Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 300 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 13-10-2020

Ik heb in het verleden al eerder parfum besteld,uiteraard vanwege de onovertroffen prijs,en zeker ook de snelle en betrouwbare verzending.
Ook de mogelijkheid voor een sierlijke verpakking maakt de aankoop bij Superwinkel tot een complete aankoop.
Echt een aanrader voor iederéén!!

VanS 12-10-2020

Ik heb deze shop gekozen, omdat ze voor een redelijke prijs een goed product aanbieden.

Sabine 10-10-2020

Goede website, groot aanbod, ik had het door mij gezochte eau de toilette gelijk gevonden. Qua prijs was deze website de minst dure.
Bestelling werd goed en stevig verpakt, keurig op tijd bezorgd.
Ik ga hier zeker weer bestellen.
Aanrader!

Jermaine O 10-10-2020

Super snelle levering en super netjes ingepakt. Was een cadeau voor mijn vriendin. Dat was ook het eerste wat ze zei... Super mooi ingepakt " goud verpakking"

Dirk De Hert 10-10-2020

Webwinkel zoals het hoort , no nonse , (h)eerlijke prijzen , vlotte afhandeling , top !

Bas 10-10-2020

Ach als je iets kunt kopen dat duidelijk veel goedkoper is dan in de winkel dan is de keuze snel gemaakt. Als je bovendien op merken stuit die verder moeilijk te krijgen zijn, ja dan is deze webshop echt een aanrader .

Ineke Budding 09-10-2020

De eerste keer dat ik wat bij jullie heb besteld.
Goede prijs , bezorging werd 2 dagen later, maar dat gebeurt vaker in deze tijd.
Daar heb ik begrip voor.
We werden netjes op de hoogte gehouden.

Darline de waele 09-10-2020

Zeer vlugge levering Bestelling gadaan om 18 u en de dag erna al geleverd en dit aan een zeer voordelige prijs

Ronald Bruls 07-10-2020

Het product Met de zelfde inhoud was beduidend goedkoper, dan bij Andersen website’s
Dus was voor mij de keys niet moeilijk.

Bertiel 07-10-2020

Eerste keer dat ik heb besteld en super tevreden. Snelle service, goede prijs, kwaliteit 👍👍

Hans Zandstra 07-10-2020

Zeer ruim assortiment, overzichtelijke website, supersnelle levering en zeer scherp geprijsd

Liesbeth 06-10-2020

Parfum gekocht. Snelle levering, zoals aangegeven de dag nadien. Product was netjes en stevig verpakt. En natuurlijk een super voordelige prijs.

Violeta 05-10-2020

Super fast delivery, genuine fragrance at a great price! I will definitely come back for more

Willems 04-10-2020

Deze webshop, doet wat die aangeeft
Besteld en volgenden dag geleverd
En de jarige helemaal tevreden met haar parfum
En dit al 3 x zonder enig probleem
Ik zeg Zo door gaan

Een tevreden koper

Dieneke Ghosddink 04-10-2020

Prima winkel. Parfum op woensdag besteld en op donderdag in huis. Cadeauverpakking erom heen laten doen. Zag er perfect uit. Al diverse keren besteld bij Superwinkel. Zijn meestal goedkoper dan andere winkels. Kijk altijd eerst bij Superwinkel.

Tamara 02-10-2020

Zeer goede prijs voor mijn parfum en it's the real deal! Geen fake! Weet niet hoe ze het doen, maar ik profiteer ervan! Ook heel snel bezorgd!

Julie 01-10-2020

Snelle service / mooie prijs. Altijd hele mooie acties en kortingen. Groot verschil met de gewone handelaars in prijzen

Annebel 01-10-2020

Wij zijn zeer verrast dat alles zo goed verlopen is.
Bestellen namelijk heel weinig online, maar het product was niet meer in de winkel verkrijgbaar.
Complimenten voor iedere keer een update , hoe alles verloopt met het pakketje

C. Marks 29-09-2020

Ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding. Overzichtelijke site en snelle levering. Wat wil je nog meer?

F R 29-09-2020

Snelle levering alles op voorraad , goede prijs kwaliteit verhouding
Geen verzendkosten bij een geringe bestelling dus top

Site duidelijk en overzichtelijk en keuze uit diverse betaalmogelijkheden

S.Harte 28-09-2020

Veel keus in merken, snelle levering, duidelijke website. En veel goedkoper dan de bekende parfumeriezaken. Bij Superwinkel.nl bestellen we voortaan zeker onze luchtjes van o.a. Tom Ford en Versace.

Mevrouw Fessa 28-09-2020

Heerlijke parfum gekocht voor een topprijs. Originele parfum maar veel goedkoper dan in de parfumerie winkels. De service was bovendien snel en goed. Ik raad iedereen aan hier te winkelen!

Lindake 28-09-2020

Kende deze webshop niet door toeval ontdekt.
Zo groot assortiment en eerlijke prijzen.
Maar je vindt makkelijk wat je nodig hebt.
Super snelle levering en correct verpakt.
De chat functie vind ik ideaal zo wist ik dat ik mijn pakje de dag nadien ging krijgen.
Een aanrader.
Tot volgde keer je hebt er een klant bij.

Een blije tevreden Klant. 27-09-2020

Een goede, snelle levering en service. Ik had het cadeautje in laten pakken het zag er mooi uit. Echt super!!

Anne 26-09-2020

Snelle levering, product zoals omschreven, en netjes verpakt en bezorgd. Zal zeker nog eens hier bestellen!