Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lore 07-09-2020

Snelle levering is altijd een pluspunt! Snel geleverd en het was goed verpakt. De parfum kende ik al. Dus een zeer tevreden klant van België.

Ton 06-09-2020

Goede prijs. , merkartikelen en snelle levering. Aanrader. Voor het eerst hier besteld; zeker een blijvertje.

Ine 04-09-2020

De site is duidelijk, het bestelde product is snel en in goede orde ontvangen. Ik ben helemaal tevreden!

Sawitrie 03-09-2020

De prijzen zijn aantrekkelijk. Als je een parfum in de winkel zou kopen dan zou je het dubbele voor moeten betalen.

johanna 03-09-2020

Voor de eerste keer besteld netjes op tijd afgeleverd.
goed verpakt en zoals in advertentie stond beschreven eerlijk en duidelijk.
Mijn man was blij met kado .jimmy choo man ice

Monique 02-09-2020

Wauw wat een supersnelle service ,dat had ik dus echt niet verwacht ,onwijs leuk ontbijtsetje besteld ,keurig netjes verpakt en de vokgende dag al geleverd ,super bedankt voor deze snelle service ,

JackM 02-09-2020

Heldere en gebruikersvriendelijke site die breed informeert over de producten die worden aangeboden. Direct gekoppelde koperservaringen geven terzake zijnde aanvullende product-ervaringsgegevens die ondersteunen bij het maken van de eigen keuze. De betalingsmogelijkheden zijn ruim te noemen en tot slot wordt de levering perfect en binnen de geldende tijdspanne uitgevoerd. Complimenten waard dus. Ga vooral zo door.

Lydia de Haan 01-09-2020

Goede prijs, snelle service.
Uitgebreide beschrijving van de geuren.
Ik bestel zeker vaker bij deze shop.

Taxateur 01-09-2020

Waren verbaasd over het zéér grote, voor ons onverklaarbare prijsverschil met de detailhandel zoals Douglas, Pour Vous e.d. zaken. Dus perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, keurig verpakt en op tijd geleverd. Product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Angela 31-08-2020

Het is een overzichtelijke site. De bestelling liep gesmeerd. Professioneel en snel. Een topper!

Ester 31-08-2020

Snelle levering
Voordelige prijzen
Handige onlinechat met klantenservice
Niet alles op voorraad waardoor langere levertijd, staat wel netjes aangegeven

Mirjam 31-08-2020

Ik had uw site doorgekregen van een collega.
De site is overzichtelijk en heb mijn bestelling direct gedaan. Ik werd op de hoogte gehouden dat mijn bestelling onderweg was en op de juiste afgeleverde tijd bezorgd, top!
Ben er erg tevreden over.

Anneke 31-08-2020

De prijs speelt zeker een rol en de super snelle levering top!!!!!
Volgende keer ga ik er weer bestellen.

Anja 26-08-2020

Superwinkel is ook écht een Super winkel!
Goedkoop in geuren. Ook een zeer snelle levering, had het de andere dag in huis. Echt top, raad deze Supetwinkel echt aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anja 26-08-2020

Echt een super winkel. Goede service, snelle levering.
Ben er dik tevreden over.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bookelaar Jack 26-08-2020

Lekkere luchtjes voor een mooie prijs
Werden mooi verpakt geleverd en ook nog heel snel
Ga hier zeker vaker bestellen

Marian 26-08-2020

Het bestelde artikel was goed verpakt en is snel geleverd tegen een scherpe prijs

Isa 25-08-2020

Gewoon zo als je het wil hebben, druk op de knop, betaal en morgen in huis super!
Me Happy!

Anne frijns 25-08-2020

Snelle levering en makkelijke en overzichtelijke website maar vooral de zeer snelle levering

Hellen 25-08-2020

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestellen. Supersnelle levering, alles keurig verpakt. Kortom een 10.

Giaco 25-08-2020

Ruim assortiment. Goed en overzichtelijke webshop. En een super snelle levering!

Lisa 24-08-2020

Groot assortiment aan parfums, direct gevonden wat we zochten en aan zeer goedkope prijzen. Ook de levering was de dag er op al aangekomen zonder problemen

Erik 24-08-2020

Prima prijs en levering keurig volgens afspraak: voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. Heerlijk!

z 24-08-2020

goede prijs kwaliteit verhouding
heb gevraagd om intepakken echter was de verpakking "open" verpakt
dit was even raar.. maar niet hinderlijk

Michel 23-08-2020

Super voordelige prijzen en zéér snelle levering ! Reeds verschillende keren besteld.