Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Youssef 16-05-2021

Leuk en goedkoop! Mijn zus raadde me deze site aan omdat ik vaak parfum koop. Ik hou ervan om lekker fris te ruiken. Ik heb goede ervaringen met superwinkel, verschillende grote van flessen die alleen op deze site te verkrijgen zijn. Een heel groot assortiment is verkrijgbaar! En de levering is snel. Ik ben vaste klant!

Toon Heuwekemeijer 14-05-2021

Meer en meer dan tevreden, deze superwinkel is super.
Een heel snelle levering, dat heb ik nog niet meegemaakt zo.

Leen 13-05-2021

Overzichtelijke shop, groot gebruiksgemak en correcte levering zoals afgesproken

Beekwilder 12-05-2021

Tot. Heden niet mijn bestelling ontvangen dat voor Moederdag eindelijk was. 7 mei besteld

Suuuuuuuperwinkel’ 12-05-2021

Dit was mijn eerste kennismaking met Superwinkel,niets op aan te merken alles ‘klopte’ van bestellen tot afleveren ! Voor mij een:Suuuuuuperwinkel.

Jozef 12-05-2021

OP de site was de informatie duidelijk en de prijs aantrekkelijk, ook de informatie over de levering was relevant. De financiële afhandeling gaf een heel betrouwbaar gevoel.

Pollens 12-05-2021

Snelle en correcte levering, niets op aan te merken, ook de prijs was voordelig

Dick 12-05-2021

Top, top top. Prijs goed, kwaliteit goed, communicatie top, verzenden/ontvangen top. Zeer tevreden met de ontdekking van deze Superwinkel. 😊😊😊

Tanya 11-05-2021

Snelle service , prijzen zijn veel gedkoper dan andere sites , veel promoties !

Jolanda 11-05-2021

Ik ben nieuw op deze site, super snelle service, had mijn pakketje de volgende dag in huis, ik had even rond gekeken op internet maar had hier mijn shampoo en conditioner samen voor de zelfde prijs die ik normaal voor alleen mijn shampoo betaal. Helemaal blij, ik ga hier zeker vaker bestellen, heb het gelijk gemeld bij kennissen.

Catharina 11-05-2021

Fijne overzichtelijke site.heel snel de levering thuis en niet te vergeten de mooie prijs.

Wim 10-05-2021

Duidelijke site , goeie prijzen , gelijk de volgende dag in huis en super mooi ingepakt beter als Douglas 👍🏻

Sil Vennie 10-05-2021

Bestelling snel binnen maar helaas had ik 1 verkeerd product besteld. Na contact kon ik het persoonlijk retourneren met een afspraak (werk om de hoek), alles super geregeld hier. Zou hier zeker weer bestellen in de toekomst.

danny soepe 10-05-2021

snel geleverd super goed verpakt kan niet meer zeggen TOP TOP TOP was binnen de 48uur geleverd normaal was het 24uur maar doorcovid 48uur maar is die extra 24 uur zeker waard

Ghislain 09-05-2021

Bestelling, tussendoor duidelijke info omtrent de levering, de levering. Het liep allemaal als vanzelf.

Chevy 09-05-2021

Voor leuke prijs kun je merk parfums kopen en ze leveren zo snel mogelijk.TOP

Marjo W. 08-05-2021

Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Tot een jaar terug had ik nog nooit van superwinkel gehoord. Ze zijn vaak een stuk goedkoper dan de bekende parfumerieën en snel met het leveren.
Netjes en met zorg verpakt. Echt een aanrader.

superwinkel 05-05-2021

makkelijk besteld en snel geleverd, en het product werd mooi aangeleverd, de verpakking en het product is perfect.

Helen 05-05-2021

Supersnelle levering en overzichtelijke webshop.
Goed verpakt.
Heb al meerdere keren producten besteld en naar alle tevredenheid.

Raes Jim 04-05-2021

Super snelle levering en zeer mooie prijzen. Zeker een aanrader en wij zullen alvast nog blijven bestellen.
Ook zeer vlotte manier om je favoriete artikelen te vinden.

Marja 04-05-2021

Mooie duidelijke site en de afhandeling van de bestelling is ook goed. Mooi op tijd en van tevoren doorgegeven door DHL.
De geuren zijn echt. Precies zoals ik voorheen bij de parfumerie kocht, alleen goedkoper.

Jolanda Faber 04-05-2021

Ik shop graag mijn eau de toilette bij Superwinkel,leveren snel en bijzonder prijsvriendelijk ik heb al mijn contacten hier al over ingelicht! Ben zeer tevreden

Harry 04-05-2021

Eindelijk een aanbieder met scherpe prijzen en geen onduidelijkheden achteraf.
Maakt voor 100 % waar wat er beloofd werd.

Barbara 03-05-2021

Veel keuze, vriendelijke prijzen, goede verpakking en hele snelle levering!
Website is overzichtelijk, dus makkelijk om producten te vinden en te bestellen.

Annie Duijzer 01-05-2021

Doet z’n naam eer aan ,is echt een “super”winkel.
Correct Snel en klantvriendelijk.
Grote collectie en niet te duur