Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

pierre 27-11-2020

ik heb bij superwinkel na lang zoeken een produkt gevonden aan een aantrekkelijke prijs en gratis aan huis onvangen.

julia 26-11-2020

Een erg makkelijke site. Goede prijzen en nette en snelle levering. Ik had het product binnen een dag in huis.

Laura 26-11-2020

Mijn eerste bestelling bij superwinkel en ben zeer tevreden.
Lady million besteld en de prijs was stukken goedkoper dan bij de rest 😃
S’avonds besteld, de volgende dag al geleverd!
Heb jullie zelfs al bij diverse mensen aanbevolen.
Top!!💝

pierre 25-11-2020

Product nog moeilijk te vinden en dan nog aan een correcte prijs, de eventueel gratis levering. Verder een snelle levering niettegenstaande de heersende drukte.

Ginn 25-11-2020

De service is prima en de levering is ook lekker snel. De keus is erg ruim.

Heidi 25-11-2020

Ik geef toe dat ik me vooraf vragen stelde bij de prijzen (het is toch geen namaak parfum ?) en de service, omdat ik nog nooit iets had besteld bij Superwinkel. Maar alles is vlekkeloos verlopen. Super snelle levering en de parfum ruikt toch authentiek 😉

Coby Nijhuis 24-11-2020

Goedenavond ik ben zeer tevreden want de parfum Ton ford kost overal veel duurder als bij jullie, ik gebruik het al jaren, had dit eerder moeten weten.
En ook zo vlug in huis super .
Groetjes Coby

Yana van de pol 23-11-2020

Ik ben niet zo heel gelukkig ik heb een paar maanden geleden de parfum roberto Cavalli besteld bij jullie betaald en al! Maar heb deze nooit aangekregen!
Superwinkel 24-11-2020

Beste Lucia,

Over welke bestelling van een paar jaar geleden gaat je review? We kunnen namelijk alleen een bestelling vinden van vorige week. Deze is afgelopen donderdag bij je geleverd.

We horen het graag!

Superwinkel

S. Kara 23-11-2020

Website en vervolg informatie was zeer duidelijk en overzichtelijk. Product goed verpakt. Snelle levering. Zeker te adviseren.

CoMo 23-11-2020

Goed assortiment, zeer concurrerende prijzen en binnen 1 werkdag ontvangen.
Dat is voor herhaling vatbaar.

Sally 19-11-2020

Ik bestel hier zo graag! De levering is altijd snel en de leuke kortingen zijn ook altijd leuk meegenomen, ik vergelijk heel vaak eerst de prijs met anderen en uiteindelijk bestel ik altijd bij superwinkel omdat het goedkoper is.

Irene 19-11-2020

Het was makkelijk te bestellen via de site en de levering was snel. De producten waren ook netjes en goed verpakt in de doos.

Christiane 19-11-2020

Snelle verzending. Prima in orde.
Mooie acties/promoties.
Mis misschien wel enkele monsters in de verpakking, die een volgende keuze mee kunnen bepalen.

Ria Jongerius 18-11-2020

Goede prijs/ kwaliteit.
Snelle levering!
Goed verpakt!!
Helemaal super!!!!!

Rob 17-11-2020

Heerlijke geuren tegen betaalbare prijzen en worden goed verpakt, levering snel

Tanja 17-11-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de prijs lager was dan andere winkels, de site bevalt mij ook erg goed en de snelle levering was top.

WW 17-11-2020

Makkelijk te bestellen, goedkope producten en snel geleverd, kortom helemaal blij mee

Martine Mijnendonckx 17-11-2020

Was de goedkoopste voor mijn parfum, heel snel geleverd en hele mooie website! Wat wil een mens nog meer? Toppie!

Ton 17-11-2020

Heb bij Superwinkel een exclusief parfum kunnen kopen die nergens anders verkrijgbaar was.
In de avond besteld en de volgende dag al thuis afgeleverd, superbe!

Jean 16-11-2020

de fles Noa van Cacharel is enorm goedkoop, ik hoop dat het geen namaak is. Ik wilde betalen met Maestro maar dat weigerde het systeem telkens zodat ik naar Creditcard moest overgaan. Niet iedereen heeft een Creditcard, hoe moet je dan betalen?

JW 16-11-2020

Mooie , duidelijke site met een goede uitleg over de producten.
Vandaag besteld, morgen in huis.
Netjes verpakt.

Simone 16-11-2020

Goeie recensies en mooie prijzen voor parfum. Betaling afhandeling en bezorging super verlopen.

Nancy B 15-11-2020

Topservice! Een echte aanrader! Prijs-kwaliteit top! Zij houden zich ook aan de afspraken qua leveringstijd, écht super!

Janssen 15-11-2020

Snel, goede prijs en goed verpakt, duidelijke uitleg, ben zeer tevreden . Bedankt.

Jean 14-11-2020

Zeer tevreden Goede prijs Nu 75 ml eau de parfum voor prijs die ik normaal betaal voor die van 50 ml