Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans Schneider 21-04-2022

Geweldige, vriendelijke verkoper. Wees ons op oor en nadelen van diverse bbq’s en maakte een top deal voor ons met ma imams korting.
De levering was zoals afgesproken: op tijd en netjes.
De geleerde bbq was goed verpakt en tip top in orde.

Dimitri 21-04-2022

Keurig op tijd binnen en vooraf even bellen is goede service. Snelle levering.

marc 19-04-2022

mooie bbq van boretti en goede kwaliteit, levering door firma ( was niet ongekend ) was goed ondanks het hoge gewicht

Michaël 18-04-2022

In de winkel door *** geholpen die direct vriendelijk advies gaf en voorstelde om alles te laten leveren. Wetende dat ons vakantie eraan kwam gaf hij aan mee in de gaten te houden dat alles zeker op tijd binnen zou komen en het te laten weten wanneer alles dus geleverd kon worden en zo kwam hij ook zijn belofte na. Enorm behulpzaam, oprecht en vriendelijk. Nu alles binnen is tellen wij af tot de vakantie en het eerste stuk vlees op de BBQ. Wij zijn zeer dankbare klanten.
Merci

EC 16-04-2022

Mooie site duidelijk info en goede prijzen. Wat wil je nog meer. Hier zouden andere een voorbeeld aan moeten nemen

Nick 15-04-2022

Goede service in de winkel. Verstand van hetgene wat zij verkopen. Erg blij met the bastard! Bedankt.

Dick Roon 14-04-2022

Ik heb bij deze winkel besteld omdat de prijs hier het beste was. Het was voor mij de eerste kier hier en ik heb absoluut geen spijt. Ik heb een weber 1200 bbq gekocht en hij zietcer schitterend uit. Op de site staat hij goed beschreven, precies wat ik zocht. Ook word je goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Je hebt ook de mogelijkheid wanneer je hem wilt laten bezorgen en tevens waar. Ik wilde hem 2 dagen later en dat was geen probleem. Al met al ben ik zeer tevreden!!!!

Rens de Bruijn 12-04-2022

Ruim assortiment, deskundig advies. De medewerker die ons hielp lijkt wel een voorkeur te hebben voor de basterd, maar dat was ook overtuigend. Door opslag van een acties met televisies stond het aardig vol maar dat namen we voor lief en dat is maar tijdelijk.

Rebel 11-04-2022

Groot assortiment , goede prijs , snelle levering. Al met al een goede ervaring.

Johan 11-04-2022

Allesvoorbbq heeft een overzichtelijke website zodat je zelf snel en gemakkelijk je bestelling kunt doen zonder afhankelijk te zijn van druk bezette medewerkers. Via de site was de plate setter die ik zocht makkelijk te vinden en werd daarna snel opgestuurd. Dus met weinig moeite het juiste product zonder lang te wachten

Aad Paans 10-04-2022

Goed advies en uitleg. Vriendelijk en deskundig personeel, neemt de tijd voor je.
En uiteraard een lekker bakkie koffie.

Erik 06-04-2022

Fijne webshop waarin je goed de producten kan bekijken en bestellen.
De Weber Q1200 op gas aangeschaft en gasbusjes, alsmede hoes meebesteld.
Snelle levering wn goede communicatie.

Bob 05-04-2022

Prijs en levering meer dan OK! Vriendelijke mail gekregen dat mijn bestelling net uit stock was en dat levering iets later ging zijn. 2 werkdagen later was hij er al! Top service, bedankt!

Bart 05-04-2022

Perfecte levering. Helaas na levering sneeuwval, Wordt dus nog even wachten voor de houtskool erin kan.

MJA Mertens 03-04-2022

Prima service. Snel geleverd spullen. De bediening is uiterst vriendelijk. De winkel laat een goed overzicht zien wat er allemaal te koop is.

MDebacker 02-04-2022

Heel tevreden over de Weber BBQ die ik heb aangeschaft. Goede prijs met tijdelijk een hoes erbij. Heel klantvriendelijk en snelle levering!

AGF van Doren 31-03-2022

De site is erg overzichtelijk en de bestelling is erg vlug in behandeling genomen .Het is aanbevelingswaard .Wij zijn dan ook erg blij met deze aanschaf en hopen er van de zomer veel plezier van te hebben . Groet AGF Van Doren

Kauer 30-03-2022

Fair prices and large assortment of items.
Very good customer service, very supportive, reacts quickly and assist customer very well.
Daan and Robin were very helpful in the chat.
Quick delivery for large barbecue and accessories.

Wybe 28-03-2022

Onderstel voor de Ouddoorschef 420 besteld met bestel nummer 2200133499 op 25-03 onus wordt dat ding op zijn vroegst 02-04 geleverd , er zijn twee stuks op voorraad maar het uitleveren schijnt nog al een probleem te zijn ondanks dat er wordt geschermd met voor 18 uur besteld andere dag geleverd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar ! dit was de tweede keer dat ik iets heb besteld wat ook al niet aan de lever termijn voldeed maar nooit weer.

Anoniem 22-03-2022

Fijn dat alles uitgestald was en dat ik het live kon zien. Goede service en kennis van de verkoper. Wellicht iets te pushy om graag dingen te verkopen, snap ik wel hoor ;-) verder prima en alles duidelijk en helder, tevreden klant. Let op; je kunt, voor zover ik weet, niet direct iets meenemen dezelfde dag. Werd wel netjes de dag erna op een pallet afgeleverd.

Harry Rijnders 22-03-2022

Niets op aan te merken. Snel en goed via chat geholpen. Nette prijs gemaakt. Perfecte levering binnen 24uur.
En uiteraard een topproduct (Boretti barilo)!

R. Oud 18-03-2022

Een prachtige Boretti besteld en volgens de site was deze op voorraad. Helaas kregen we toch een bericht dat deze niet op voorraad was en een week moesten wachten.
Na een week werd deze inderdaad bezorgt. Goede service bij de bezorging!

Erik 17-03-2022

Weber BBQ licht besteld, goede prijs, geen verzendkosten en snelle levering, zeker een 10 waard. Ga zodoor

madelon Boom 17-03-2022

fijn geholpen en goed meegedacht pakket gaat mee naar Spanje
dank voor jullie hulp

Ivyvl 13-03-2022

Wat een service! Woensdag besteld, donderdag geleverd! Past perfect!
Betaling prima verlopen, levering dus ook prima verlopen!