Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gyort1 24-04-2010

Heb bij bestelling via iDEAL betaald. Daarna nooit een bevestiging van voldoening koopsom ontvangen.
Werd meerdere malen niet teruggebeld.
Bovendien werd er pas na 5,5 weken geleverd, pas nadat ikzelf meerdere malen contact had gezocht. De site stelde 1 week levertijd.
Op de dag van levering werd 's middags bezorgd, terwijl was afgesproken in de ochtend.
Al met al geen aanrader.

Henkhornman 07-04-2010

Maandag heb ik hier een wasmachine van het merk LG besteld. Dinsdag geleverd. Tevreden over de service, via jullie site zag ik dat ze de goedkoopste met bezorgen waren.

jansen.debos 02-04-2010

Probleemloze bestelling en snelle gratis levering van een scherp geprijsde inbouw vaatwasser

WDrissen 02-04-2010

Via jullie site kwam ik erachter dat beterwitgoed deze wasmachine het goedkoopsr kon aanbieden. Binnen een halfuurtje na mijn bestelling werd er gebeld om een leverafspraak te maken. Twee dagen later had ik het apparaat in huis. Helaas bleek hij niet te werken, dus toen heb ik weer gebeld. Toen kwamen ze m de volgende dag ruilen met een nieuw apparaat en die werkte wel. Twee dagen later belden ze nog even of ik nu wel tevreden was. Goede service en goede prijzen.

MarkVeerman 02-03-2010

Ik heb bij hun een afwasmachine van Bosch gekocht. Uit jullie site kwam dat ze de goedkoopste waren. Aardige mensen met goede service. Verder kwamen ze de volgende dag al leveren en de transportjongens hebben m ook nog meteen aangesloten. Ik ben erg tevreden over hun.

nobracing 29-12-2009

Heb bij deze winkel de Miele T7744C wasdroger en de LG ST148PWM wasautomaat gekocht. Na wat zoeken op prijzen bleek vooral dat de andere winkel extra rekenen voor levering op 2e etage en meenemen oude wasmachine en verpakkingsmaterialen nieuwe apparaten. Beterwitgoed.nl dus niet. Bestelproces verliep prima. Helaas bleek de Miele wasdroger toch niet op voorraad te zijn maar ik zou teruggebeld worden als ze meer wisten. Aangezien ik slecht bereikbaar was vanwege werk kan ik niet beoordelen of ze gebeld hebben. Ik heb dus zelf opnieuw gebeld. De droger was inmiddels op voorraad en ze konden direct de volgende dag leveren als dit mij ook uitkwam. Dit was zo en dus de volgende dag werd er geleverd. Avond ervoor een smsje ontvangen met welk dagdeel de levering plaats zou vinden. Half uur voor aflevering werd ik gebeld door de chauffeur dat hij er aan kwam. 2 keurige mannen hebben mij oude wasmachine meegenomen en de wasdroger en masmachine naar zolder gebracht, geinstalleerd en een korte uitleg gegeven. Dit alles zonder de trapgangen of muren te beschadigen. Erg netjes en erg vriendelijk. Ik ben dus zeer positief en zou zeker nogmaals iets bestellen bij deze winkel.

petrapost 02-12-2009

Duidelijke en uitgebreide informatie over het artikel op de site. Goede telefonische bereikbaarheid. Bestelling en levering vlot en correct volgens afspraak.

Richard G 21-11-2009

Voor de 2e maal een bestelling gedaan.
Perfect geholpen. De volgende dag gelijk terug gebeld en een leveringsdag afgesproken.

Wat ze afspreken komen ze ook na.
Hele goeie communiatie met de klant.

Loijens-Verschuren 18-11-2009

Super service! Je krijgt meteen wat te horen als je besteld, de telefoniste belde mij na 10 minuten! En mijn wasmachine kon de volgende dag al worden geleverd. Heerlijk dat je niet weken lang je vuile was hoeft op te stapelen. Ik moest de kinderen nog van school halen dus vond het nogal moeilijk om een afspraak te maken, maar de chauffeur belde mij een halfuurtje voordat hij er aan kwam. Wel zo handig, hoef je niet urenlang thuis te zitten. Mannen van de levering waren vriendelijk en hebben de machine in de kelder gezet. Had achteraf een aantal vragen over de machine en over hoe ik de timerfunctie in moest stellen, Heb gewoon even naar beterwitgoed gebeld en ze legden het me zo uit! Als ik de volgende keer iets nodig heb ga ik zeker weer hier bestellen.

p1234567 18-11-2009

Voor mijn bungalowpark koop ik regelmatig koelkasten en wasmachines via internet. Maar er schijnt altijd wel iets mis te gaan. Producten zijn op voorraad en toch weer niet, we komen maandag leveren en uiteindelijk komen ze woensdag en ga zo maar door. Moe word ik ervan. Heb een paar weken geleden voor het eerst bij beterwitgoed.nl besteld. Niet om nu perse een andere winkel te proberen maar omdat zij gewoon de goedkoopste waren. En hier ging het gewoon allemaal goed. Alles was op voorraad en na 2 dagen had ik alles op het park. Blijkt dus gewoon wel te kunnen. Ik ben normaal niet van de reviews, maar na al die andere negatieve ervaringen vond ik deze wel de moeite waard.

MG1976 18-11-2009

Vorige week heb ik een LCD televisie bij Beterwitgoed besteld. Deze LCD bleek niet op voorraad, maar de telefoniste vertelde me dat ze wel een andere televisie op voorraad had staan. Ander merk, maar ongeveer dezelfde kwaliteit. Daar houd ik van, gewoon service waarbij mensen met je meedenken en waar niet meteen bot wordt gezegd: die hebben we niet op voorraad. Heerlijk als iemand met je meedenkt, heb de televisie nu in huis en tot nu toe werkt ie goed!

pieterjulsinga 13-11-2009

Na een aantal internetwinkels afgezocht te hebben kwam ik bij beterwitgoed uit. Nog nooit hier besteld maar bleek gewoon de goedkoopste. Nu ga ik hier zeker vaker kijken. Er was goede en snelle service. Ik had mijn machine binnen 2 dagen binnen en nog geen problemen met het apparaat gehad.

harrybloem 13-11-2009

De eerste keer dat ik witgoed via een website heb besteld en ben echt tevreden met de service. was op zoek naar een koelkast maar wist niet helemaal hoe of wat. Dus ik dacht, ik bel gewoon even naar een witgoedbedrijf en dan kijk ik wel wat ze te zeggen. De telefoniste van beterwitgoed was erg vriendelijk en vroeg me precies wat ik nodig had en toen heeft ze een koelkast op maat voor mij uitgezocht. Ik had daarna nog even op andere websites gekeken maar beterwitgoed bleek ook nog de goedkoopste. Kreeg m twee dagen later thuisbezorgd en de koelkast werkt goed.

remcoo1979 28-10-2009

Goede snelle service. Had mijn bestelling geplaatst en kreeg meteen een belletje en de volgende dag had ik m in huis!

marcodehaas 28-10-2009

Ik heb al vaker via internet besteld, maar vindt de service van Beterwitgoed de moeite waarde om iets over te zeggen. Ondanks dat het een internetbedrijf is, is de service erg persoonlijk. Ik had eerst een andere machine besteld maar de medewerker van beterwitgoed liet mij zien dat deze wasmachine beter mij bij paste, terwijl deze zelfs goedkoper was! Echt betrouwbaar en goede service dus.

jos van Lint 24-08-2009

Wat een winkel zeg. Een koelkast besteld staat op voorraad volgens de website.
Eerste afspraak op allerlaatst afgezegd, koelkast was er niet. Tweede afspraak
niet gekomen!! derde afspraak , nee nu beloven we echt dat ie komt, avond er
voor e-mail nee kan toch niet is beschadigd. Vervolgens zelf gebeld en men
wilde wel weer afleveren maar geen enkele korting mogelijk voor deze waardeloze
service. Toen heb ik hem maar afgezegd ik koop hem wel ergens anders, voor mij
nooit meer beterwitgoed.
jammer maar helaas. Gelukkig winkels genoeg by kieskeurig.nl

BlomAT 21-05-2009

Eerste kennismaking met deze internetwinkel omdat deze de wasmachine voordelig
aanbood. Het gevraagde model was niet voorradig.In zeer goed overleg met een
medewerker van deze winkel is in alle rust een alternatief geboden (AEG Lavamat
84950A)die perfect voldoet aan onze wensen. Alles wat is toegezegd in het
bestelproces hebben ze keurig uitgevoerd. SMS-je 1 dag voor levering,
telefonisch contact 1 uur voor levering, verpakkingsmateriaal afgevoerd, oude
wasmachine van zolder gehaald en meegenomen, nieuwe wasmachine 2 trappen op
gebracht en netjes geplaats. Wij zijn 100% tevreden!

rick123456789 18-04-2009

deden precies wat je beloofd hadden. Prima zaak

benkenth 02-04-2009

Snelle en juiste afhandeling. Er wordt gedaan wat wordt beloofd! Prima.

Bouck 17-02-2009

Alles werd afgehandeld zoals beloofd op de website alleen het telefoontje 1/2
uur voor aflevering hebben we gemist maar gelukkig was er iemand thuis bij
afleveren.
Bestelde wasmachine keurig geïnstalleerd en oude apparaat weer meegenomen.

stulemeijer 14-02-2009

Bestelde vaatwasser werd razend snel geleverd. Helaas ontbrak een onderdeel.
Dit werd direct en probleemloos nageleverd. Al met al zijn wij zeer tevreden.

johnedithp 12-02-2009

Ik had nog nooit eerder witgoed via internet besteld maar dit overtreft al mijn
verwachtingen.
Web-site geeft alle benodigde informatie weer.
Telefonisch gelukkig direct bereikbaar. Duidelijke uitleg gekregen over het
bestelling proces en afhandeling. Nadat ik de order had geplaatst werd ik de
volgende dag gebeld om een keuze te maken uit de voorgestelde aflever dagen. De
avond voor de levering een SMS en e-mail ontvangen in welk dagdeel er geleverd
zou worden. Voor de levering gebeld door de chauffeur dat ze binnen 15 minuten
voor de deur zouden staan. Aflevering werd zeer correct gedaan en de oude
vaatwasser en al verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Betaling via pin wat
zeer handig is. Maandag avond besteld en donderdag keurig afgeleverd. Ben zeer
tevreden!

Moon19 10-02-2009

Snel en goed geholpen: zondagavond besteld dinsdagmiddag geleverd. Levering vd
wasmachine als afgesproken, gratis geplaatst op zolder en oude apparaat
meegenomen. Vragen beantwoord en toen ik 's avonds belde werd er nog opgenomen
ook :-)Prijs van de machine is iets hoger dan bij andere aanbieders maar dat
verdien je terug door de gratis levering. Prima!

evertbaris 14-12-2008

Voor de aflevering moet je bijna een hele dag thuisblijven. Ik zou een uur van
tevoren gebeld worden als de vrachtwagen zou arriveren. Dat telefoontje is
echter nooit gekomen.
Uiteindelijk aan het eind van de dag de inbouwvriezer ontvangen. Vriezer werd
al in vrachtwagen uitgepakt. Later bleek dat er waarschijnlijk bijbehorende
spullen/onderdelen in de vrachtwagen zijn achtergebleven.
Vervolgens gebeld met Beterwitgoed: stuur maar een e-mail met de ontbrekende
onderdelen. Geen reactie op e-mail. Gebeld met Joyce: spullen worden besteld
bij Bosch en door Bosch aan mij verstuurd. Vervolgens een aantal weken gewacht.
Weer eens gebeld met Joyce. Ze zal informeren bij Bosch. Ik verzoek haar mij
even terug te bellen zodra ze met Bosch heeft gebeld. Vervolgens niets meer
gehoord. Maandag maar weer eens bellen. Zit nu al bijna twee maanden met een
vriezer die ik niet kan inbouwen en dus kan gaan gebruiken!

livingmajor 27-11-2008

Fantastische behandeling, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Keurig gebeld
vantevoren, wasmachine gebracht de trap op, oude wasmachine meegenomen en dat
allemaal fantastisch gregisseerd vantevoren. SUBLIEM!