Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 03-12-2020

Ik werd zeer goed te woord gestaan en goed geleverd. alles origineel.
en ze hadden alle onderdelen tenslotte was mijn ketel 27jaar oud.
Top

Conny Meir 03-12-2020

Wat wij zochten vonden wij op jullie website en dit dankzij jullie ruim aanbod! En wat voor ons natuurlijk zeer leuk was, is de SUPERVOORDELIGE prijs!!
De snelle levering (2 dgn) ondanks deze zeer drukke tijden (COVID/Black Friday etc.) verdient natuurlijk ook een dikke pluim! Wij komen zeker nog eens shoppen!

Pien 03-12-2020

Superwinkel heeft ook geurtjes die je niet (meer) in de winkel kan kopen, je bestelt makkelijk en je bestelling wordt snel geleverd.

Thijs 03-12-2020

Voor de eerste keer heb ik via se webwinkel van Superwinkel mijn favoriete aftershave gekocht. Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle levering en bet geleverdre product en de algehele gang van zaken vanaf bestelling tot levering aan huis.

Roger 02-12-2020

Snelle levering voor een scherpe prijs. Cadeau ook mooi ingepakt alleen jammer dat het 2,50 extra kost.

Carmen 02-12-2020

Goede service! De aangegeven levertijd was 1-5 werkdagen. Ondanks de decemberdrukte had ik mijn pakket de volgende dag al. Gelukkig dus ruim op tijd. Product netjes en goed verpakt.

Wilma 02-12-2020

De site is mooi en overzichtelijk, bestelling zeer snel binnen en prijzen heel goed,met recht een superwinkel 👍

Peggy 02-12-2020

Supersnel en hele vriendelijke supportservice.
Ik koop nergens anders meer parfum heel goedkoop!

GA 02-12-2020

Fijne webshop alles goed overzichtelijk.
Mooie merken.
Snelle levering en goed verpakt.

Moontje 02-12-2020

Bij toeval bij Superwinkel terecht gekomen. Goede website. Leuke prijzen en snelle levering. Raad hun zeker aan.

Lub 01-12-2020

Snelle service ondanks corona. Van a yot z goed geregeld voor een normale prijs. Volgende keer voor een parfum weer via superwinkel!

Leentje 01-12-2020

Voor die prijs, zo’n goeie geur!
Alles netjes verpakt en geleverd zoals afgesproken!
Ik ben zeer tevreden!
Dit was onze tweede bestelling en er komen er nog!

E 01-12-2020

door de prijzen was ik bang dat het nepparfum was. Dit was gelukkig niet zo.

J.Roovers 01-12-2020

Snelle levering, goede service.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Ik zou deze winkel aanbevelen!

Marije 30-11-2020

Ik heb voor superwinkel gekozen vanwege de prijs/kwaliteit . Prijzen zijn echt goedkoop, daardoor ben ik heel veel reviews gaan lezen, omdat ik dat gewoon niet kon geloven!
Ook de verzending liep op rolletjes, alles klopte. Ik heb ook veel mensen in mijn omgeving , en familie deze web-site met een gerust hart aangeraden, ik heb het wel eens anders meegemaakt.

T. C. 30-11-2020

Onwijs snelle afhandeling en levering! Product helemaal zoals omschreven, puntgaaf en pakketje was uiterst netjes verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen.

Annelies 30-11-2020

site is duidelijk en overzichtelijk, snelle levering. geen poespas en prijzen duidelijk

Nicole 30-11-2020

Al meerdere keren besteld. Dit keer een top aanbieding van een Hugo Boss parfum. Nergens goedkoper te krijgen. Ondanks alle drukte van Black Friday een dag erna al de bestelling binnen. Goede communicatie per mail. Zeer tevreden.

Philip 30-11-2020

ik was op zoek naar eau de toilette , prima prijs, levering reeds na 2 dagen, een week vroeger dan voorspelde datum, correcte levering,

Jan Wllem 29-11-2020

Breed assortiment, dat eenvoudig te vinden is en tegen een schappelijke prijs. Ook gaat de levering geheel zoals beschreven.

Gerard 29-11-2020

Mijn favoriete luchtje was er stukken voordeliger dan elders. Omdat het een voor mijn nog onbekende web winkel was , toch even nagekeken. Bleek een prima site te zijn. Product werd op heel snel geleverd. Ben er erg mee. Een aanradertje dus 😃

Yvonne 29-11-2020

Goede aankoop.
2 parfums gekocht met superveel korting.
En echt 1 dag na de bestelling in huis.
En dat terwijl de post het superdruk had ivm kerst, sint, corona en Black friday.
Dus zeer tevreden.

Edwina 29-11-2020

Zeer snelle levering en mooi ingepakt ( extra service) . En een mooie prijs.

Alice 29-11-2020

Voor deze shop gekozen vanwege de lage prijzen en uitstekende reviews mbt betrouwbaarheid. Dit werd helemaal bewaarheid. Correcte afhandeling met duidelijke mail, product vlgd dag al binnen. Aanrader!

Luchtje 29-11-2020

Grote keus aan merken. Zeer snelle levering. Top winkel, kan ik zeer zeker aanbevelen. Niet duur en veel keus.