Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jan Brughuis 11-04-2013

Goede communicatie via de mail. Ook na aflevering diverse keren gevraagd op alles na wens is verlopen. Alleen de levering zelf was, ondanks de vriendelijke bejegening van de transporteur, iets te vluchtig. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte i.v.m. de problemen bij ING de dag hiervoor. Hierdoor moesten meerdere klanten nogmaals bezocht worden.

m. vellekoop 10-04-2013

De website was duidelijk en overzichtelijk.
De communicatie verliep goed. Het bestelde product was niet op voorraad. Daar werden we goed over geinformeerd.
De aflevering verliep probeemloos. Over het geheel zijn we zeer tevreden.

kiesje66 08-04-2013

Goed bereikbaar. Toen opgegeven e-mail adres niet bleek te werken kon dit met een telefoontje veranderd worden.
Levering en plaatsing volgens duidelijke afspraak. Vriendelijke bezorgers.
Ik heb gebruik gemaakt van de extra service om de oude wasmachine vanaf de de 1e verdieping naar beneden te halen en die nieuwe wasmachine boven te laten zetten en te installeren. Prima service voor een klein bedrag extra.

ireneenjan 05-04-2013

Super ervaring met deze website, duidelijk en in voorraad is ook echt in voorraad. Mondelinge hulp bij afhandeling van de bestelling en levering ook prima.

siemens2013 05-04-2013

we zijn uiterst tevreden, goede en vriendelijke bezorging van het apparaat, en ook de verkoopafdeling van beter witgoed zijn wij zeer vriendelijk behandeld. Wat ook erg fijn is, dat men van de voren even gebeld wordt wanneer de chauffeur eraan komt.

Aspierin 04-04-2013

Alle toezeggingen en afspraken zijn zeer correct nagekomen en uitgevoerd. Ook extra gegevens over aflevering en contact!

jodiz 04-04-2013

De droogtrommel is volgens afspraak op tijd afgeleverd, op zijn plaats gezet, aangesloten en uitgelegd hoe het apparaat werkte. Dit bedrijf is beslist een aanrader!!!

Willem1960 18-03-2013

Onze koelkast had het opeens begeven, dus een nieuwe nodig. Op internet een Bosch uitgezocht en gekeken waar hij snel en goedkoop geleverd kon worden. Beterwitgoed had een hoge score, zowel op tweakers.net als op kieskeurig. Donderdag ochtend gebeld en gevraagd of zij de deur scharnieren konden omdraaien (Bosch heeft standaard scharnieren aan rechter kant en wij willen links). Dit kon en gelijk de koelkast online besteld. Levering was gelijk de volgende dag, waar je wel 15 euro extra voor moet betalen.
Verzending

Op de avond voor levering krijg je tijdblok door waarop het product wordt geleverd. Je hoeft dus geen hele dag thuis te blijven. Oude koelkast werd gratis meegenomen en nieuwe koelkast aangesloten op zijn plek gezet. Betaling kan je per pin doen bij levering.

Anoniem 07-03-2013

De aanschaf van de wasmachine was onze eerste kennismaking met Beterwitgoed.nl en wij zijn zeer tevreden.
Telefonisch kreeg ik uitgebreid antwoord op mijn vragen over de wasmachine naar keuze en er werden me ook nog alternatieven aangereikt, met uitgebreide motivatie. Geen moeite was de verkoopmedewerker teveel.
Vervolgens hebben we de machine via internet besteld.
Alles verliep daarna zoals het op de website wordt beschreven, tot en met het telefoontje een halfuur voor de aflevering.
De wasmachine is door twee vriendelijke heren geleverd, op de 2e verdieping geplaatst en geïnstalleerd ("Topservice" aanvinken) en ze lieten een testprogramma draaien.
Vervolgens hebben we per pin betaald.
Over de aftersales kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe is alles perfect verlopen. Een pluim voor BeterWitgoed.

marc.franssen 15-12-2012

Erg tevreden over de levering van een SX66M096EU. Na bestelling op de website werd er al snel contact op genomen om de vaatwasser te komen leveren. Levering is ook prima gegaan. Erg tevreden over beterwitgoed!

Tevreden.pim 14-12-2012

Scherpe prijsstelling. Goed telefonisch advies gehad over apparaat voordat ik bestelde. Binnen 2 dagen afgeleverd bij mij thuis. Bijzonder tevreden!

Maxvd77 24-11-2012

Vorige week besteld via de site en we konden kiezen wanneer er geleverd kon worden. Super service. Betaling per pin is toch echt een uitkomst voor een internetaankoop. Oude wasmachine hebben ze meegenomen en we konden gelijk weer wassen.

jojo 10-11-2012

Zeer snelle service. Woensdag telefonisch besteld, vrijdag kon al geleverd worden. Avond vooraf levering SMS en mail ontvangen met precieze dagdeel van levering. Kon bij aflevering met PIN betalen. Vaatwasser tot in keuken afgeleverd. Stevig verpakt. Prima!

weetjehoe 01-11-2012

In eerste instantie een Bosch WTW84360NL via site besteld.
Deze was niet meer leverbaar en heb de opvolger(Bosch WTW84361NL) voor dezelfde prijs gekregen!
-paar keer telefonisch contact gehad, goed bereikbaar en eerlijk advies.
-Machine is netjes en tijdig zoals afgesproken afgeleverd.

Goede zaak!

erwin1971 15-10-2012

Geweldig apparaat, wast en droogt erg goed en zeer zuinig, maar vooral de service en deskundigheid van de verkoper heeft ons doen besluiten dit product bij beterwitgoed.nl aan te schaffen. Ga zo door!

Albertoem 14-08-2012

Wasmachine gekocht en kreeg een andere aangeboden in de winkel. Ze lieten me in een tabel zien wat de verschillen zijn tussen beide wasmachines. Deze was een stuk stiller en de deur had een andere kleur. Dit kon voor hetzelfde geld.

Ze hadden de wasmachine op voorraad staan en er kon geleverd worden wanneer we dat wilden. Omdat wij in Tilburg wonen konden we ook kiezen voor laat op de middag. Wij werden dan als laatste gepland. Dat is een voordeel als je in in woonplaats iets koopt.

De levering verliep vlot. De wasmachine werd in de bijkeuken geleverd en werd aangesloten.

Ik ga ervan uit dat de aftersale ook goed verloopt. Nu heb ik het gevoel dat ze het goed doen en hoor over deze winkel geen klachten

Piet Veldman 03-08-2012

Droger besteld, via mail een bevestiging gekregen. Daarna zou men de voorafgaande dag van aflevering doorgeven welk dagdeel hij zou worden afgeleverd. Dit kwam pas op de dag van levering. Niet erg handig. Maar verder is alles perfect gegaan, en let wel deze was 100€ goedkoper. De oude droger mee retour genomen en de nieuwe hebben ze geplaatst. Al met al ben ik toch zeer tevreden.

Paulvs65 02-08-2012

Dinsdag een vaatwasser bestelt en gisteren opgehaald. Gelijk ingebouwd. Super snel en een super prijs. Volgende aankoop ga ik zeker eerst hier even kijken.

Maria1959 14-07-2012

Een paar weken geleden een vaatwasser besteld en laten inbouwen door Beterwitgoed. Erg tevreden over het inbouwen van dit product. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Wouter1933 10-07-2012

Bij beterwitgoed een koelkast van Siemens besteld met 24-uurs service. Top geregeld, dinsdag besteld, werd die dag nog gebeld om het te bevestigen en had hem woensdag in huis. Zeer tevreden.

Marcel_ontevreden 12-06-2012

Bosch afwas machine woensdag besteld, met vooruitbetaling via ideal, via de website. Daar stond aangegeven dat de levertijd 1-2 werkdagen was. Werd de volgende dag gebeld dat men de machine helemaal niet binnen had, en dat men pas aan het eind van de volgende week iets kon zeggen over wanneer geleverd kon worden. Afgesproken dat de volgende week donderdag teruggebeld zou worden.

Donderdag en vrijdag niet gebeld door Beterwitgoed. Op zaterdag zelf gebeld: dienstdoende persoon kon niet zeggen wanneer het dan wel binnen zou zijn, maar beloofde maandag terug te bellen.

Volgende maandag weer niet gebeld door beterwitgoed. Zelf gebeld, en gevraagd naar levering. Kon men weer niet zeggen: pas aan het eind van de week duidelijkheid (klinkt bekend...).

Gedurende de hele periode bleef op de website staan dat de afwasmachine op korte termijn leverbaar was.

Daarop de opdracht afgezegd. Persoon gaf aan dat als ik dezelfde dag nog een email zou sturen, men het geld direct over zou maken. Wonder boven wonder stond inderdaad de volgende dag het geld op de rekening - als ze met hun leveringen ook zo vlot waren zou dat handig zijn.

javek 23-12-2011

Tot twee maal toe keukenapparatuur in laten bouwen: eerst een vaatwasser, daarna een oven en kookplaat. Beide keren naar volledige tevredenheid en is alles netjes ingebouwd. Alle onvoorziene problemen werden goed en vakkundig opgelost. Kortom: dit bedrijf is een echte aanrader en niet duur zowel qua apparatuur als inbouwkosten.

Jochemwww 26-09-2011

Waren de goedkoopste aanbieder van onze vaatwasser. Netjes binnen 2 dagen geleverd. Na 2 weken een storing aan het apparaat gehad. Monteur langs geweest, bleek dat we hem zelf verkeerd hadden ingebouwd. Binnen vijf minuten zonder kosten te bereken hersteld. Zeker een aanrader.

Ontevreden007 16-09-2011

Enkele dagen na het bestellen kreeg ik bericht van Beterwitgoed dat de vaatwasser niet meer te leveren was. Ik kon voor de opvolger kiezen voor dezelfde prijs wat ik heb goedgekeurd. Na een week zag ik op hun site dat de vaatwasser die niet meer te leveren was nog steeds aangeboden werd met een levertijd van max. 5 dagen! Vreemd! Na 16 dagen wachten en twee maal bellen om te vragen wanneer de machine geleverd zou worden met elke keer als antwoord 'binnenkort', heb ik de opdracht geannuleerd bij Beterwitgoed. Op 9 augustus had ik de eerste machine besteld en op 27 augustus heb ik de opdracht geannuleerd!

PieterM78 08-09-2011

Duidelijke communicatie, prima service en correcte bezorging.