Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Ed 13-03-2021

Het was een standaard bestelling, zonder bijzonderheden. De levering kwam volgens planning.
Doordat dit onze eerste en tot nu toe enige bestelling bij Artencraft was kunnen we nog geen objectieve aanbeveling geven, deze ervaring was vooralsnog positief.

Paul M. 08-03-2021

Goede website, scherpe prijzen, overzichtelijk bestelproces en ondanks Corona toch redelijk snel geleverd. Geleverde artikel voldoet volledig aan de verwachting.

M. Verbeek 07-03-2021

Er was bij bestelling geen optie om de droger te laten plaatsen op zolder/meenemen van de oude droger.
Er werd pas in de bevestigingsmail gemeld dat ik mijn oude droger bij de voordeur moest zetten om deze te laten meenemen.
Zeer misleidend en moest dus zelf mijn oude en nieuwe droger naar zolder tillen.
Ik ben zelf nog jong dus ging mij dit goed af maar ik moet er niet aan denken als bijvoorbeeld mijn oma bij dit bedrijf had besteld.
Zeer slechte service en misleidende webshop
En nee ik had niet de optie om dit wel te laten doen, ik heb het zelf nog naderhand gechecked op de website.

Jan 07-03-2021

Makkelijk weg site om dingen te vinden. Scherpe prijs van de artikelen. geleverd volgens afspraak volgende dag

Angelique 07-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de goede service van Art & Craft. We hadden de hogedrukreiniger besteld en de volgende dag was die netjes geleverd en konden we gelijk aan de slag!

Ton 05-03-2021

Supersnelle
levering. Ik had het verkeerde type besteld. Er achteraan gebeld en het werd prima opgelost.

Anita 05-03-2021

Een condensdroger besteld om 19.00 's avonds. De volgende dag om 12.00 werd deze al bezorgd.
Wij werden ook netjes op de hoogte gehouden van de bezorging .

Debby 05-03-2021

Duidelijke webshop en genoeg keuze. Scherpe prijzen en snelle levering. Van plan om hier vaker iets te bestellen.

Myriam van der Wilk 04-03-2021

Gisteren besteld en vandaag al in huis, perfekt! Ben in deze tijd niet meer gewend dat het bestelde ook echt de volgende dag bezord wordt.

Stefan 04-03-2021

Eerste maal dat ik bij jullie een aankoop deed. Alles verliep vlot. Mijn bestelling afgehaald in de winkel. Vriendelijk ontvangst en heel aangename sfeer.

Sukru 04-03-2021

Snel en gemakkelijk besteld om 22uur op maandag, de prijs was onder de gemiddelde en de bestelling werd gelijk dag erop op tijd geleverd, zoals het was beloofd tussen 14:00-16:00uur

Blank 04-03-2021

Het verliep geheel volgens verwachting. Nadat de bestelling was gedaan, is alles volgens het door Art&Craft aangegeven afleveringsproces gegaan. Keurig geregeld!

GvB 04-03-2021

Snelle levering en keurige behandeling van mijn vragen. Ik ben erg tevreden,

Koos 04-03-2021

Binnen de site kan je snel het juiste product vinden.
De shop geeft goede concurrerende prijzen voor topproducten. Bij veel producten worden geen leverkosten berekent en de producten worden ook nog snel geleverd.

JoMaPix Fotografie Oostende 04-03-2021

Snelle service en prima after sales.
Redelijk laat in de namiddag besteld maar de volgende dag was de postbode er al met het pakket.

Sjirk 04-03-2021

Vlotte levering en duidelijke leveringsinformatie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Geert 04-03-2021

Snel en vlotte service en afhandeling. Voldoende technische uitleg bij de aankoop

Erik 04-03-2021

Goede prijsstelling, duidelijke communicatie en razendsnelle, correcte levering.

Renate 04-03-2021

Er worden zeer concurrerende prijzen geboden. Supersnelle service en vandaag besteld is ook echt morgen in huis!

Alexander 04-03-2021

Snelle en duidelijke levering.... helemaal top!
Heb vaker al iets besteld bij art en craft omdat ze altijd zeer scherpe prijzen hebben en vind ze erg betrouwbaar.

ja ik zou deze winkel aanbevelen 04-03-2021

goede en snelle levering.
fijne droger tegen een redelijke prijs en energie zuinig

M v/d Veen 04-03-2021

Snelle correcte levering; artikel goed ingepakt; overzichtelijke website met uitvoerige info over product

Nico Luypaert 04-03-2021

Niks op aan te merken .
Snel en correct .
Blij dat ik in België kan kopen !

Tijs Verthe 04-03-2021

Echt een TOP service gekregen!
Tot mijn grote verbazing was een nieuwe product, in volledig gesealde doos, toch niet compleet. Bij mij zorgt zoiets voor heel veel frustratie, zeker als je het product direct nodig hebt!
Bij de supportdienst hebben ze bijna hemel en aarde verzet om mij toch uit de nood te helpen.
Ik kreeg het ontbrekende onderdeel vanuit de privebezittingen van 1 van de medewerkers van de winkel!
"Ik zal om de mijne rijden naar huis, gebruik die tijdelijk tot we het hebben opgelost!"
Bijna een spontane reactie waarbij de medewerker zijn persoonlijke tripod zomaar aan mij ( als onbekende ) gaf!
Werkelijk fantastisch. Ook de support via mail/telefoon deed er alles aan om mij te helpen en zeer snel ten dienste te zijn.

Ik ben zelf van een online generatie, en ik vergelijk ook graag tussen de grote spelers ( en koop daar zeker ook dingen ), maar dit zie ik gewoonweg niet gebeuren bij Bol.com, Coolblue,....
Dit zal in de toekomst zeker en vast mijn keuze bij online aankopen beïnvloeden!
Bedankt Art & Craft!

Ellen 04-03-2021

Duidelijke bestelling via website & bevestiging, ‘s avonds 21.45 besteld en de volgende dag een grote amerikaanse koelkast in huis!
Zeer snelle en duidelijke bezorging. Ook telefonische klantenservice is snel bereikbaar voor een vraag tussendoor.
Top!