Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kim de Bruijn 07-09-2011

Prima levering, ik had eerder de vaatwasser bij 123keukenapparatuur besteld maar die werd steeds niet geleverd, zeer slechte communicatie, overgestapt op Beterwitgoed, ik ben tevreden!

Fam. vd Brink 07-08-2011

Ze hebben scherpe prijzen en dan ook nog geen extra kosten voor de bezorging ervan.
Duidelijke communicatie. Na de bestelling ontvingen we een telefoontje wanneer ze langs konden komen voor om de wasmachine te leveren. De avond van te voren kregen wel een email met welke dagdeel ze langs zouden komen.
10 min. van te voren kregen we een telefoontje dat ze er aan kwamen. Ze hebben hem aangesloten en nadien de oude wasmachine en al het verpakkingsmateriaal weer netjes meegenomen. Zeer tevreden!

Dennis_1978 16-05-2011

Wasmachine laten leveren. Keurige jongens die hem gebracht hebben. Netjes uitgepakt en aangesloten. 30 minuten voor levering even gebeld zodat ik van mijn werk naar huis kon komen. Hier kunnen veel normale winkels iets van leren.

Jochem van Esch 12-05-2011

Wasmachine binnen 2 dagen thuis bezorgt. Email bevestiging en telefoontje ontvangen voor een afspraak. Apparaat van bijna 100 kg de trap op gedragen. Hulde!

Martijn de L. 10-05-2011

Op zoek naar een wasmachine, kozen wij voor Beter Witgoed omdat zij het model van onze voorkeur voor een goede prijs hadden en uitbreiding van de fabrieksgarantie als optie bieden, in plaats van -vaak onredelijke/onduidelijke- eigen garantieregelingen

De website is wat saai, maar helder van opzet. Omdat ik een vraag had over de bezorging even gebeld, kreeg snel een vrolijke medewerkster aan de lijn die mijn vraag keurig en helder beantwoordde. Vervolgens de bestelling geplaatst.

Na twee dagen niets gehoord te hebben even gebeld en helaas bleek het bestelde model niet meer leverbaar, maar voor dezelfde prijs kon er een duurder en beter model worden geleverd. Een dag tevoren was er, volgens hun systeem, geprobeerd mij te bellen met dit voorstel. Ik heb geen gemiste oproep gezien maar ik ga er vanuit dat hier gewoon iets is misgegaan, want bij het zelf bellen werd ik weer keurig te woord gestaan.

Twee dagen later stonden de heren bezorgers om 06.45 (!) op de stoep, om 07.15 waren ze weer weg, met de oude wasmachine. De nieuwe netjes geplaatst op de 2e etage, aangesloten en wel. Mijn keuze om te pinnen bij aflevering bleek niet mogelijk omdat ze geen pinautomaat bij zich hadden maar ik kon het geld gewoon overmaken via Internet. Zo gezegd, zo gedaan, dat is wmb ook geen probleem.

Al met al prima geregeld, jammer van het gemiste telefoontje, maar het voorstel voor dezelfde prijs een betere machine te leveren maakt alles goed.

Mibo62 22-04-2011

Bestelling op zondagavond gedaan. In overleg werd de vaatwasser de vrijdag aansluitend geleverd. Kregen een dagdeel op en werden 20 minuten voor levering gebeld dat ze er aan kwamen. Pinnen aan de deur, dus prima geregeld. Al met al goede ervaring met deze webshop.

John Beckett 11-04-2011

After we ordered and paid, they did nothing for more than a week. After contacting them they told us that they couldn't get stock of the one item any more and for another we had to wait an additional 2 weeks, even though their website said that they had it in stock.

A complete waste of time.

KaaBee 01-03-2011

Fantastisch vlotte en nette levering, pinnen bij aflevering aan de deur.
Fijn om te weten welk dagdeel de aflevering gaat plaatsvinden. Zelfs werd er 20 min. van tevoren even telefonisch contact opgenomen dat men over 20 min. op de stoep zou staan en dat waren ook daadwerkelijk exact 20 minuten!
Zeeeeeeeeer tevreden.

Ger Quaedackers 02-02-2011

De wasmachine twee weken geleden gekocht en ik moet zeggen van Beterwitgoed zij doen alles om de klant tevreden testellen.
Het garantie bewijs van de machine moest nog ingevuld worden. Na telefonisch contact met hen werd mij gezegd om dit naar hen op te sturen en zij zouden het dan invullen.
Perfect ik heb het nu ingevuld en al al in huis, ben zeer tevreden over hen!!!!!!!!!!!

G Quaedackers 25-01-2011

Vrijdag 21-01-2011 een wasmachine besteld bij Beterwitgoed nadat ik op Kieskeurig diverse sites heb vergeleken.
Ik moet zeggen dat dit heel erg goed en correct is verlopen via de mail en telefonisch. Zelfs nog even tussendoor op zondag een tussenstuk voor deze machine en mijn wasdroger besteld, helemaal geen probleem maandag morgen een mailtje dat het werd bijgevoegd voor de levering op dinsdag 25 januari.
Maandag avond een mailtje en sms gekregen dat de levering dinsdag in de loop van de morgen zou zijn. Vanmorgen reeds vroeg een telefoontje gekregen dat zij over een half uur zouden komen en dat was ook zo. De twee mannen die het leverden gingen meteen aan het werk en brachten de machine op de eerste verdieping verwijderden de transport bouten meteen en sloten de machine correct aan, lieten het eerste wasprogramma lopen en legden goed uit wat wij erna moesten doen.
De betaling kon middels pin worden gedaan wat ik zeer fijn vond. Het afval werd ook meteen meegenomen.
Ik wil graag een extra compliment aan de mannen geven die de wasmachine bij ons thuis hebben gebracht, niet veel praten maar meteen doen wat nodig is om een correcte levering te realiseren!!!
Ik ben zeer tevreden hoe Beterwitgoed alles heeft afgehandeld en dat ook nog zonder tranportkosten te verrekenen.

Daan 78 04-01-2011

Op maandag 26 december een vaatwasser besteld en deze kon woensdag al bezorgd worden. De avond van te voren kregen we een smsje met het dagdeel dat ze zouden komen en we werden een half uur voor bezorging nog gebeld. Erg prettig!
Ook aan de telefoon zijn ze erg behulpzaam. Over vragen over de wet koop op afstand zijn ze open en duidelijk. Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden met dit bedrijf. Van te voren twijfelde ik of alle hoge cijfers bij de reviews echt waren, maar nu begrijp ik waarom. Gewoon goede, eerlijke service

RobLv 18-10-2010

Zeer overzichtelijke website,
Bij telefonische benadering zeer correct en duidelijke antwoorden.
Levering conform de afspraak , uitstekend begeleid met een sms en e mail. Bezorging op het afgesproken dagdeel. Half uur voor de definitieve levering belt de chauffeur je op dat ze er aan komen over een half uur. Aflevering verliep perfect, uitpakken, aansluiten , testen, draaien eerste short program, meenemen oude machine en verpakkingsmateriaal. Met 1 woord grote klasse. Mijn complimenten aan beterwitgoed.nl en de vervoerder voor geleverde machine en diensten. Ga vooral zo door !!!!!

Ron Vermeulen 08-10-2010

Op maandag 4 oktober een Miele wasmachine telefonisch besteld. Helaas was het gewenste model niet meer leverbaar. Daarop werd mij een duurder model aangeboden voor dezelfde prijs. Diezelfde maandag-ochtend heb ik de wasmachine besteld. Wat later diezelfde dag kreeg ik een telefoontje om de aflevering te bespreken. De wasmachine kon binnen 2 dagen afgeleverd worden. Op woensdag 6 oktober werd de waschmachine geleverd om 07.30 uur. Geplaatst en geïnstalleerd op de 2e verdieping. En de oude machine werd meegenomen. Kortom een perfecte afhandeling en levering door beterwitgoed.nl!! Hier was werkelijk niets op aan te merken.
Ik kan iedereen daarom deze zaak aanbevelen!!!!!

Caysee 04-10-2010

Na bestelling zowel een telefonische als schriftelijke bevestiging en afspraak voor levering.
Aflevering gedurende afgesproken dagdeel met telefonische vooraankondiging (ca. 30 minuten)

Afterdark 02-10-2010

Na een teleurstellende bestelling bij een concurrent: steeds werd de levertijd veranderd (lees verlengd). Heb ik uiteindelijk de bestelling gecancelled.

Dezelfde machine bij beterwitgoed op woensdagavond online besteld. Had gekozen voor zaterdaglevering. Oke, kost 15 euro extra maar je hebt het apparaat dan wel sneller in huis. Kreeg direct hierna via mail de bevestiging en uitleg over de levering. Op donderdag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame die met mij de bestelling verifieerde. Werd later op de dag nogmaals gebeld om de leverdag te bevestigen.
Avond voor de levering een mail ontvangen met welk dagdeel de levering plaats zou vinden. Half uur voor aflevering werd ik gebeld door de chauffeur dat hij er aan kwam. 2 keurige mannen hebben mij oude wasmachine meegenomen en de nieuwe wasmachine naar zolder gebracht, geinstalleerd en een korte uitleg gegeven. Dit alles zonder de trapgangen of muren te beschadigen. Erg netjes en erg vriendelijk.
Deze winkel maakt de overeengekomen afspraken helemaal waar. Goede communicatie en mogelijkheid bij aflevering te pinnen. Alle genoemde werkzaamheden werden zonder kosten uitgevoerd! Chapeau!
Ik ben dus zeer positief en zou zeker nogmaals iets bestellen bij deze winkel.

Edward en Marja 21-09-2010

Zeer tevreden. zondagavond 22.30 wasmachine besteld.
Direct ontvangstbevestiging gekregen.
Maandagochtend gebeld door beterwitgoed, wasmachine kon dinsdag al geleverd worden. Bevestiging ontvangen via mail over levering tussen 12.00 en 17.00.
half uur voor levering gebeld door chaufeur.
13.30 was men al aanwezig, machine geplaatst, oude meegenomen. Ik woon ergens in het bos, smal pad voor de bus. Bleek allemaal geen probleem, de chaufeur en bijrijder hebben de laatste 50 meter de machine met steekwagen vervoerd, klasse. Had geen ervaring met beterwitgoed maar heb besloten in de toekomst meer gebruik te maken van dit bedrijf. De prijs was aanzienlijk lager dan andere bedrijven (It's, EP em Expert. Er worden geen kosten voor plaatsing gerekend, dit valt onder service. Zeer tevreden. Bedrijf zit in Tilburg, ik woon in Dalfsen bij Zwolle,
zelfs afstand blijkt geen probleem.
Klantje erbij.

Fusion 18-09-2010

Bestelling gedaan voor een Bosch afzuigkap DHE635M twv 181 euro. Dezelfde dag het bedrag afgeschreven, aantal dag later melding dat ik het apparaat op een donderdag (1 week later) geleverd zou krijgen. De woensdag de dag voor de levering een melding dat de levering niet gaat plaatsvinden omdat het apparaat niet met te leveren zou zijn. De 1e de beste andere internet winkel kon 'm wel leveren en ik heb 'm ook inmiddels echter wel een week te laat. Dus jullie begrijpen de nagatieve beoordeling wel.

natasja1969 17-09-2010

Heel fijne service als je een duur apparaat koopt. Precies wat je wilt.Bevestiging van je online koop per mail; je hoeft niet vooraf al te betalen maar kunt bij aflevering pinnen; je wordt gebeld voor wanneer de levering kan plaatsvinden; een dag van te voren ontvang je per sms welk dagdeel ze komen afleveren en een half uur voor levering wordt je gebeld dat ze er over 20 - 30 minuten zijn. dat is erg fijn als klant! petje af.

jvogels5 24-08-2010

Voor de eerste keer bij deze webshop een product besteld, levering is geheel volgens afspraak verlopen, wat ook zeer prettig was dat zij aangaven tussen welke tijden ze het kwamen leveren, en een half uur voor de levering werd er gebeld dat zij onderweg waren.

helen de waard 09-08-2010

Ik ben al jaren klant van beterwitgoed.nl. Goedkoop, betrouwbaar en altijd weer een snelle levering en vriendelijke mense. Chapeau!

vanburen 21-06-2010

Ik ben zeer tevreden over beterwitgoed. Ik ben al jaren klant. Ze zijn vaak de goedkoopste, hebben een goede service en leveren zeer snel.

bijltje 18-06-2010

Mijn lcd tv van 3.5 jaar jong begaf het. De beeldbuis defect zegt men. Zou netjes opgelost worden door Samsung. De winkelier krigt een creditnota van Samsung op basis van hun inkoopwaarde waarna zij mij een nieuwe gelijkwaardige tv moeten aanbieden of de dagwaarde teruggeven. Krijg nu 285?! euro (de credit van Samsung aan de winkelier) terug voor een tv die mij 3.5 jaar geleden 1600 euro heeft gekost en dat was een hoop geld waarvan ik mag verwachten dat deze langer meegaat dan de 3.5 jaar. Waarbij ik ook nog eens 75 euro voorrijkosten heb moeten betalen. Dat is nog eens snel verdiend! De winkelier (Beter Witgoed) schuilt zich achter Samsung. Is niet bereid meer dan het betaalde bedrag aan hem aan mij te betalen. Is totaal niet actief in het oplossen van het probleem. In eerste aanleg al niet. Zodra de fabrieksgarantie (en daar is nog veel over te zeggen volgens de Nederlandse wetgeving) voorbij is, is Beter Witgoed niet thuis voor zijn klanten. Wees je daar goed bewust van. Zou een veel hogere waarde terug moeten ontvangen. Voor mij op deze manier nooit meer Beter Witgoed (Interperformance BV)

Kees van R 25-05-2010

Via kieskeurig een bedrijf met afhaalmogelijkheid in mijn buurt gezocht.
Opgebeld op vrijdag om circa 10h30 via een normaal telefoonnummer ( geen extra bel kosten)
Ik krijg een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn. Ik wilde de volgende dag een vaatwasser ophalen want de mijne was defect en in het weekend had ik een feestje. Ik heb per ideal betaald op vrijdag voor 12h00.
Dezelfde dag nog een e-mail dat mijn machine de volgende dag afgehaald kon worden.
Op zaterdag middag tijdens het inbouwen bleek dat de machine niet paste onder mijn aanrechtblad, hij liep vast op de afvoerleiding die 22mm boven de vloer uitstak.
Op dinsdagmorgen (tweede pnksterdag wase wikel gesloten) rond 10h30 gebeld om de machine te ruilen tegen een lager type, voor 11h00 bericht dat ik de machine kon komen ruilen op dezelfde dinsdagmiddag na 14h00.
Ik heb de machine opgehaald en alles verliep precies volgens afspraak.
Hulde wat een after-sale!!.
Dat heb ik wel eens anders meegemaakt

ahjwinth 10-05-2010

Miele wsdroger gekocht.
Betaald via ebay zonder problemen. En kreeg een paar uur later een telefoontje om een afspraak te maken voor een afleverdatum.
Aflevering was netjes. De oude wasdroger werd meegenomen en de nieuwe uitgepakt.
20 Min voor aflevering werd ik door de chauffeur gebeld dat ze onderweg waren.

DSaarloos 24-04-2010

De communicatie van de bestelling werd werkelijk ontzettend netjes afgehandeld. Zondagavond besteld, de volgende ochtend vroeg al een telefoontje over de bevestiging en afleverdatum direct gevolg door een tweede emailtje. De dag voor de aflevering weer een email samen met een sms over het tijdstip van de aflevering. Twintig minuten voor de aflevering een telefoontje van de chauffeur en een ingevulde controle afleverlijst ondertekend door de chauffeur bij aflevering. Dat allemaal voor een zeer scherpe prijs zonder afleverkosten en dan nog helemaal uit Tilburg samen met Bosch kwaliteit. Mijn complimenten.