Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Richard van der Veen 21-09-2020

Echt super!
Goedkoopste van Nederland en snelle bezorging.
Echte aanrader.

Pien 21-09-2020

Doen wat ze beloven. Levertijd zoals beloofd , verpakking keurig en product keuze genoeg. Goede prijs.

Haye 21-09-2020

Super snelle levering, zeer overzichtelijke website en ruime sortering.
Kortom een aanrader.

Danielle Joris 21-09-2020

Snelle afhandeling van mijn aankoop. voor de middag besteld en de dag nadien al voor de middag aangekomen :-) bij jullie nog iets gevonden dat nergens anders meer te koop is

P. van Loon 18-09-2020

Super winkel, per ongelijk gevonden op internet. Fijn dat je kan bellen duidelijk adres binnen een dag bezorgd, keurig ver pakt en bovendien een zeer zeer scherpe prijs. TOP

marja 17-09-2020

Ik vind de geur die ik besteld heb van Clinique Aromatic helemaal niet op de geur lijken.
Erg jammer!!!
De lancaster zonnecreme voor gezicht was wel goed.
Ik zal nooit meer een geur dus online brstellen.
Superwinkel 18-09-2020

Beste Marja,

Wij leveren de producten zoals ze op dit moment door het merk op de markt worden gebracht. Is het misschien al wat langer geleden dat je Aromatics Elixir voor het laatst had gebruikt? De ervaring van een geur kan dan namelijk anders zijn.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Superwinkel

Alex uit Engeland 16-09-2020

ik woon in het buitenland en bestellen, betalen en levering liepen vlekkeloos. Ben heel blij met de service en ga zeker meer bestellen nu ik de Superwinkel heb ontdekt! Super goed!!!

Angela 16-09-2020

Snelle zending, mooi ingepakt, alleen jammer dat je daar extra voor moet betalen, anders een 10.

Monique 15-09-2020

Het product dat ik besteld (parfum) was goedkoop, vergeleken bij andere webshops. De website was duidelijk, de levering supersnel!

Yolanda 15-09-2020

De bestelling de volgende dag ontvangen, site is makkelijk te gebruiken, producten over het algemeen goedkoper dan in de winkel

Lieve Uytterhaegen 14-09-2020

Superfijn om bij jullie online te bestellen! Betere prijs , snelle levering ,en ivm informatie super !!
Dus jullie doen het top, proficiat

Ash 13-09-2020

Snelle service, wel jammer dat je geen proefjes erbij krijgt of kan bestellen

Loek de Heide 13-09-2020

snelle en accurate afwerking van mijn bestelling. Aantrekkelijke prijs voor het bestelde artikel. Kom zeker nog eens terug.

Riet 13-09-2020

Blij met met mijn aankoop ,als ik iets nodig heb zal zeker ik eerst bij De Super winkel kijken
de geur van Hugo Boss Femme is tot laat in avond nog te ruiken dus een aanrader !

Antoinette 13-09-2020

Goede service na vraag gesteld via de mail. Keurige bezorging, keurig netjes verpakt. En, prima op tijd.

Vanhoof Christel 13-09-2020

Gemakkelijk en super snel te bestellen, het wordt prima geleverd en is echt veel goedkoper dan elders.

Dung kok 12-09-2020

Snel levering ,goede prijs,het ziet er goed verzorg uit,ik zal weer gaat bestellen

Lucienne Maes 10-09-2020

door aanprijzing van andere klanten, de aantrekkelijke prijzen, alles goed verlopen, geen lange wachttijden;

Marina 10-09-2020

De website "Superwinkel" is heel overzichtelijk, makkelijk in gebruik/zoektocht, betrouwbaar, correct, ...
Je bestelling wordt heel snel geleverd, de dag nadien al.
Heel tevreden ! Zal zeker nog gebruik maken van deze website !
Een aanrader !

Rik 09-09-2020

Duidelijk overzicht én snelle levering. Perfect verpakt met een inhoud zoals gevraagd !

Yanis 09-09-2020

Het is nu al de tweede keer dat ik bestel bij Superwinkel.nl en ik raad de winkel aan bij al mijn vrienden. De parfums op de site zijn vaak veel goedkoper dan de marktprijzen in België. Ze ruiken dan ook nog eens heerlijk! Echt een aanrader voor iemand die op zoek is naar een nieuwe voorraad van zijn/haar favoriete parfum of een cadeautje voor iemand anders.

Hugo Boss Femme Eau de parfum 75 ml 09-09-2020

IK heb voor deze winkel gekozen omdat het betaalbaar is , het gekochte (parfum ) kwam
keurig snel en verpakt binnen en heb het mijn vriendinnen aangeraden om ook eens
te kijken naar de leuke aanbiedingen .
ik zal zeker bij een volgende aankoop eerst bij Superwinkel kijken !

KLVermeer 09-09-2020

Goede informatie, snelle levering, administratief goed afgehandeld en de goedkoopste!

Rocky 09-09-2020

Ik vind deze shop echt top.Goeie service, vooral die bezorging,had ik niet eens verwacht dat t zo snel zou gebeuren.T was voor die verwachte tijd bezorgd.Ben héél echt tevreden.Ik ben iemand die heel veel van lekkere geuren houd.Dus ik denk dat ik zo snel mogelijk mn bestelling weer gaat plaatsen.Tot gauw,grtjs👍👋👋👋

Lore 07-09-2020

Snelle levering is altijd een pluspunt! Snel geleverd en het was goed verpakt. De parfum kende ik al. Dus een zeer tevreden klant van België.