Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 300 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 29-04-2021

Het is een duidelijke site en het luchtje is snel geleverd voor een goede prijs.

Ko Nipius 28-04-2021

Ok goede snelle weergave, zoekfunctie goed Bevestiging snel en duidelijk Levering op heel korte termijn Eigenlijk zo als het zou moeten zijn Goede verpakking
Dus erg goed

Ria Michaux 27-04-2021

Goede snelle service zeer goede prijs kwaliteit
Ik raad die aan bij iedereen
Prijs kwaliteit is zeer belangrijk

L. Heesbeen 27-04-2021

Heel prettig om iets te bestellen. Wordt snel en netjes geleverd. Het is aan te bevelen.

John 21-04-2021

Werkelijk geen goed georganiseerde organisatie! S’avonds besteld volgende dag al bezorgd.
Super dus!

SH 21-04-2021

Superwinkel heeft prachtige aanbiedingen, scherp van prijs. En een heel groot assortiment.

Arzu 20-04-2021

Super snelle levering. Was de volgende dag al binnen. Scheelt ook behoorlijk in prijs.

Harry Ponse 19-04-2021

Hele mooie website, makkelijk te bestellen en niet te duur.En hele goede en mooie producten,

Stephanie 18-04-2021

Scheelt een hoop geld met andere parfum winkels dus de moeite waard om zeker te gaan kijken.

Marie 18-04-2021

Prefect en correct geleverd volgens de aanwijzingen in de mail.
Top bedrijf!!!

Coby 15-04-2021

Ik vind het een leuke overzichtelijke webshop, heel veel keus, en hele aantrekkelijke prijzen. De levering is altijd razendsnel, de ene dag besteld, andere dag al in huis.

Els 14-04-2021

Voor de eerste keer bij superwinkel besteld. De website is heel toegankelijk. Prijs was prima en de leveringsvoorwaarden ook. 's Morgens besteld en de volgende dag al in huis. Super snel en producten zijn super goed, precies wat de naam al zegt; Superwinkel!

George 14-04-2021

ik vind het heel makkelijk om de producten te bestellen en ze worden ook nog eens de volgende dag bezorgd. de parfums zijn goedkoper dan in de winkels of andere website die ik probeerde te vinden. ik zou superwinkel aanraden aan iedereen die goedkopere merk parfum wilt hebben.

Henri 12-04-2021

De Superwinkel doet zijn naam eer aan. Een prima toegankelijke webwinkel. Daarnaast goede leverings- en betaalvoorwaarden. Een groot aanbod, voor een scherpe prijs. Tevens zijn er goede mogelijkheden om te kunnen betalen. Tot slot wordt er ook nog eens uitgeleverd zoals beloofd en zijn de spullen netjes in huis. Kortom; Superwinkel is een Superwinkel!!!

Elly 11-04-2021

Superwinkel heeft een overzichtelijke website , met een mooi aanbod aan scherpgeprijsde producten vind ik.
Mijn pakketje werd keurig de volgende dag al geleverd, echt top!

Marja Feijen 11-04-2021

Ik heb nu 2 keer voor mijzelf daar een parfum aangeschaft, 1 keer kende ik de geur, de andere was een gok, de geuren waren een sensatie uit de hemel.
Ze zijn mij beiden super bevallen, zeer goede webshop, zeer snelle levering en een geweldige prijs, wel 40%-50% goedkoper.

Lies van Noord 08-04-2021

Superwinkel doen wat ze beloven!!
en dat is heel wat waard vandaag de dag!

Jacq 08-04-2021

Zeer scherpe prijzen!!
Een heel snelle levering (ook keurig ingepakt).
Enige minpuntje is dat er nooit een monstertje bij de bestelling zit, maar gezien de prijs is dat ook wel weer te begrijpen. Een absolute aanrader!

MJ van der Wal 07-04-2021

Ik woon in Nieuw Zeeland en bestelde een parfum voor mijn dochter in Nederland. Er was aanvankelijk een probleem met het invullen van gegevens voor het plaatsen van de order, maar iemand van klantenservice verhielp dat. Ik kreeg snel en goed antwoord. Heel plezierig! Ook de aflevering was snel en goed te volgen. Dit was mijn eerste bestelling, en ik maak graag weer gebruik van Superwinkel. Super service!

Shopperanoniem 07-04-2021

Ik ben zeer tevreden. De volgende items zijn mijn belangrijkste argumente. goede prijs, duidelijke communicatie, snel geleverd... prima dus!

Christiaan M. 06-04-2021

Goede webshop. Erg snelle levering voor een scherpe prijs. Dit is in Nederland een van de weinige sites die zoveel kwaliteit biedt. Communicatie is overigens helder en alles komt betrouwbaar over.

Mientje 06-04-2021

Super lage prijzen. Gebruiksvriendelijke website.
Voor 10.00 besteld de volgende dag in huis.
Enige minpunt is dat je geen testers krijgt.meegeleverd.

DD 02-04-2021

Overzichtelijke site met correcte prijs- kwaliteitsverhouding.
Snelle levering.

Monique Finnema 31-03-2021

De prijs was aangenaam en de levering uitstekend en snel !! Super tevreden !

Johan 31-03-2021

gewoon super goed, goed verpakt netjes alles orgineel !! en snelle levering