Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Anke 28-05-2020

Voordelige prijzen... Verzorgd ingepakt en netjes op tijd geleverd en bevestigd via mail. Een gemakkelijke website waar alles goed is uitgelegd. Zeer groot aanbod. Zeerr tevreden nieuwe klant. Het enige wat ik nog ontbreek is een gratis staaltje...

Otter 28-05-2020

Na tijden mezelf maar weer eens getrakteerd op een geurtje, wat een snelle levering en een fijne prijs! Na even speuren, blijkt het ook nog eens dat jullie de goedkoopste zijn. En dan ook nog zo’n groot assortiment. Ik zal zeker nog eens bestellen bij Superwinkel, tevreden klant hier!!

Fred 27-05-2020

Een zeer nette prijs voor damens en heren parfum. Ik heb voor mijn zelf en mijn vrouw parfum bestelt .werd zeer snel geleverd. Verpakkingen was ook goed. Ik zal hier zeker vaker kopen .een aanrader deze winkel .

Larissa 27-05-2020

Gebruiksvriendelijke website, goed verpakt en snel verzonden ! Uiteraard voor een superprijs.
Ik ben blij :)

Carla 26-05-2020

Ik heb voor jullie site gekozen vanwege de prijs. Ben zeer tevreden over de snelle levering.

Mandy 26-05-2020

Op de website staan veel diverse producten waaruit je kan kiezen. Het fijne daarvan is dat het ook leverbaar is wat je op andere sites weer misloopt! Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en het wordt super snel geleverd! Zeker een aanrader!

Antoanett 25-05-2020

Overzichtelijke winkel bij de bestelling van mijn item, de beste prijs voor de product en zeer snelle
levering, wat wil een klant meer. Dus bedankt en tot het volgende keer.

Mark 25-05-2020

Heel gebruiksvriendelijk, snelle levering, eenvoudig bestellen, correcte afhandeling, mooie prijzen

R 25-05-2020

Super snelle levering. Na 10 uur besteld en het was de volgende dag al binnen

Jane 24-05-2020

Heel blij met de producten en service van de Superwinkel. Prijzen van vooral cosmetica uit de duurdere segmenten zijn veel lager dan in een reguliere winkel. Daardoor vraag je je misschien af of het wel de originele producten zijn, maar alles is perfect in orde. De bestelling wordt heel snel geleverd, ook naar België. Het enige wat nog leuk zou zijn is wanneer wat monstertjes zouden worden bijgevoegd op basis van je bestelling. Dan verkopen wellicht nog meer producten. Heel blij dat ik de Superwinkel heb ontdekt!

Boucheron 21-05-2020

Gewoon een supersnelle levering, alsof je in de winkel staat en een produkt koopt wat je direct mee naar huis neemt.

Angelique 21-05-2020

Bestellen ging makkelijk en alle spullen ook netjes de volgende dag al in huis.

Diana 20-05-2020

Bestellen is makkelijk door een zeer overzichtelijke website. Levering is snel en zorgvuldig verpakt. Ben zeer tevreden.

Sandra 20-05-2020

Handige site met mooie aanbiedingen; gebruikersvriendelijk en snelle levering van bestelde artikelen.

Janine Zwart 20-05-2020

Super goeie lage prijzen
Hele snelle levering. Voor 22 uur besteld en écht de volgende middag al in huis ondanks corona.
Goed en leuk ingepakt

Annie 19-05-2020

Had jullie gelijk na levering al een mail gestuurd met een compliment voor de snelle levering .
Was onder de indruk van prijs en levering . Dit was zeker niet m’n laatste bestelling . Dank daarvoor
Mvg annie van dijk

Esther 19-05-2020

Zeer makkelijk te bestellen. goede prijs kwaliteit verhouding. snel geleverd met uitstekende communicatie over het tijdstip van levering. Kortom: zó wil je graag jouw gewenste spullen kopen en geleverd krijgen. Een aanrader dus met een dikke verdiende 10!

Chey 19-05-2020

Op aanraden van een collega hier besteld.
Snelle levering en goedkope producten.
Bestel hier zeker nog vaker!

M.Hilverts 17-05-2020

Hele goede service ,kreeg gelijk een mail van mijn bestelling en werd de volgende dag bij ons afgegeven .De prijs van het artikel was hier het goedkoopst .

Geert 17-05-2020

Zeer snelle en correcte levering. Voor eerste maal besteld. Correcte prijzen. Zekeer aan te bevelen bij vrienden

David Iitula 14-05-2020

Fast and efficient service - always communicated about the delivery. Items were delivered as expected

luc v. 13-05-2020

Correcte en vlugge bediening. Goede en eerlijke prijs voor het gekozen product.

Tb 13-05-2020

Superwinkel heeft super veel keuze
Superwinkel heeft super scherpe prijzen
Superwinkel heeft exclusieve parfums
Superwinkel is erg klantgericht

Ensar 13-05-2020

Het is echt een goede website je kan de beste parfum make up en van alles en nog wat voor heel goedkoop kopen levering is heel snel ben er heel tevreden mee

José 13-05-2020

Hele goede prijs! En snel geleverd ondanks de corana crisis. Top👍
Ik zal er zeker weer bestellen!