Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Beer Brigitte 23-08-2020

Gemakkelijk om een keuze te maken. Uitgebreide info en steeds na ontvangst kun je nog uitleg vragen via mail als er nogvtwijfel is over het produkt datbje gekocht hebt. Heel vlotte service en correcte betaling. De goedkoopste onlineshop voor de meeste produkten. Zeker voor herhaling!!!

Martine Dobbelaere 23-08-2020

Vlotte levering, mooi aanbod, goeie prijzen, heel correct! Persoonlijk vind ik de website niet écht aantrekkelijk, misschien wat strakker, nodige informatie duidelijk weergeven met accent op de troef van het betreffende produkt zodat de keuze makkelijker wordt wanneer je 'zoekend' bent. Ooit 'ns mail gestuurd, correct en vlot antwoord ontvangen. Velen kunnen hieraan een voorbeeld nemen, bedankt!

Betty 23-08-2020

Wij hadden onze bestelling echt razendsnel in huis, goed verpakt. Wij zijn echt super tevreden.

Linda Van Leeuwen 23-08-2020

Makkelijk een bestelling plaatsen , goede traceer mogelijkheid, super snelle verzending

Arzu 23-08-2020

Mijn product is super snel bezorgd, En ik kan met klara betalen dat vind ik zoooo fijn. Ik ga zeker hier weer bestellen. Bedankt

Aletta 23-08-2020

Super, dank je wel Superwinkel, dat ging is supersnel. Volgende keer weer mijn shampoo via Superwinkel :)

Marij Bollenl 23-08-2020

heel goed in prijs hebben heel veel merken service perfect en ook de zending was op tijd. alles perfect het is voor mij de ideale winkel.

Ine 23-08-2020

Lekkere geuren en verzorging-artikelen. Stuk goedkoper als,. bv Douglas en ICIParisXL enz.. Snelle service. Voor 22.00 bestellen,. de ander middag al bezorgd. Top Winkel!

Marcha 22-08-2020

De winkel heeft een groot aanbod tegen hele scherpe prijzen. Snelle levering en steeds een update over de status van je bestelling.

Jos 22-08-2020

Het aanbod is overweldigend, maar je vindt je weg gemakkelijk op de site. De bestelling verliep vlekkeloos: snel en transparant waar je pakje zich bevond. Voor herhaling vatbaar!!

Mieke 21-08-2020

Ongelooflijk, de voordeligste, én de snelste met leveren.
Netjes en degelijk verpakt, deze winkel staat bij mijn favo's inmiddels , ga zo door ! 👍👍👍

Irina 20-08-2020

Helaas, ik heb een fake product ontvangen. Dit is water met een geur die snel verdwijnt. Na 1 uur gebruik merk je de geur niet meer op (andere mensen ook niet). Ik gebruik dit parfum al heel lang en ik ken de geur en de duurzaamheid ervan heel goed.
Ik raad niet aan om iets van deze site te kopen. U heeft geen garantie wat u koopt. Dit is hetzelfde als geld in zee gooien. De klantenservice heeft helemaal geen interesse en wil helemaal niet helpen.
Superwinkel 21-08-2020

Beste Irina,

Wij verkopen uitsluitend originele producten, afkomstig van de merken zelf. Dit is dus het parfum zoals het door Burberry op de markt wordt gebracht.

Als er iets mis is met een geur, helpen we graag verder. Maar fake is het absoluut niet en we vinden het erg jammer dat je dit blijft zeggen.

Superwinkel

Marion van Kerkoerle 20-08-2020

Bestelling vlug en snel geleverd een goede prijs en supper service, goede kwLiteit en je wordt goed geïnformeerd.

Annoula 20-08-2020

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering !
TOP!

Esther 19-08-2020

Superwinkel.nl heeft een zeer makkelijk te gebruiken site en een snelle levering! Het cadeau voor mijn man was dus gelukkig op tijd binnen (donderdagavond besteld, vrijdag binnen, zaterdag jarig ;-) ) De prijs was ook heel goed voor de parfumfles die ik besteld had, elders veel duurder. Zeer tevreden klant dus!

Margrietha 19-08-2020

Voor de eerste keer mijn geurtje bij Superwinkel besteld! Nou, de naam zegt precies wat het is: SUPER!!!

Regina 19-08-2020

Het is de goedkoopste winkel met een groot assortiment. Ik bestel altijd de parfums welke altijd goedkoper zijn dan in de andere winkels. De levering is netjes en snel. Ik ben helemaal blij met Superwinkel. Een topper!

René 18-08-2020

Alles klopte: eenvoudig te bestellen, goede prijzen, snel en duidelijke reply op een vraag van mij voordat ik overging tot kopen en, tenslotte, snelle en adequate levering.

Edwin 18-08-2020

snel artikel gevonden wat ik zocht en eveneens snel geleverd en geplaatst en uitgetest was allemaal in orde

Ditie van Buuren 18-08-2020

Eenvoudig te bestellen, zeer snelle levering, heel goed verpakt en zeer goede prijsverhouding. Kortom, zeer goede service, mede omdat de levering goed te volgen is via track en trace.) Bijkomstig is nog de leuke cadeaukaart van € 5,00, zeer attent.

Jan Michielse 18-08-2020

Eerste bestelling. Goed vlug en snel geregeld en op tij bezorgd.
Superwinkel beveel ik zeker aan.

Astrid 17-08-2020

Op tijd en op de, van te voren, bij de bestelling aangegeven dag bezorgd en keurig netjes verpakt!

Leo 17-08-2020

Superwinkel.nl doet haar naam zeker eer aan.
Super gebruiksvriendelijk.
Super lage prijs.
Super snel geleverd.

Leen E 16-08-2020

Op zoek naar een parfummetje voor mijn vrouw ontdekte ik Superwinkel met een goed assortiment en precies wat ik zocht, namelijk Lancome. De site is erg overzichtelijk, dit in tegenstelling van veel andere (grote?) sites. De prijsstelling is zeker concurrerend en de levering snel zoals ze beloven. Voor mij is het echt een superwinkel die ik iedereen kan aanbevelen.

Geus 16-08-2020

Produkt prima
Belangrijkuiteraard ,stukgoedkoper
In winkels allemaal te duur
Levering vlot!