Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil van der Valk 23-03-2021

De zending werd heel vlot geleverd. Zeer goed verpakt. En de artikelen waren ook gunstig geprijst. Ik heb er niets op aan te merken, behalve dat ik er zeer blij mee was!!!

Marloes Witte 23-03-2021

Bij de meeste producten scheelt het veel geld, dus het is zeker de moeite waard om bij Superwinkel te shoppen. Verzending is zoals we tegenwoordig bij de meeste webwinkels gewend zijn; netjes de werkdag erna.

Ronny 23-03-2021

Goede prijs/ kwaliteit, gemakkelijk te bestellen en betaling, snelle levering.
Heel tevreden over!

Yvon 17-03-2021

Wat ik ook bestel en wanneer ik het ook bestel....het komt altijd op tijd en het word altijd keurig verzorgd. Ook worden de cadeautjes erg leuk ingepakt...

Blok 17-03-2021

Snelle levering zoals beloofd, nette verpakking en het goede artikel, zeker vatbaar voor bestellen in de toekomst, en aanbeveling voor vrienden.

coby 16-03-2021

Super goede en betaalbare artikelen, erg tevreden hier over, en snelle bezorging.

Serap 16-03-2021

Parfum besteld, volgende dag netjes op tijd bestelling binnen. Zeker voor herhaling vatbaar. Makkelijk overzichtelijke site.

Tineke 16-03-2021

De site is duidelijk, bestelling werd keurig op tijd geleverd en het product is wat ik er van verwachtte.

henk 15-03-2021

Prima winkel, klantendienst goed bereikbaar maar vooral erg vriendelijk en ze hebben mij uitstekend geholpen, super.

Janny de Kuiper 15-03-2021

Ik vind deze shop makkelijk zoeken snel bestellen niet heel gedoe om te bestellen gewoon toppie ik beveel deze winkel zeker aan bij andere.

Chivo 15-03-2021

Nou om te beginnen..en de naam zegt het al Superwinkel , het is een top webshop , heel overzichtelijk..het gene waar je naar op zoek bent is heel makkelijk te vinden, daarnaast heeft het een groot assortiment met allerlei leuke producten voor iedereen en niet te vergeten..aantrekkelijke prijzen , verder..snelle levering , dus als je iets bestelt voor een bepaalde tijd is het gelijk ook de volgende dag bij je thuis , het gehele plaatje klopt en vind dan ook niets minder dan een 10 passend!

LUIGI AMORE 15-03-2021

Je vindt er alles op en aan top prijzen! De levering is supersnel en gratis! Hier een super tevreden klant dus!

IrisOrie 14-03-2021

De naam zegt het al: SuperWinkel, en dat is het ook!
Fijne overzichtelijke website
Mooie aanbiedingen (een van de goedkoopste en betrouwbaarste)
En ook nog super snel geleverd! Ik ben verkocht 😸

Dick 14-03-2021

Helemaal prima. Zeer netjes verpakt en verzorgd verstuurd.koop hier zeker weer.

Ingrid 14-03-2021

Make-up koffer ziet er super uit, snelle bezorging .
Volgende week ga ik het cadeau geven, ben benieuwd wat zij dr van vindt ik denk Toppie👍🏻

Conny 10-03-2021

Ik bestel al jaren bij deze website. Altijd keurig op tijd geleverd en natuurlijk voor een leuke prijs. Ik heb deze site dan ook aanbevolen bij familie , vrienden en kennissen . Ik ben heel tevreden!

San 09-03-2021

Prima website met goede prijzen. De levertijd van mijn bestelling was korter dan aangegeven in de orderbevestiging. Helemaal top!

Marta 09-03-2021

Jestem zadowolona.Bardzo szybka dostawa,a perfumy pięknie pachną,i długo. Po prostu super

Ik ben tevreden, zeer snelle levering, en het parfum ruikt mooi en lang. Het is gewoon geweldig

Jacqueline 08-03-2021

Duidelijke site...groot assortiment...aantrekkelijk geprijsd.
Levering op de afgesproken dag..
Degelijke verpakking.

S. 06-03-2021

Zeer snelle bezorging en de lipstick is de helft goedkoper dan bij de drogist om de hoek.

Rob 02-03-2021

Superwinkel is een super winkel. Geurtjes voor een zachtere prijs dan de originele prijs. Daarbij ook nog snelle verzending, tenzij anders aangegeven. Hierdoor heb ik (helaas voor de portemonnee) twee nieuwe geuren op korte termijn gekocht.

Jamal 02-03-2021

The best prices, quickly delivered and the package was packed really secured.
I wil only be ondering from here for now on.
I would recommend it to everybody.

Hans de Beukelaar 01-03-2021

Ik ontvang regelmatig mooie aanbiedingen van Superwinkel. Heb kortelings een lekkere
edt voor heren aangeschaft die snel en netjes incl. een aardigheidje werd afgeleverd.
Ik beveel dit adres van harte aan.

Gerda van Asselt 01-03-2021

Een hele nette aantrekkelijke website, mooie merk produkten en snelle levering.

Stello 01-03-2021

Uitgebreide keuze assortiment.