Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Paul 04-03-2021

's avonde keramische kookplaat besteld en de volgende morgen in huis tegen de beste prijs.

MuTe 04-03-2021

Ik ben heel blij met Art&Craft als mijn verkoper van mijn televisie. Ze leveren een betere service dan de fabrikant LG en ik kan goed met hen overleggen over een passende oplossing zodra er een probleem is met mijn tv. Ook buiten de fabrieksgarantie.

Debby 03-03-2021

Vandaag besteld morgen in huis, Art en Craft maakt het waar ! Daarnaast een zeer correcte levering door een professioneel bedrijf! Ook hier maakt Art en Craft haar service waar. Tot slot als kerst op de taart een super service! Volgende keer bestellen we weer bij deze webshop.

CEPT 28-02-2021

Uitstekende shop en heel gemakkelijk navigeren. Mooie website en de betaling en factuur zijn zeer vlot geregeld. Bovendien word je uitgebreid op de hoogte gehouden na aankoop.

Tom 27-02-2021

Was dringend op zoek naar een Canon Legria HF G60. Nergens te krijgen. Maar hier stond ie nog op voorraad. Ik kocht hem en heb nog een mailtje nagestuurd om te checken of ie echt op voorraad was. En dat was inderdaad zo. Prettige communicatie, snelle levering.

Germain 27-02-2021

Betreft zakken voor stofzuiger van overleden moeder. Onlangs ging ik in de winkel langs met de vraag of deze stofzakken konden geleverd worden, toestel was niet meer recent... ik had de nodige specificaties en een foto van het toestel bij de hand.. in een mum van tijd via de PC kreeg ik van de verkoper te horen dat ze konden geleverd worden.
2 dagen later waren deze reeds in de winkel te St. Denijs-Westrem. Dat is pas service, ook ongeacht de herkomst van de stofzuiger, zeer vriendelijke ontvangst van de bedienden.

Caro2007 25-02-2021

Ik heb een hele goede ervaring mt het verzenden en reparatie van mijn Kitchen Aid blender. Mijn mails werden duidelijk en snel beantwoord. Door dat het bedrijf in België is en ik in Nederland woon duurde de reparatie wat langer, maar ik ben zeker tevreden met de service

PLX 25-02-2021

Bestelling geleverd volgens de beloofde leveringsperiode.
Product voldeed volledig aan wat er op de site werd vermeld en dit aan een scherpe prijs.

M. De Waal 25-02-2021

Opzich heel tevreden. Het is alleen jammer dat de oude apparatuur niet is mee genomen ondanks dat dit wel is aangegeven en bevestigd is tijdens het bestellen. Ook op de mail die ik naar aanleiding hiervan gestuurd heb krijg ik geen reactie.

Willem 25-02-2021

Duidelijke site. Goede prijzen en ruime keuze. De volgende dag goed verpakt bezorgd.

Astrid 25-02-2021

Super. S'avonds besteld en de volgende dag al in huis.
Nog even mailcontact met de klantenservice gehad en binnen norime een antwoord op mijn mail. Faar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Tim 25-02-2021

Duidelijke website met kwaliteitsproducten.
Leuke korting kunnen gebruiken op de aankoop. Vandaag besteld, morgen in huis klopt echt!

Arjan 25-02-2021

Duidelijk verhaal, komen hun afspraken prima na, alles keurig op tijd geregeld.

Dirk Meuleman 25-02-2021

Goede eerlijke uitleg en objectieve raadgeving . Top !! een zeer goede uitleg ivm aankoop van nieuwe body alsook wat de uitbreidingsmogelijkheden waren alsook de eventuele negatieve punten tov andere producten , zonder opdringerig te zijn en de keuze volledig aan mij te laten.Had wel geluk dat er door de corona meer tijd beschikbaar was . Langs deze weg nogmaals bedankt Gr Dirk

Jean 25-02-2021

's avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd en dat voor de laagste prijs op internet.

jp 25-02-2021

Ik werd heel goed en vriendelijk geholpen na online poging die moeilijk liep. Alles was geregeld binnen 24u.

Tijs Verthe 25-02-2021

Echt een TOP service gekregen!
Tot mijn grote verbazing was een nieuwe product, in volledig gesealde doos, toch niet compleet. Bij mij zorgt zoiets voor heel veel frustratie, zeker als je het product direct nodig hebt!
Bij de supportdienst hebben ze bijna hemel en aarde verzet om mij toch uit de nood te helpen.
Ik kreeg het ontbrekende onderdeel vanuit de privebezittingen van 1 van de medewerkers van de winkel!
"Ik zal om de mijne rijden naar huis, gebruik die tijdelijk tot we het hebben opgelost!"
Bijna een spontane reactie waarbij de medewerker zijn persoonlijke tripod zomaar aan mij ( als onbekende ) gaf!
Werkelijk fantastisch. Ook de support via mail/telefoon deed er alles aan om mij te helpen en zeer snel ten dienste te zijn.

Ik ben zelf van een online generatie, en ik vergelijk ook graag tussen de grote spelers ( en koop daar zeker ook dingen ), maar dit zie ik gewoonweg niet gebeuren bij Bol.com, Coolblue,....
Dit zal in de toekomst zeker en vast mijn keuze bij online aankopen beïnvloeden!
Bedankt Art & Craft!

Stijn D 25-02-2021

Zeer goede klantenservice! Zeer snelle en efficiënte levering. Het product is getest en werkt zoals verwacht. Echt top!

willem 23-02-2021

prima product.echt goede prijs ,stipte bezorging,vriendelijke chauffeur.gekeken bij de grootste van nederland,maar bij artencraft 15 euro goedkoper en een dag eerder te leveren.dus volgende keer eerst bij Art en Craft kijken!!!!!

Senada 23-02-2021

Juiste omschrijving van product, snelle afhandeling en levering, aardige jongens aan de deur.

Henk 22-02-2021

Nog op voorraad, extra garantie van Canon, prima prijs, snelle en correcte levering ondanks ijs en sneeuw.

Lina 22-02-2021

Prima service, deskundige uitleg, groot gamma op voorraad. Prijs/kwaliteit.

WAUTR 22-02-2021

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen en snel geleverd. Levering zelf (door Dynalogic) was zeer slecht.

Hans 22-02-2021

De shop is simpelweg de goedkoopste, maar belangrijker het bestelde op voorraad.
Savonds besteld en de volgende dag geleverd .
Daarnaast een goede duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling en Levering tot aan " Life" tracking van de chauffeur.

Super 22-02-2021

Fijne site, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de levering. Grote grillplaat gekocht voor inductiekookplaat. Super product.