Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niko 20-11-2021

Ik ben een beetje teleurgesteld omdat het de 2de keer is als je iets besteld dan komt die niet op de aangegeven datum omdat die niet op stock is, dat wordt de dag erna gezegd, ben nog aan wachten

Marina 18-11-2021

Zeer goede webshop, snelle levering ondanks dat mijn gevraagde bbq even niet voorradig was. Ik werd keurig per mail op de hoogte gehouden. Ook de prijs was, in vergelijking met andere webshops de voordeligste. De bbq gebruiken zal voor een later tijdstip zijn maar voorlopig een zéér tevreden klant.

Ro 05-11-2021

Goede prijs. Status op de site was niet juist en levering duurde paar dagen langer. Mail updates waren prima.

Harm Stolzenberg 24-10-2021

Alles voor de bbq beveel ik ten zeerste aan .
Ik heb mijn black bastard L compleet bij hun gekocht en
Was zeer tevreden met de goede uitleg van de vele verschillen van elk merk .De verkoper was zeer professioneel en wist dus echt waar hij het over had .
De bezorging was ook top geregeld en kwam met 2 zeer behulpzame jongens aan die ook nog even geholpen hebben
Om hem in de schuur te zetten .
Al met al ben ik zeer tevreden hoe deze koop tot stand is gekomen en ik heb ook nog een korting op extra accessoires gehad .

Mich91 21-10-2021

Snelle levering mooie opvolging via mail, direct antwoord alles perfect verlopen. Voor herhaling vatbaar 👍🏻👌🏻

Cv 19-10-2021

Snel goed en netjes geleverd alles was goed op website weergegeven zou de volgende keer zo weer bij jullie bestellen

Henri 15-10-2021

Drie jaar geleden een weber bbq gekocht in deze winkel, we zijn netjes geholpen en waren toe aan de volgende stap. We hebben een Bastard Kamado Barbecue gekocht na een goed advies. Zijn nu lekker aan het proberen temperatuur etc. goed te kunnen regelen. We raden iedereen aan om een bezoekje te brengen aan alles voorbbq.nl.

Henny de Valk 14-10-2021

Goed advies over aanschaf van de BBQ en uitstekend geholpen door Rafael. Zeer klantvriendelijk en goede prijs- en kwaliteitsverhouding.

GZ 09-10-2021

Schandalig slechte service, logistiek en afhandeling!!!! Bij de aflevering van de bbqs ging er steeds iets mis; vervolgens werd één van de hoezen pas een week na de bbq geleverd en de andere hoes wacht ik nog steeds op…. drie weken verder!!!!! Eindeloos aan de telefoon gehangen met de klantenservice…. en nog steeds niets!!! Heb nu maar de bestelling van de hoes afgezegd om die ergens anders te kopen. Mijn advies koop je spullen elders!

Pascale 07-10-2021

Goede keuze
Veel diversiteit
Aantrekkelijke prijzen en tal van acties
Een kleine teleurstelling: Ik had graag gewaarschuwd willen zijn dat mijn artikelen in 2 pakketten zouden aankomen

ALLESVOORBBQ.NL 02-10-2021

Objectieve, eerlijke en ervaren inlichtingen door een expert die de tijd nam om al onze vragen te beantwoorden. We hebben een Weber BBQ gekocht voortgaande op zijn advies.
We hebben er alle vertrouwen in.

Arthur 28-09-2021

Wat een fijn bedrijf dat zijn afspraken nakomt. Levering helemaal top. Tot achterin de tuin alles afgeleverd!

Ruud 23-09-2021

Snelle bezorging van een in line product. Welk makkelijk te vinden is tussen hun uitgebreide assortiment.

Jurre Dijkhuizen 21-09-2021

Online bestelling duurde 4 dagen voordat het opgehaald kon worden (in plaats van 2 dagen). Wel duidelijke communicatie over de status van de bestelling, zowel via chat als telefoon.

Jortje 18-09-2021

Zowel in de winkel als in de webshop makkelijk alles kunnen vinden en goed geholpen.

Theo Knijff 18-09-2021

Perfecte levering. Volledig betrouwbaar en precies zo als je het verwacht! Aanrader!

Tommy 15-09-2021

Zeer snel en correcte afhandeling. Ook contact gehad via chat voor uitleg en was ook zoals het hoort te zijn.

Tijn 14-09-2021

Nette winkel en een ruim assortiment. Voorraad erg belangrijk en zeer kundig en vriendelijk personeel.

Jos 13-09-2021

Ik heb bij AllesvoorBBQ een Weber Genesis 435 gekocht. Een grote en zware BBQ. De afhandeling van deze koop was zéér netjes en de levering van deze zware BBQ was tot in de puntjes verzorgd. De BBQ werd zonder problemen neer gezet waar wij dat vroegen.
Prima service van AllesvoorBBQ.nl!!

Marc 08-09-2021

Al eerder een Weber bij deze winkel gekocht. Toen goed service en nu bij de aanschaf van de tweede Weber wederom prima geholpen. Ook de website is duidelijk.

MichaelvB 05-09-2021

Ben goed geholpen met mijn vragen. Afhandeling van de bestelling en betaling waren ook goed. Levering was naar verwachting maar als je een bastard large besteld hebt zou het helpen als ze bv de bbq leveren tot in de tuin. Maar nogmaals meer tip.

Nu aam de slag en hopelijk nog een keer naar de winkel voor wat mooie acc

BD 05-09-2021

Gemakkelijk en snel! Enkel betalen met de MasterCard lukte niet, maar met Maestro ging het wel direct. Bij de levering was er iets stuk aan de barbecue, kan gebeuren. Via de chat binnen de 5 minuten verder geholpen en een nieuw onderdeel wordt gewoon opgestuurd! Super service.

Hans 04-09-2021

Ik heb een gasbarbecue (Weber Q 1200) aangeschaft met enige accessoires. Ik heb ook op andere sites gekeken, vooral ook of ik het ergens anders goedkoper kon bestellen. Maar allesvoorbbq was het goedkoopst en had ook alle accessoires die ik wilde bestellen.
Bestellen ging prima.
's Avonds werd ik gebeld door iemand van allesvoorbbq dat de pizzasteen die ik had besteld niet op voorraad was. Hij had nog wel een andere (duurdere) pizzasteen, ook van Weber en zelfde formaat. Hij vroeg of het goed was dat ze die erbij deden voor dezelfde prijs. Dat is natuurlijk uitstekend.
De levering was ook goed. De doos van de bbq was helaas wel wat beschadigd. Dit is waarschijnlijk bij Postnl gebeurd. Maar de inhoud was gelukkig niet beschadigd.
Al met al. Zeer tevreden!

Zandvliet 02-09-2021

Ik werd vanmiddag bij AllesVoorBBQ - Breda dubbel blij! Ik kwam voor een Weber bbq en ze hadden werkelijk elk model staan. Dat verwacht je ook van een Weber speciaalzaak. Daarnaast werd ik vakkundig geholpen door Anne die een prima productkennis had EN verstand van lekker bbq-en. Kortom: goed geholpen in een prima shop. Dubbel blij dus.

W. Oomen 02-09-2021

In de winkel Breda geweest voor de aanschaf van een cast iron rooster voor m'n kamado. De verkoper heeft voor mij een perfect passend rooster gevonden en omdat dit niet op voorraad was er ook voor gezorgd dat het binnen 2 werkdagen kostenloos bij mij thuis werd bezorgd. Top service!
Mocht ik nog eens iets nodig hebben kom ik zeker terug.