Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cees 02-01-2021

Hele overzichtelijke online winkel.
Met scherp geprijsde luchtjes voor hem/ haar. Ook diverse verzorgingsproducten.
Artikelen worden goed omschreven en zijn vaak voordeliger dan bij andere winkels.
Ook de levering is echt snel en goed.

Rose 02-01-2021

Het product dat ik besteld had was op deze site vele male voordeliger. Verder hebben ze een snelle levering. Service is in orde en alles ging zoals je zou willen.

Greet porte 02-01-2021

Prima heel snel in huis. Ik zou dit aanbevelen. Aan andere mensen. Zou zo weer bestellen bij julie

Wiel Smeets 01-01-2021

Dag na bestelling reeds geleverd. Zou eigenlijk pas een dag later zijn.
Ik was heel erg verbaasd. Ik denk dat ik mijn parfum in de toekomst altijd bij Superwinkel bestel.

Frank 01-01-2021

Zondag in de middag besteld, maandag ontvangen. Prima snelle levering.
Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding!

Mary 01-01-2021

Kwam jullie tegen bij het zoeken maar een bepaald parfum, makkelijk te vinden en te bestellen, snelle service ( de volgende dag in huis) goed verpakt en afgewerkt, een dikke 10. 👍😊

Herman 31-12-2020

Makkelijke aankoop en goeie prijs! Het werd niet de volgende dag bezorgd maar de dag erna en dat kwam waarschijnlijk door de vervoerder met de kerstdrukte.

Ilona 31-12-2020

Voor het eerst een geurenset bij jullie besteld op
22-12jl en gewoon op 24-12 ondanks alle drukte al in huis..!
Super tevreden!

Pluisje 30-12-2020

Een last minute ingeving om wat goede parfum aan te kopen.
Minder dan 24 uur later werd dit reeds geleverd.
Prima verpakt en uitstekend geleverd.

SanniePannie 30-12-2020

Nog nooit iets besteld hier,
Maar nu de winkels dicht zijn, kwam ik uiteindelijk hier terecht, en ondanks de idiote kerstdrukte , perfecte levering en keurig op tijd in huis.
Hele maal top!
Aanrader

Charlotte 29-12-2020

Snelle levering , stukken goedkoper ,reageren snel en netjes .Zeer tevreden !!!

Jos 29-12-2020

Heel prettige site om te shoppen en veel veel keus. Super producten gekocht voor zeer scherpe prijs

Nel van der Vliet 29-12-2020

prima levering over het algemeen goed nu door de kerstdagen iets vertraagt maar dat is te begrijpen.

Iris 29-12-2020

Goede website, jammer dat de bestelling voor obs niet tijd geleverd kon worden. Keurig netjes super snelle annulering en snelle terugbetaling.

Ingrid 29-12-2020

Ondanks de drukte is het toch na 5 dagen geleverd. Mooi verpakt. Super tevreden mee. Zeker weer bestellen.

Super deal voor de echte parfum 29-12-2020

Geweldige ervaring met superwoonwinkel. Heb mijn parfum black opium voor een goede prijs bij hun gekocht. En nog eens lippenstift met een zakparfumpje gratis erbij. Dit was een super deal. En ook nog de echte parfum. Geen nep. Super bedankt!

Mariëlle 28-12-2020

Ik had 3luchtjes besteld waar ze meerdere aanbiedingen voor hadden qua inhoud boven 30euro gratis verzending en zelfs de paco rabanne die tot 6dagen zou duren was er 1dag voor kerst.ik vind superwinkel dus een Superwinkel en twijfel geen moment hier weer te bestellen!!!!

Ottie 28-12-2020

Vlotte communicatie.
Pakje geleverd binnen de twee dagen, net voor Kerstavond. Voorbeeldig.

Ervin 27-12-2020

Echt zeer tevreden over het geurtje dat ik heb besteld. Helemaal geen spijt van. Echt top.

Annelies 27-12-2020

Ik heb gekozen voor Superwinkel in eerste instantie voor de prijs. Deze was het goedkoopst in vergelijking met andere websites. De levering was heel snel. Ondanks de drukke periode werd mijn bestelling een dag later geleverd. De volgende keer zal ik zeker eerst op de website kijken voordat ik weer shampoo ga bestellen.

Linda Clewits 27-12-2020

Ondanks de drukke tijden een last minute bestelde fles parfum supersnel geleverd! Zoon helemaal gelukkig!

Nancy 27-12-2020

Goedkoper dan bij de meeste parfumerieën, snelle goede service, goeie track and trace. Zeer blij met aankoop.

Ciska 27-12-2020

Super snelle levering ondanks drukte met de feestdagen. Volgende dag gewoon in huis. Medewerkster reageerde snel op mijn vraag in een mail. Conclusie een heel correct bedrijf om je producten te bestellen.

Yvonne 27-12-2020

Ik koos voor deze shop vanwege de laagste prijs van een Shiseido creme. De website werkt heel snel en goed.
Over de levering was ik verbaasd, gewoon de volgende dag ondanks dat het vlak voor de kerst was. Helemaal top dus!

Afrah 27-12-2020

Makkelijk overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering