Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

sonsan 13-01-2022

Goede, zeer concurrerende prijs, zeer goede klantenservice die snel reageert en meedenkt. Echt een aanrader!

IB 08-12-2021

Overzichtelijke productinfo, snel en overzichtelijk aankoopproces, bevestiging en factuur snel per e-mail, snelle levering.

I-Know 06-12-2021

Art & Graft is zowel voor de verkoop van een product als erna net zo goed en betrokken, als klant wordt je zeer serieus genomen en ik had zeker ook dat gevoel na mijn aankoop, Deze shop is werkelijk heel erg goed en betrouwbaar.

G.Bakker 03-12-2021

eerste levering van mijn lieherr vrieskast was een teleurstelling . Bij het uitpakken zagen wij een flinke beschadiging. Na 2 dagen een ander apparaat ontvangen en de beschadigde retour. Snele levering en voordelig geprijsd.

russchenberg 09-11-2021

Ik kende .art en craft niet maar het zach. er allemaal goed .toch besteld ,keurig op tijd in huis ,en keurig netjes geleverd door dhl. beslist een aan rader,.

Een snelle webshop! 04-11-2021

Art&Craft heeft een duidelijke website met een goede zoekfunktie en redelike rpijzen. Als een artikel in voorraad is, wordt zeer snel (de volgende dag als voor 22:00h besteld) geleverd met DHL.

E. Sens 15-10-2021

Goede, service en levering.
Vorige week een Samsung tv gekocht, deze werd de andere dag al geleverd, helaas bleek het beeld niet goed. Meteen actie ondernomen en vandaag al werd de tv omgeruild voor een nieuw exemplaar, en deze is prima.

Claudia 05-10-2021

Nooit meer!
De volgende dag in huis? Ik heb ruim 1,5 week gewacht en het toen willen annuleren. We hadden het namelijk snel nodig. Volgens de klantenservice konden we niet annuleren zolang het pakket "zoek was" (oftewel: jullie probleem). Ontvingen we na 2 weken het bericht dat de lans voorlopig niet meer leverbaar zou zijn en ze de bestelling voor ons zouden annuleren. Art&Craft? Eens maar nooit meer.

harm72 15-09-2021

Ik beland regelmatig bij deze webwinkel vanwege de lage prijzen. Service is prima en verder niets op aan te merken!

Charley 31-07-2021

Verreweg de goedkoopste op internet en het scheelde gewoon dik 400 euro op de nieuwste soundbar dolby atmos, vergeleken met de bekendste webshop. Ik was wat wantrouwig maar toch besteld. Ik kreeg geen bericht dat hij verzonden was, maar de volgende dag 's middags werd het pakket geleverd. Ik was blij verrast. Een prima webshop en het is nu de 2e keer dat ik iets bestel en beide keren zeer snel en precies volgens overeenkomst.

Fred 28-07-2021

Koffiemachine gekocht, apparaat maakte slechte koffie, na 10 bakjes retour gestuurd. A&C geeft ons geld niet volledig retour. Houdt een stevig percentage in. Zaak in behandeling bij rechtsbijstand inmiddels. Vervelende Belgische klantenservice niet voor rede vatbaar.
Ze zijn ook al grotendeels van bol.com af....

Mark 12-07-2021

M’n was/droog combinatie op dag 1 al storing #whirlpool

Art&craft gemaild en gerepareerd

2 weken later weer dezelfde storing
Monteur geeft aan dat het een instelling is en dat hij het ook niet weet

Later F13 foutmelding (en nog steeds de eerste klacht) monteur weer langs geweest en 2 printplaten vervangen. Meteen art&craft gemaild dat dit voor mij de laatste keer is dat ik de monteur laat komen

1 dag later weer storing (alle 2 dezelfde storingen) en ik geef aan dat ik een ander apparaat wil. Dit kan, maar dan wel tegen 15% afschrijving. Als ik dit wil moet ik het laten weten, dan zullen ze het apparaat ophalen en krijg ik m’n geld terug.

Aangegeven dat ik het niet eens ben met die 15% afschrijving, omdat ik vanaf dag 1 al problemen heb en dat dat probleem nog steeds niet is opgelost.

Krijg ik als antwoord dat ik het toestel wel terug mag geven, maar tegen 30% afschrijving.

Hier dus maar m’n rechtsbijstand op zetten. Wat een maffia bedrijf.

Angelique 12-07-2021

Zeer slechte ervaring met het kopen van een wasmachine. Sinds dag 1 al problemen. Wel willen repareren maar het product terug nemen na een toezegging daarvan wordt weer ingetrokken. De was machine is 1 probleem geval. Hele slechte service.

Nanda 14-05-2021

Ik zocht een JBL PartyBox 100. Was bij Art&Craft beschikbaar (als 1 van de weinige online winkels, was verder overal uitverkocht). Supermakkelijk besteld, supersnel geleverd. 1 nadeel: Het was een cadeau voor mijn man, maar het was aan de buitenkant van de doos LOEIERGROOT te zien wat er in de doos zat. Ook de buurman appte gelijk 'Toffe box, buurman!'. Toen wist hij dus 3 dagen van tevoren al wat hij zou krijgen en konden we hem dus niet meer verrassen met dit toffe cadeau. Dat vond ik wel echt jammer.

Dirk 13-05-2021

Goede en snelle levering . Precies zoals aan gegeven in de mail . kan niet anders zeggen dan prima geregeld chauffeur ook heel vriendelijk. ben dus zeer tevreden over Art&Craft

Caspar 13-05-2021

De Sony sound bar werkte in eerste instantie niet omdat oude TV wel een HDMI aansluiting had, maar niet van het type HDMI (ARC). Art&Craft hebben geduldig meegedacht en uiteindelijk vonden ze een oplossing met een een klein tussenkastje dat de coax uitgang van de TV verbond met de optische ingang van de sound bar. Mocht het niet werken waren ze bereid de sound bar weer terug te nemen. Ze gaven zelfs extra tijd om het uit te proberen. Top service. En het klinkt prachtig!

Wilfried 13-05-2021

Na 1 maand wachten zelf moeten contact opnemen met Art & Craft waarom mijn bestelling nog niet geleverd was. Blijkbaar kon één artikel niet geleverd worden en wordt me dan doorgegeven dat de bestelling voor het tweede artikel wordt geannuleerd. Dit kon dan toch tenminste door de firma zelf worden meegedeeld. Nadien dan toch levering van het in voorraad zijnde artikel, maar het bedrag van de volledige bestelling wordt wel van mijn bankrekening genomen. Na 14 dagen terug zelf moeten vragen waar de terugbetaling van het niet geleverde artikel blijft. Zou zo snel mogelijk gebeuren, maar we zijn nu terug 14 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Een betere communicatie met de klant is dus zeker gewenst.

An 13-05-2021

Goede service. Bij levering wordt gewerkt met een vooraf bezorgde code, zodat je contactloos kan tekenen voor ontvangst.

Pieter Visser 13-05-2021

Top bevallen, alles ging goed. Snel geleverd en goede producten. Ga ik zeker vaker doen

A. Sahin 13-05-2021

Zeer goede service en snelle levering. İk ben erg blij met mijn bestelling bij Art en Craft

ArtLover 12-05-2021

Zeer goede service en goed the volgen levering.
De website is heel overzichtelijk en look de prized zin vergelijkbaar met andere websites.

Surya 11-05-2021

Super quick delivery, got it the next day. The customer service representative was nice and quick in answering my questions

Eddy Landuydt 11-05-2021

radio echt goed we zijn tevreden tot nu toe.
goede service bij afhaling vriendelijk ontvangen

Hans 10-05-2021

TV schermen kun je overal kopen. Art&Craft heeft mij positief verrast. Prijs was het laagst van alle aanbieders maar dat ging niet ten koste van kwaliteit en service. Twee aardige jongens stonden op de afgesproken tijd aan de voordeur om het scherm af te leveren.

Anton Vroegindeweij 10-05-2021

Alles zoals je verwacht. Goede informatie, tijdige levering en het juiste product.