Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 91 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Digidrib 05-10-2022

Medewerkers staan klaar voor de klant met goed advies geven die ook als je zelf een ander idee hebt. Hierdoor zelf betere keus gemaakt.

Carlo 01-10-2022

heel vriendelijke persoon die ons perfect advies en hulp heeft geboden om onze kamado BBQ te kiezezn en te kopen.

Philippe 24-09-2022

Wegens vervanging van oude gas bbq op zoek gegaan naar een alternatief. Eigenlijk per toeval op deze website gebotst :-) ... Het feit dat er achter deze online website ook fysieke winkels gekoppeld zijn gaf mij vertrouwen om verder te zoeken op de site.
website is gebruiksvriendelijk.
Wat voor mij echt wel de doorslag gaf is de mogelijkheid om via een live chat met een collega te spreken, dit is helemaal super. Dit gesprek verliep heel vriendelijk en klantgericht. Wanneer je uiteindelijk beslist tot aankoop werd alles netjes voorbereid door D*** (online mdw). Maandag besteld en woensdag werd mijn bestelling al thuis geleverd ...in België ;-) ...
Met de levering was alles prima in orde ... mijn kamado bbq zat netjes en veilig ingepakt.
De enige opmerking die ik kan meegeven is dat het tijdstip van levering niet overeen kwam met de informatie die via email gecommuniceerd werd ... 08u00 ipv tussen 13u30 en 17u00 ... daaarom krijgen jullie van mij een 9 en geen 10 ;-)

Michiel van den Berg 14-09-2022

Zeer uitgebreide assortiment. Snelle levering. Uitstekende service. Zodra de bestelling binnen was werd er zeer vriendelijk telefonisch contact met ons opgenomen dat het artikel klaar stond om opgehaald te worden. Ze namen de tijd en het werd ook de bestelling doorgenomen ter controle. Een volgende keer zullen we weer bij Alles voor de BBQ onze bestelling plaatsen. Ga zo door!

Silvy Martens 14-09-2022

Top service. Fijne bezorging. Snel een tijdvak ontvangen. Fijn om de bezorging te kunnen volgen.

Jos 07-09-2022

Wij zijn op een dag spontaan bij AllesvoorBBQ (Utrecht) naar binnen gelopen en na een rondje door de winkel zijn we goed geholpen met het kiezen van de ideale BBQ naar onze wensen. De keuze lag tussen twee BBQ's maar ging toch snel naar het nieuwere model vanwege het risico van roestvorming op het oudere model, het advies was dus zeker waardevol! De BBQ was 2 dagen later netjes bezorgd en verder geen problemen gehad.

JanKees v Dommele 03-09-2022

Goede uitleg en vriendelijke bediening met compleet assortiment! Prijs is wel jammer dat adviesprijzen gehanteerd worden, gezien hun omloopsnelheid zou je scherpe prijzen verwachten.

Karsten van Dijk 02-09-2022

Product voldoet aan de verwachtingen en snelle levering, prijs kwaliteit is top

Ria Kl 01-09-2022

Hele snelle levering, goed verpakt, ook niet overbodig met al de dozen erom heen, netjes 1 doos, kwaliteit heel goed!!

sinjan charles 30-08-2022

spijtig van de levering dat ik had besteld niet binnen was. helaas met mijn vorige bestelling was alles ok en is alles goed verlopen
hopelijk hoor ik iets nog over mijn bestelling .
bedankt

RVaes 26-08-2022

Website erg duidelijk, goede omschrijving van de producten en snelle levering.

Beulah 25-08-2022

De site is overzichtelijk, de prijzen scherp en de de levering zonder enig probleem

Sander K. 25-08-2022

Ik was op internet opzoek naar een leuke houtskool BBQ, en kwam op de site van allesvoorbbq.nl terecht.
Binnen enkele klikken had ik mijn BBQ gevonden.
Meteen besteld en binnen 2 werkdagen was hij al thuis geleverd.
Goeie prijs en snelle levering.

Tim 19-08-2022

Een overzichtelijke website waar mooie producten worden aangeboden tegen scherpe prijzen! Bij het kiezen van het product worden goede suggesties gedaan voor wat accessoires als aanvulling. De bestelling verliep makkelijk en snel net zoals de levering.
De Bastard was keurig verpakt! En de actie met de Bastard Buddy is natuurlijk ook helemaal top! Erg blij met mijn bestelling!

Peter 18-08-2022

Ben ontzettend plezierig geholpen door Robin bij allesvoorbbq.nl. Uiteindelijk Bastard large compleet met accessoires besteld en Robin heeft ervoor gezorgd dat deze netjes op tijd geleverd is wat in eerste instantie fout leek te gaan omdat ze door het model 2022 heen waren. Prima opgelost! super bedankt Robin.

R.D. 17-08-2022

Ik heb kleine Weber lekbakjes en een Weber schoonmakborstel aangeschaft voor mijn barbeque.
Ik vond de prijsstelling goed. De bestelling is redelijk vlot geleverd (binnen 2 dgn).

Ramon 17-08-2022

Open, eerlijk en zeer correct (informatievoorziening, orderafhandeling en levering), dit voor de aankoop van The Bastard Urban Large complete 2022. 100 % conform afspraak

M. van Dongen 16-08-2022

Op de website van AllesvoorBBQ hadden wij een Weber BBQ gezien die vele malen goedkoper was dan in andere winkels dit bracht mij aan het twijfelen. Op de site zag ik dat er ook een fysieke winkel aanwezig was in Den Bosch, we zijn daar gaan kijken.
We werden snel en netjes welkom geheten door een verkoper, kregen koffie aangeboden.
De jonge verkoper was erg vriendelijk en deed alle moeite om onze vragen te beantwoorden, meerdere keren voor ons iets uitgezocht. BBQ meteen besteld en wordt keurig thuis bezorgd, op het einde bood de verkoper nog aan onze bidon voor op de fiets te vullen met vers water helemaal TOP!!!

Erwin 15-08-2022

Zeer netjes geholpen door personeel.weten zelf heelgoed wat een bbq is.zeker een aanrader en we komen zeker terug voor de accessoires

Marielle 13-08-2022

De bestelling was naast een bbq ook nog een aantal accessoires. Via klantenservice uitstekend geholpen om de artikelen samen te bestellen. Meteen de bevestiging en factuur gekregen. 2 dagen later de eerste levering binnen. Uitstekend contact tav naleveren van een accessoire. 4 dagen later in huis. Duidelijke en snelle communicatie. Volgende aankoop gaat zeker weer via allesvoorbbq.nl!

Argo 10-08-2022

mijn bestelling kwam een week later dan aangegeven op de site. ik bevel het niemand aan!

Bas 05-08-2022

Mooie webshop, overzichtelijk en een sterke sales tunnel. Snelle bezorging en goede service. Top producten altijd op voorraad en in een mum van tijd in huis.

Margo 03-08-2022

Heel veel keus en zeer voordelig geprijsd.
Alles keurig verpakt en een snelle levering.

DAVIDTS PHILIPPE 03-08-2022

The delivery was made in more than 2 weeks and in several times. Each time I had to contact your services who explained to me that the items were not in stock. Fortunately, they are very professional.
Unfortunately, I still don't have the complete order and no invoice.

Rebecca 03-08-2022

Fijne webshop. Snellere levering dan verwacht!
Product is keurig aangekomen. Komend weekend gelijk de bbq uitproberen.