Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Sjaak 10-05-2021

Ik zocht een LG 32 inch televisie. Bij Art en Craft was de televisie het goedkoopst. Besteld en de volgende dag werd de televisie volgens afspraak op tijd bezorgd. Is volgens de internetsite van LG het nieuwste model van 2021. Ik zou de volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen.

Chris 10-05-2021

Competitieve prijs, geleverd produkt van perfekte kwaliteit, zéér professionele, vriendelijke en vooral nvolledig neutrale ( gebebeurt zelden in deze sector ! ) telefonische raad en hulp, zéér snelle levering

Wim 10-05-2021

Overduidelijk de beste prijs.
Heel duidelijke website.
Zeer snelle levering.

Pieter-Jan Gunst 10-05-2021

* Prima klantendienst: mailtje en dezelfde dag antwoord, of het nu voor een aangepaste factuur is of een status update over een herstelling. Voor mij is dit reden genoeg om meer te kopen bij Art en craft.
* Leveringen zijn op tijd
* voor mij persoonlijk zijn de 2 fysieke winkels op 15mins rijden een selling point: handig om iets binnen te brengen of op te halen
* De prijs is dikwijls interessant of net ok
* voorraad is er niet altijd, bv Canon kleurenlasers op dit moment. Jammer dat ik met een andere leverancier moet werken, want ze zijn mijn preferred supplier.

Supersnelle vriendelijke service 10-05-2021

Snelle service, binnen een dag de nieuwe tv geleverd en naar binnen gebracht
Vriendelijk personeel
Goed bereikbaar
Mooie prijs kwaliteit verhouding

Johan1962 10-05-2021

- Vlotte website
- Goede product beschrijvingen
- Interessante prijzen
- Zeer vriendelijke en behulpzame support

Phitchaya Thiangthae 10-05-2021

1 keer een tv besteld en laatst nog een keukenmachine! Top levering. Netjes verpakt. snelle verzenden . Er tevreden ik ga vaker mijn apparatuur bestellen. Hartstikke bedankt

AVDV 10-05-2021

Ik had dringend een cadeautje nodig. Vriendelijke service, correcte prijs en op tijd geleverd. Aanbevolen!

Kris 02-04-2021

Ik zat met een heleboel vragen voor mijn keuze tussen een OLED en QLED tv. De verkoper in de winkel heeft mij hier uitstekend mee geholpen en geduldig de verschillen en voor- en nadelen uitgelegd. Ik heb die dag veel bijgeleerd :-)

Wouter 30-03-2021

Een zeer goede service , ik kreeg de nodige uitleg over het toestel dat ik zocht.
Echt een aanrader om hier te kopen .
Ze pushen ook niet om te kopen maar laten je hierover zelf op het gemak kiezen.

frans kuijpers 29-03-2021

deze webwinkel heeft goede artikelen met een mooie prijs-kwaliteitverhouding...samengevat: een breed aanbod voor inderdaad een scherpe prijs.....heb een artikel gekocht en mooi op tijd thuis ontvangen, waar ik al langer naar op zoek was, maar dat ik eigenlijk niet iets te duur vond bij andere webwinkels, maar nu kon ik doorpakken en ik ben er heel blij mee!!

Tom 29-03-2021

Goede concurrerende prijs voor het gekochte artikel. Behulpzaam met antwoorden op vragen via de mail. Snelle levering 's-zaterdags besteld erop volgende maandag in huis.

Danny 29-03-2021

Goede service en correcte prijs. Zeer snelle levering en goede communicatie in verband met tijdstip van levering.
Dus ik ben een zeer tevreden klant.

Jurgen 29-03-2021

Tijdige levering, deskundige uitleg in de winkel met voldoende tijdsinvestering om zaken toe telichten

Kin 29-03-2021

De bestelling ging vanaf begin tot en met de eindfase uitstekend; systeem is helder en duidelijk; alles was vanaf het begin te traceren via de online platform van Art & Craft. Tijdens de proces had ik nog twijfels over de levering, maar achteraf kan ik nu zeggen, dat alles perfect was verlopen.

Op het moment dat mijn bestelling was opgehaald door de koerier dienst, kreeg ik hier een melding van, bovendien kreeg ik van het systeem een datum en een geschatte tijdstip van levering. Een uur voor de aankomst koerier, kreeg ik een melding via het systeem en via sms op mijn mobiel en de koerier kwam zoals in het systeem was vermeld, keurig op tijd aan. De koerier was erg vriendelijk en deponeerde mijn bestelling tot aan de deur, wat ik persoonlijk niet verwacht had, want het betreft namelijk een televisie en het was best zwaar en groot. Al met al, ik heb geen op of aanmerking en ik was zeer en zeer tevreden met de dienstverlening van Art en Craft en met de correcte levering.

Niels 29-03-2021

Partybox 100 besteld dag later meteen een nette track & trace code ontvangen. Ik kon de bezorger volgen zodat ik ongeveer een inschatting kon maken wanneer de box bezorgd zou worden. Bezorger erg vriendelijk samen nog even gelachen over dat de buren minder blij zullen zijn met de box. Achterafbetalen was een mogelijkheid zodat je eerst kan kijken of het product je bevalt en je daarna pas betaald. conclusie super service en een hele goeie box voor een prima prijs!

J.B 29-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product hier goedkoper was. Er waren veel positieve review’s. Verder zou het de volgende dag al geleverd worden.

erik 29-03-2021

Snelle levering. Fijn verpakt. Overzichtelijke website. Precies het product wat ik had besteld.

Ief Vancouillie 29-03-2021

De leveringstermijn en ook de berichtgeving daar rond was onberispelijk. Goede prijzen en goede uitleg over de producten.

Jurriën D. 29-03-2021

Echt super geregeld allemaal, levering snel met dynalogic en mailtjes met de service gaan zo snel dat het wel een whatsapp gesprek lijkt.

Nic 27-03-2021

In de avond besteld
Kwamen het de volgende dag al brengen
En ze hhelpen nog mee naar binnen te zetten

Logan 26-03-2021

Hele vriendelijke medewerkers die echt klaarstaan om je verder te helpen. Dit doen ze ook echt en krijg je de beste aanbieding die er is.
Bovendien ben ik zeer tevreden over mijn aankoop. Deze is een model die Nederlands is (afgesteld) en werkt prima! Blijf me toch afvragen waarom ik dit niet eerder gedaan heb!
Over de leveringen ben ik ook heel erg tevreden. Deze was snel en de koerier was erg behulpzaam en professioneel.
Kortom: het is zeer terecht dat de leverancier (LG) op hun website naar Art & Craft verwijst. Deze is beter dan alle anderen (naar mijn mening)!
Zonder gedoe heb ik mijn (LG) Nano Cell tegen een goede prijs kunnen kopen en ben erg van aan het genieten: als het Art & Craft is, niet twijfelen, maar gewoon doen!
Veel plezier alvast!

Mollet Joppe 25-03-2021

Zeer professioneel advies gekregen toen ik als leek een volwaardige camera met specifieke lenzen wou kopen. Direct verschillende offertes meegekregen met goedkopere alternatieven voor lenzen. De bestelling verliep ook zeer vlot en werd veilig afgeleverd via B-post. Absoluut een aanrader!!

Charlie 25-03-2021

Super service en fijne webpagina. Bezorging en afhandeling snel en uiterst correcte afhandeling.

Wies 25-03-2021

Snelle levering
Product zo als beschreven op de site
Erg tevreden zou deze site op zeker aan bevelen aan vrienden en kennissen