Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mary carey 08-03-2017 Via de website gekocht

Ik ben heel blij met deze winkel en de service was ook snel

Geweldig keuze, snelle service en uitstekende prijzen ik was heel blij met mijn keuze om via deze winkel mijn bestelling gedaan te hebben

Stans Melis 07-03-2017 Via de website gekocht

Supertevreden.nl

Ik bestel regelmatig bij Superwinkel.De levering is snel, de geuren origineel en een stuk voordeliger dan in de winkel of zelfs in de taxfreeshop van Schiphol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nada 07-03-2017 Via de website gekocht

Super

Goede service, lage prijzen, snelle levering . Aanrader voor mensen die graag parfums kopen . Je kun geuren vinden die in de winkel niet meer verkrijgbaar zij. Super

Dorien 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service en zeer goedkoop

Na vergelijking met winkels en webshops komt superwinkel is een van de goedkoopste (zoniet goedkoopste) uit de bus, en nog eens een extra korting gehad dus goedkoper vindt je niet. Daarnaast ook nog een dag later al bezordgd. TOP!
Voor een kado kan je het ook nog feestelijk laten inpakken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tamara 04-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Super goede service en snelle levering, de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis! Ik zou deze website iedereen aan raden!

Christine 04-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel in huis!

Een heerlijke parfum besteld bij Superwinkel.nl. Mijn keuze maakte ik omdat ik zag dat ze de goedkoopste waren. (heel fijn!) Even makkelijke en vlot mijn gegevens in kunnen vullen en mijn bestelling geplaatst. Als vlot ontving ik een bevestiging van de bestelling in mijn mailbox en kon zo mijn pakket volgen. En deze was er echt supersnel! Precies voor het weekend,waar ik zo op gehoopt had. :D Ik ga hier zeer zeker opnieuw bestellen.
Een kleine tip van mijn kant om een 10 te gaan verdienen zou zijn;
De verpakking had veel kleiner gekund. De doos was in verhouding tot de parfum enorm. Het milieu zou geholpen zijn als er zorgvuldig met verpakkingsmateriaal omgegaan wordt.
But overall, ben ik erg blij met mijn ontdekking van Superwinkel.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tilly van Iperen 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb al vaker bij deze webshop bestelt.
Duidelijke website, je vind snel wat je zoekt.
Daarnaast is de slogan, voor 22.00 uur bestelt volgende dag in huis echt zo.
Dus snelle levering en keurig verpakt.
Kortom ik ben fan..

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen Dice 02-03-2017 Via de website gekocht

Snel en supervoordelig!

Alle geurtjes snel te vinden en te selecteren tegen een Superprijs!
Met enkele muisklikken de volgende dag al in huis.
Hier heb ik wel een neus voor ;o)

Esmay 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel !

Goeie webside waar ik graag op kijk. het produkt wat ik kocht was hier super geprijst ! En een supersnelle levering ! Ik kom hier zeker terug !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

johan poupaert 02-03-2017 Via de website gekocht

Super.makkelijk

Eenvoudig, goedkoop en snel. Wat zou je nog meer willen? Vandaag bestelt en 's anderendaags thuis afgeleverd.

Derk 01-03-2017 Via de website gekocht

Jullie doen wat wordt beloofd

Prima webshop, 's avonds voor 20:00 uur besteld, volgende dag in huis. Ook met de prijs zit je hier goed.

lettie 01-03-2017 Via de website gekocht

perfect!

Zeer znelle levering goed verpakt en de mogelijkheid via posl nl afhaal punt . en goedkoper!!
Goed op dehoogte gehouden door de mailtjes om het paketje te volgen
volgende keer weer !

Sylviana 01-03-2017 Via de website gekocht

Superwinkel met superleuke artikelen voor superprijzen

Na jarenlang gezocht te hebben kwam ik via google eindelijk mijn parfum tegen die overal al jaren uit de handel is gehaald! En voor een ontzettende lage prijs! Goedkoper dan bol.com.( 5 euro) En nog tot laat de besteld de volgende dag in huis! Ik heb direct mijn vriendinnen geinformeerd over deze site en zij hebben ook parfum besteld! Wat helaas niet meer op voorraad was maar een dag later alsnog werd bezorgd!

Ik ben fan!

Chantal De Cokere 28-02-2017 Via de website gekocht

De Cokere

Werkelijk 's anderen daags thuisgeleverd. De bestelling was perfect. 2de keer dat ik gebruik maakte van deze winkel. Kan het zeker aanbevelen.

Rinus 28-02-2017 Via de website gekocht

M.T.v Veen

Zo ver ik na kan gaan altijd de goedkoopste.
Vlotte afwerking en bezorging.
Paar jaar klant nog nooit klachten gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JMS 25-02-2017 Via de website gekocht

Bestellingen

Meerdere keren al besteld bij deze webshop. Super fijne prijzen! Goed verpakt en ben altijd zeer tevreden. Heb zelf in een parfumerie gewerkt dus kan met zekerheid zeggen dat de parfum die ik heb gekocht orgineel is! :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 24-02-2017 Via de website gekocht

patrick vermant

ik had geen tijd meer om tijdig een cadeautje te bemachtigen voor mijn man met valentijn, en nu had ik het toch nog op tijd door jullie spoedige levering. Heel hartelijk bedankt daar voor!!! En het was nog mooi ingepakt en alles.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rietje Best 23-02-2017 Via de website gekocht

Superwinkel doet naam eer aan.

Goede prijs en beste service. Doen wat ze beloven qua levering. Op donderdagavond een bestelling gedaan en de volgende ochtend om 11.30 uur al in huis. Is dat service?

Henk 23-02-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Ik kende de webwinkel niet, maar het is zeker een aanrader. Ik heb 's avonds laat besteld en 's morgens was hij in huis. Vlotte service en de prijs was een stuk beter dan de grote webshops of winkels.

Ronny 23-02-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke web shop en prijsvriendelijk , zeer vlotte afhandeling , correcte levertermijn " vandaag besteld morgen in huis" , goed verpakt en aanrader cadeauverpakking

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

super! 23-02-2017 Via de website gekocht

sneller dan snel!

Als je iets wilt bestellen, ga dan kijken bij Superwinkel, die is gebruiksvriendelijk en je spullen worden super snel geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van K 23-02-2017 Via de website gekocht

Aftershave

Superwinkel.nl is attent, snel en betrouwbaar. De voorgestelde levertijd is bijna altijd korter en het pakket is altijd te volgen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gabi 22-02-2017 Via de website gekocht

Mega tevreden over deze webwinkel

Hoorde in het begin veel negatieve reacties overal, later dacht ik als iets zo beoordeelt wordt kan het twee kanten opgaan en bestelde toch iets, sindsdien doe ik niet anders top producten en goedkoop origineel enz, nu begrijp ik de negatieve reacties, 1 het zijn winkeliers die dat schrijven, omdat ik namelijk ook proeflessen haal en later bestel bij Superparfum :-) tja even goed en goedkoop en thuisbezorgd zonder gezeur of je mij kan helpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anita 22-02-2017 Via de website gekocht

vlot en netjes geleverd

Prijzen zijn erg concurrerend, levering is snel en netjes. Ik heb hier vaker besteld en ben iedere keer weer erg tevreden!

anjalie 21-02-2017 Via de website gekocht

superwinkel is super!!

geweldige shop, veel goedkoper dan andere webshops, supersnelle levering!!
ik raad iedereen aan om bij deze winkel te kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bertus 20-02-2017 Via de website gekocht

Parfum

Geweldig makkelijke site en zoveel keuzes van parfum en eau de toilettes. Ook bestelwijze en de betaling gaat zo vanzelfsprekend. Levering zeer snel en prima verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GroteGrijs 18-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Ik heb nu al enkel malen iets besteld bij Superwinkel en het is elke keer snel en netjes thuisbezorgd, zo te zien zijn nu ook de bezorgkosten afgeschaft en gaat dat niet ten koste van de prijs...... prettige winkel, de Superwinkel!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 16-02-2017 Via de website gekocht

retour met incomplete verpakking niet geaccepteerd

Ik heb een muis retour gezonden binnen 14 dagen. Ik was een zakje voor bijbehorende usb dongle kwijt, dus heb deze op de muis geplakt. superwinkel.nl wil bedrag niet terugstorten, maar stuurt de zending terug naar mij omdat de verpakking niet compleet was + meent dat product gebruikssporen bevat (herken ik niet).
Ik wil de zending niet retour, maar bedrag teruggestort krijgen.
Heb de webwinkel in gebreke gesteld via email. Maar krijg als antwoord dat de zending toch retour komt.
Dit is in strijd met het herroepingsrecht. Slechte zaak.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiële reactie van Superwinkel 17-02-2017

Beste Dennis,

Omdat er inderdaad een deel van de verpakking ontbreekt en omdat er gebruikerssporen zichtbaar zijn op het product, heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag en hebben we u aangeboden om het product terug te sturen. Jammer om te horen dat u hiermee niet akkoord bent gegaan. We zullen u per e-mail een ander passend aanbod doen.

Klantenservice Superwinkel

smit 16-02-2017 Via de website gekocht

snel en keurig

Alles goed voor elkaar, overzichtelijk , prijsstelling en bezorging kortom dikke prima.Absoluut een goede keus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivonne 15-02-2017 Via de website gekocht

SuperWinkel zegt het al, daar winkelen is super!

Ik bestel eigenlijk nooit iets via websites maar deze vertrouw ik 100% en ben super tevreden na de aankoop en voor de aankoop ben ik blij dat ik er weer iets ga bestellen. Het is een poos geleden dat ik financieel bestellen kon eigenlijk en mijn laatste bestelling heb ik ook niet zelf betaald maar een goede vriend die ik heb laten kennismaken met Superwinkel. We kochten een flesje parfum voor mijn nichtje. Ik kan een hele poos doorgaan iedereen enthousiast te maken maar ik zou zeggen probeer het en ervaar dat het super winkelen is! met vriendelijke groetjes. Ivonne.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angel 14-02-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste Bestelling, waar blijft het?

awel, bezorging op Valentijnsdag, dat is door Superwinkel bevestigd, alles op voorraad, maar ja mijn eigen fout, er stond geen jaartal bij, misschien wordt het wel op Valentijnsdag 2018 bezorgd. Mijn eerste bestelling Ordernummer: 880336. Ik kreeg de volgende info:
pakje bezorgd om 16.42 uur, ja dat zal wel, maar bij wie? Niet bij ons dus en ook niet de buren! Bent u soms een lid van de BOL.com organisatie? Afzender: Superwinkel
Energieweg 2 5145 NW Waalwijk? Dit klopt van geen kanten, gelukkig gekozen voor afterpay, nou dit (gebakken lucht) gaan we dus niet betalen. Tjonge zeg, dit is zeker geen superdeal!
En dan nog een mail sturen met: Stem nu op Superwinkel voor de Shopping Awards 2017! Nou daar wacht ik even mee! P.J. van Dijk

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Officiële reactie van Superwinkel 14-02-2017

Beste P.J. van Dijk,

Vervelend dat het pakket niet op uw adres is bezorgd vandaag. Wij hebben direct een transportonderzoek uitgezet bij PostNL zodat we exact na kunnen gaan bij welk van u buren uw pakket is bezorgd. We houden u op de hoogte. Wij maken het zo spoedig mogelijk in orde.

Mocht u nog vragen hebben of meer informatie willen dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag.

Superwinkel.nl

Angel 15-02-2017

Gelukkig goed opgelost door Superwinkel klanten service, jammer toch dat we afhandelijk zijn van POSTnl.!

Simone 14-02-2017 Via de website gekocht

Superwinkel.nl doet zijn naam eer aan!

Waarom een 10, omdat er geen reden is om een lager cijfer te geven. Goed aanbod aan producten, snelle bestelling en betalings verwerking, bestelling vlot in huis! Dus helemaal blij

Camilla 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke bestel procedure en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en levering. Snel geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Talitha 09-02-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik bestel al een lange tijd mijn Superwinkel en ben erg tevreden. De bestelling is altijd de volgende dag al binnen, en het bestellen zelf gaat altijd makkelijk en zonder problemen. Natuurlijk zijn de prijzen ook goed, dus kan ik het iedereen aanraden!

Corine 09-02-2017 Via de website gekocht

Parfumbestelling

Goede en snelle levering en duidelijke communicatie middels mail.
De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
En dit alles voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden.
Super!

Fijne winkel. 09-02-2017 Via de website gekocht

Super goed en super goedkoop nk

Geweldig, ik heb parfum gekocht, deze hebben ze in alle geuren. Goed overzicht,makkelijk zoeken. De volgende bestelling gaat weer via de super winkel,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Keizer 07-02-2017 Via de website gekocht

Correcte levering van de bestelling

Vorige week voor het eerst bij superwinkel besteld. De levering ging precies zoals vooraf werd aangegeven. Middels email wordt je keurig op de hoogte gebracht van de status van je bestelling waarna de bezorging ook keurig werd aangemeld.

marlies 05-02-2017 Via de website gekocht

super online winkel! ik zal in de toekomst altijd hier kopen

De keuze is enorm, afwikkeling snel en vlot. In de toekomst zal ik voor mijn parfum altijd deze site bezoeken en hier mijn aankopen doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

welsch 03-02-2017 Via de website gekocht

NTZ

Niets te zeggen behalve alles is uitstekend de prijs, de levering en..... wat een gemak thuis de produkten te ontvangen.

Charlie 03-02-2017 Via de website gekocht

Parfum superwinkel

Twee parfums besteld, zoals beloofd de volgende dag bij mij thuis geleverd. De codes gecheckt en allebei volledig in orde (niet vervallen ofzo). Niets aan te merken op de service, ik ben verkocht als vaste klant :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corinne 02-02-2017 Via de website gekocht

Altijd top !

Superwinkel heeft altijd de scherpste aanbiedingen en snelste bezorging. Ben altijd spinnend tevreden !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angela 02-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Ik was op zoek naar een geurtje en vond hier 100 ml die goedkoper was dan 50 ml bij andere aanbieders. S middags besteld de volgende ochtend werd het geleverd. TOP!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marijke 02-02-2017 Via de website gekocht

Eau de parfum

Superwinkel.nl heeft een duidelijke website,aangename prijzen en een vlotte afhandeling van zaken.
Ze houden zich aan de afspraken,je kunt er, op meerdere manieren, veilig betalen en de bezorging is óók als afgesproken!
De kwaliteit van de geleverde goederen voldoet aan de verwachting [was elders behoorlijk duurder]
Kortom,wat mij betreft,grote klasse! En tot ziens.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Een zeer tevreden klant 02-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, goede service m.n. wat de status is van je order, snelle levering. Kortom: Super winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

semwa 01-02-2017 Via de website gekocht

superprinter van een super winkel, namelijk...!

snel, goedkoop, kwaliteit en duidelijke info
daarnaast overzichtelijke en eerlijke reviews.
ook ben ik erg te spreken over de kostenbesparende
tips over inktverbruik ivt. soort/type printer

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly de Vries 31-01-2017 Via de website gekocht

Dochter superblij met Peppa big bloxx

Ik ben super tevreden over de service, gebruiksgemak van de website en levering van Superwinkel.nl. Voor de verjaardag van mijn dochtertje was is op zoek naar een Bloxx set van Peppa big. Via de zoekbalk op de website, kreeg ik meteen relevante producten naar voren. Nadat ik hier mijn keuze gemaakt had, heb ik op andere websites nog even de prijzen vergeleken. Hieruit bleek dat Superwinkel.nl, inclusief de verzendkosten, een van de goedkoopsten was. Dit, in combinatie met de mogelijkheid om achteraf te betalen, heeft er voor gezorgd dat ik de bloxx set hier besteld heb. De volgende dag had ik de set al in huis! Nogmaals, SUPERtevreden over deze SUPERwinkel!

Pluspunten

• Achteraf betalen
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Voordelig

Janneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima!!!

Een zeer snelle levering en de goedkoopste prijs!! Veel keuze in producten. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Helemaal super dus!!

Veldman 27-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel met supersnelle service

Parfum die ik zocht is bij Superwinkel vele malen goedkoper dan bij andere drogisterijen. Gelijk betaald was volgende dag in huis. Ik ben blij!

Helma van der Sande 26-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Parfum Oscar van Oscar de la Reinte

Dit is een luchtje dat in de meeste winkels niet meer te krijgen is, maar hier gelukkig wel. Dus bestel ik graag bij Superwinkel. Fijn ook dat wanneer je savonds bested het de volgende dag in huis hebt.

Pluspunten

• snel geleverd
  • geur nog steeds verkrijgbaar

Armand 25-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle en nette levering, was een klein pakketje maar netjes ingepakt. bestelling voldeed aan de verwachtingen. Besteld via Bol.com