Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 300 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thea 16-12-2020

Duidelijke site, scherpe prijzen en razendsnelle levering, zelfs in deze tijd!

jean-claude pauwels 16-12-2020

Scherpe prijzen op een aantal merken (niet allemaal, maar mooie selectie), degelijke verwerking van het order, snelle verzending en levering, meer dan correct afgehandeld.
Aanbevelingswaardig !

Petra 16-12-2020

Heet niet voor niets super winkel
Super makkelijk te bestellen
Super snelle levering
Super kortingen
Super tevreden

Marjan Jansma 15-12-2020

Ik had nog nooit gehoord van superwinkel.nl, dus vond ik het best spannend om voor ze te kiezen.
De zorgen waren onterecht.
Prijs kwaliteit van het product is prima.
En de levering zeer vlot!

Sandra 15-12-2020

Op de site alles goed overzichtelijk. Bestellen gaat makkelijk en fijn je achteraf kan betalen.
en me bestelling was heel snel binnen, dus ja gewoon TOP.

Ina 15-12-2020

Mooi site met mooie producten, snelle levering en heel erg netjes verpakt met goede bescherming tegen vallen/gooien

Dennis 15-12-2020

Ik vindt deze winkel top! Goede prijzen snelle service echt een aanrader.
Tijdens mijn bestelling ging het niet goed door dat de bank een storing had. Ik kreeg netjes een mailtje dat het niet goed gegaan was met betalen en dat mijn bestelling bleef staan. Zodat ik later op de dag alsnog alles kon afronden.

Nathalie 14-12-2020

Ik heb dit leren kennen door een vriendin.
Heb direct gekeken en besloten om te bestellen . Alles zeer goed in orde en op tijd.daardoor 2de bestelling geplaatst.
Beveel de superwinkel aan iedereen aan !!

Hil 14-12-2020

Super keuze snelle levering de volgende dag in huis. Doen wat ze beloven keurig verpakt

ChayenneS. 14-12-2020

Netjes bevestiging gekregen, Product ontvangen zoals beschreven. Geen beschadegingen en de levering ging super snel en daar was ik heel blij mee.

Annelies smetsers 13-12-2020

Goede en snelle service. Wel jammer dat je een cadeau verpakking bij moet betalen

Laura V 13-12-2020

Super ervaring ! Zeer vlotte en snelle verzending ondanks de drukte. Top prijzen. Zeer een aanrader !

Luca Romano 09-12-2020

ik vind het een super goede winkel met een snelle service, ik had iets besteld, werd dezelfde dag nog verzonden en was ook nog in perfecte conditie bezorgd! ben er heel erg blij mee!!

CHRiS 09-12-2020

SUPER ! Jullie doen jullie naam alle eer aan. Bestelling 1 dag later geplaatst dan ander bij Bpost en 1 dag vroeger ontvangen en dat in volle corona hectische tijden. Il faut le faire !

Marijke 08-12-2020

Fantastisch.... vlak voor de St besteld en ondanks de topdrukte de volgende dag in huis... top!!!

Willem K. 08-12-2020

Alles was prima in orde en correct verlopen. De bestelling ging makkelijk en de levering was, zoals aangekondigd, snel en in orde. Het product was uitstekend verpakt. Kortom....ik was zeer content.

v Straaten 08-12-2020

Goede overzichtelijk site gaat zo door product is geen nep ,het is een goede koop

Ellen 06-12-2020

De winkel zet om de site, voor 22u besteld, morgen in huis. Helaas was dit niet zo, wat eerder aan koerier Bpost ligt. 5 dagen heeft het geduurd, jammer maar misschien overwegen een andere koerier te nemen voor pakjes naar België.

Thijd 06-12-2020

Voor de eerste keer heb ik via se webwinkel van Superwinkel mijn favoriete aftershave gekocht. Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle levering en bet geleverdre product en de algehele gang van zaken vanaf bestelling tot levering aan huis.

CHRiS 05-12-2020

Brenda 05-12-2020

Goede, vlotte en snelle levering....en veel aanbiedingen, heerlijke geuren voor een betaalbare prijs!

budje 05-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. prijzen zijn over het algemeen de goedkoopste. Aanbiedingen van collega's daar buiten gelaten. ik heb al vaker besteld en steeds naar tevredenheid.

Lettie Van der Bijl 05-12-2020

Superwinkel Supersnel, s’avonds besteld de volgende dag keurig bezorgd door een medewerker van DHL
Een pluim in deze drukke tijd !!!!

Bourgois Marc 04-12-2020

Hi,

Everything is perfect, inpacking and deliver !!! I'am very happy about Superwinkel and it's 10/10 !!!

Best regards,

xxxxxx

T.Pieters-Coppens 03-12-2020

Het verbaasde mij dat de bestelling een dag later al bezorgd werd!
Het bestelde product zat goed en ruim verpakt ...het was een cadeau voor mijn man.
Die was zeer verrast,hij had zelf bij superwinkel het zelfde product gekocht en was zeer tevreden!