Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Keltje 02-02-2021

Product heel voordelig. Prima site. Zeer snelle reactie wat betreft de levering.
Doen wat ze zeggen. De andere dag op tijd in huis. Keurig verpakt.
Geweldig tevreden.

Melanie 31-01-2021

Bestelling was volgende dag al in huis. 1 van de artikelen van mijn bestelling was een cadeautje en kon je laten inpakken en was netjes ingepakt binnengekomen. Heel tevreden!😊

Peer 30-01-2021

SUPERwinkel, de inhoud van de naam zegt genoeg.
Gebruiksvriendelijke site, meer dan vriendelijke klantenservice, Joyce. Erg behulpzaam.
Als je zeker bent van je geur, daar bestellen en altijd op tijd geleverd.

Bert Geesing 29-01-2021

duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding ,snelle verzending , goed verpakt.

Gloria 27-01-2021

Uitstekende online winkel, prima service. Een aanwinst tussen de online winkels. Ik blijf bij deze online winkel bestellen.

Boy 27-01-2021

5 stuks David off deo sticks gekocht. Zowel de geur als de kleur zijn nep. Maar mijn review werd meteen weg gehaald. Dat zegt veel over deze site!

Nina 27-01-2021

Super. Zelf dacht ik er eerst een beetje schimmig over, omdat het zo goedkoop was. Toen de parfum binnenkwam, was het precies dezelfde en ook nog eens snelle levering. Zoals de naam al zegt super winkel!

MB 26-01-2021

Zeer scherpe prijs en snelle levering van het bestelde product.
Het product was zorgvuldig verpakt.

Bert 26-01-2021

Heel erg tevreden. Goede site. Gekregen wat er besteld is. Tijdens de verzending goed op de hoogte gehouden waar het pakket was.

C.Deerns 25-01-2021

Grote keuze in dames en heren parfums ,goede prijzen ,vlotte bestelling. Dik tevreden

Mascha 24-01-2021

De volgende dag al in huis, super snelle levering dus. Goede communicatie en netjes verpakt. Goedkoper dan andere vergelijkbare sites dus helemaal
Top!

Ed 23-01-2021

Top site/winkel met snelle levering en service! Goede betaalmogelijkheden. En top merken.

Petra 21-01-2021

Ik ben zeer tevreden over prijs / kwaliteit verhouding. Daarnaast een zeer snelle service( s avonds besteld en de volgende dag in hus)
Voor mij zeker de moeite waard om vaker een bestelling te plaatsen

Scarlett 20-01-2021

Snelle levering, artikel was voordelig en ik kon achteraf betalen wat ik erg prettig vind

vintage55 19-01-2021

Fantastische prijzen in verhouding tot andere aanbieders en snelle levering. Daar word je echt blij van.

Bert 19-01-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding en zelfs in deze tijd:vandaag besteld, morgen in huis. SUPER, Superwinkel!

Yvonne 19-01-2021

Mijn lievelings luchtje gekocht voor een ongelooflijke prijs. Daarnaast een snelle levering.

Marjolein 18-01-2021

Een heel overzichtelijke website waarbij je makkelijk tot je keuze kunt komen. De aantrekkelijke prijs maakt dat je ruimschoots een heerlijke geur.kunt kiezen!!
De levering verloopt snel.en correct, zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou deze winkel iedereen aanbevelen.

Elke 18-01-2021

Snelle levering, klantvriendelijke website!
Parfum zelf is zoals die moet zijn! En meevaller is de economische prijs!

Sanae 12-01-2021

Snel gekozen en super snel geleverd ! Echt top! En goedkoper als in de parfum winkels.

Erwin 08-01-2021

Vandaag besteld morgen in huis zou ik niet op rekenen, als ze dat weglaten zou het goed zijn, maar verder is het een prima site met duidelijke info over een parfum of wat dan ook, aantrekkelijke aanbiedingen, bezorging met DHL dus dat zit wel goed, dus een 8 als beoordeling, Verder weet ik er weinig over te zeggen, geen klachten verder

Henry 06-01-2021

Retour is geweigerd omdat zij beweren dat deze geopend is geweest echter heb ik de falcon nooit geopend en retour gestuurd hoe ik deze ook ontvangen heb.
Als antwoord kreeg ik : We verkopen enkel en alleen nieuwe en ongebruikte producten.
Het is dus onmogelijk dat u deze flacon zo heeft ontvangen. Nou blijkbaar verkopen ze dus wel degelijk gebruikte producten aangezien ik er 1 ontvangen heb.

Marc Lambrechts 04-01-2021

Een zeer overzichtelijke online webwinkel met een heel ruim assortiment met producten tegen een hele goede prijs.

Eddy 04-01-2021

Leuke webshop , vele koopjes , goede feedback en supersnel geleverd .
Doe zo voort !

frankie 02-01-2021

levering zoals voorzien en op het juiste uur. correcte verpakking. goed product.