik heb een geur gekocht, de prijs in de winkel was een beetje duurder.
Ik vindt belachelijk om verzendingkosten te betalen, ik heb voor de winkel meer dan 60 euro betaald en toch moet ik verzendingkosten betalen, als een idee vind ik dat de winkel een gratis zending aan de klanten aanbeden voor bestelling van meer dan 50 euro bijvoorbeeld.

Pluspunten

• de prijs
  • de website

Minpunten

• verzendingkosten te duur

AGNES 18-08-2016 Via de website gekocht

Hallo

De keuze is goed te maken, bestellen op je gemak zonder drukte om je heen.Thuis geleverd zonder problemen.

Pluspunten

• Heel goed

A. van Z. 16-08-2016 Via de website gekocht

prima

Ik heb parfum besteld en de volgende dag had ik het in huis. Op basis van deze ervaring ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle levering

John 11-08-2016 Via de website gekocht

Superwinkel.nl is echt Superwinkel

Goede informatie voorziening betreffende verzending en perfect op tijd afgeleverd. Product was ook nog zeer scherp geprijsd!!

Pluspunten

• levering op tijd
  • prijs

Minpunten

• geen!!

Kiek 10-08-2016 Via de website gekocht

SUPER die winkel!

De winkel heeft een uitgebreide sortering en ik had snel gevonden wat ik zocht.
Ben dus zéér tevreden en kreeg het artikel snel, al de volgende dag wat ook mijn bedoeling was. De betaling per Ideal bevalt mij ook goed.

Pluspunten

• sortering
  • snelle levering

Els 06-08-2016 Via de website gekocht

Lekker lui achter mijn PC op het gemak vergeleken met andere sites met als resultaat dat Superwinkel toch vaak het goedkoopst is.

De snelle service is geweldig! Bij het artikel dat ik heb besteld was de omschrijving niet helemaal helder, dit kan echter ook aan mezelf liggen.

Assortiment
Een groot assortiment en diversiteit aan artikelen.

Aanbeveling
Gewoon een dikke 10 voor deze Superwinkel!

Ronny 01-08-2016 Via de website gekocht

mooi site, alles wat ik zocht is makkelijk te vinden.

Snelle levering van de bestelde producten

Ze hebben echt alles !!

Extra toelichting
Top service ,snelle levering. Bestel er voortaan al mijn producten !!