Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 117 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edwin 23-09-2022

Gekozen i.v.m. goede aanbieding. Geen bericht van verzending, ondanks belofte volgende dag levering. Na 2e keer navraag bericht dat artikel niet op voorraad is. Duurde uiteindelijk nog een maand. Geen enkele nadere status te zien op site, alleen maar dat het product is besteld.

Winkel ondernam geen actie uit zichzelf over vertraging. Pas na 2 keer mailen respons over de late te verwachten levering. Sowieso geen volledig antwoord op mijn vragen, moest ook extra mail voor worden verstuurd.

Verder nog toen eindelijk werd geleverd foutieve informatie over mogelijkheid levering op 2e verdieping. Volgens winkel kon slechts tot voordeur geleverd, volgens transporteur (Dynalogic) zelf wel degelijk, zelfs tot 4e verdieping. Laatste klopte in de praktijk dus ook en werd door chauffeur ook als standaard bevestigd. Deze informatie is niet op de site te vinden en werd dus ook nog eens op mijn navraag verkeerd beantwoord. Gaf me een hoop stress en koste veel tijd qua uitzoeken.

Ga hier niet meer kopen, leuke aanbieding of niet.

Ongehoord slecht 07-09-2022

Ik heb bij Art & Craft een set luidsprekers gekocht en die op 3 augustus jl. retour gestuurd. Op 9 augustus is het pakket volgens de track and trace op het retouradres aangekomen. Vele mails en toezeggingen later heb ik mijn geld (bijna een maand later!) nog steeds niet terug. Ook bij twee eerdere bestellingen bij Art & Craft via BOL liep dit fout en Heeft BOL de terugbetaling voorgeschoten omdat Art & Craft maar niet reageerde. Ongehoord slecht en klantonvriendelijk.

Mieke 05-09-2022

Bestellen ging heel eenvoudig en de bevestiging was ook snel ontvangen. Ik bestelde op een zondag en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Prima!

Abelson 04-09-2022

Art en Craft heeft een snelle en vlotte service. perfect thuis geleverd
De prijs van de Miele stofzuitger is interessant.
Bovendien heeft Art en Craft een fysieke winkel mocht het nodig zij.

Robert 03-09-2022

De beste prijs voor het product en snelle levering met punctuele track&trace. Makkelijk te navigeren website. Alleen maar positief. Product is wat ik ervan verwacht...

G vd Steen 03-09-2022

Mijn oortjes besteld via Art & Craft . Die gingen kapot en dus retour gestuurd . Via de mail een prettig contact gehad en mocht nadat mijn oortjes niet gerepareerd konden worden , nieuwe oortjes uitzoeken . Prima service .

Hans 03-09-2022

Had al eerder een paar uni30 speakers gekocht bij deze website en was daar zeer tevreden over. Daarom na een verhuizing nog 2 aangeschaft voor surround bij de tv. Mooi en goed klinkend. Wat wil ik nog meer? Niks.... wel... :-)

Erik 02-09-2022

Super snelle levering. Goed verpakt en alles was makkelijk!
Zeker aan te bevelen, ik ben blij en tevreden.

Cath 02-09-2022

Heel snelle service en elke stap van bestelling tot levering gemakkelijk te volgen !

kevin 02-09-2022

Mogelijkheid om met ecocheques te betalen.
Laagste prijs.
Volgende dag geleverd volgens afspraak.
Meer service bieden is onmogelijk, top aan het team.

Fons 02-09-2022

Geleverd wat er besteld is goed verpakt prima materiaal en snel aan huis gebracht deze leverancier is een aanrader

B.Hagen 02-09-2022

Wij zijn zeer tevreden,betreffende deze shop,erg vriendelijk op papier(email)als aan de telefoon,het product
op juiste tijd en in goede orde ontvangen,en zijn er blij mee.Deze winkel/service en niet te vergeten medewerkers
team .... heeft echt een dikke 9 verdiend.
Met vriendelijke groet, .... (88jaar) en 24 September 2022- 65 jaar getrouwd!

Donald 02-09-2022

Zeer goed geholpen door personeel aangaande bestelling van het correcte toestel in het oerwoud van keuze mogelijkheden. ;-)

Els Rooseboom 02-09-2022

Wij hadden te maken met een artikel dat defect was geraakt, maar waarop garantie zat. De manier waarp wij daarmee geholpen zijn was in één woord perfect. Een vlotte, vriendelijke mailwisseling volgde. Nadat wij het artikel terug gestuurd hadden bleek het echter niet meer te repareren. Wij mochten een nieuw exemplaar uitzoeken uit het uitgebreide assortiment op de overzichtelijke website.
De levering was supersnel. Kortom: Art &Craft is een aanbevelingswaardig adres om inkopen te doen.

JT 02-09-2022

Heel gebruiksvriendelijke en altijd aan de beste prijzen. Zeker een aanraden voor iedereen!

Kristof 02-09-2022

Product gratis geretourneerd, vanwege technisch probleem, prima service +++

Andre 30-08-2022

Zeer tevreden;
* er wordt snel gereageerd op vragen middels de chat
* de bezorging was netjes op tijd zoals vermeld.
* daarnaast hadden ze het juiste model koptelefoon al op voorraad (B&W PX7 blauw), die in NL nog niet leverbaar was.

Kortom; zou hier zo weer bestellen!

Rony 28-08-2022

Er zijn in Gent 2 winkels waarvan 1 gespecialiseerd is in foto materiaal. Ik was in deze winkel aangekomen maar de mensen van deze zaak hebben mij goed geholpen om mijn bestelling te plaatsen heb er een tuner aangeschaft welke op mijn oude versterker past.deze werkt perfect met dank aan het personeel voor de goede toelichting

pers 26-08-2022

zeer betrouwbare en eerlijke firma zeker met zeer correcte prijzen, nu ten dage met al die risico volle shit en aanbiedingen die we dagelijks op ons computer scherm krijgen en mee overspoeld worden met mooie woorden en beloften, ten slotte is dat alles een flop en dikke bedriegerij tegenover ons als gewone mensen en klanten.

Dennis 26-08-2022

Goedkope producten en snelle levering. Erg tevreden over deze webshop. Zeker een aanrader.

Siobhon 26-08-2022

Belkin Soundform Elite. De prijs was echt een stuk lager dan op andere sites! Een geweldig apparaat.
Verzending was als beloofd, snel en op tijd!
Ook de email wordt supersnel beantwoordt.
Echt een zeer betrouwbare firma, kan het ten sterkste aanbevelen.

Jos 25-08-2022

Nadat ik het product had opgezocht via een zoekmachine, bleek dat Art & Craft een van de weinige aanbieders was voor dit product. Het werd tegen een schappelijke prijs aangeboden en ook nog snel geleverd.

M. 25-08-2022

ik was op zoek naar Bone conduction oortjes en deze waren hier voordeliger te koop. Bovendien was de verzending gratis. Ik stond een beetje sceptisch tov art & craft omdat ik het niet kende. Maar na enkele dagen zelfs sneller dan gepland had ik mijn product. Ik ben er super tevreden over. Ik fiets altijd met mijn Shokz "oortjes" naar het werk terwijl ik podcasts of muziek beluister. Ik vind het een prachtige uitvinding , terwijl je toch nog alles rondom je hoort" in het verkeer" en ook je muziek beluister.
Prima service en snelle verzending, super tevreden klant.

Tom 25-08-2022

Snelle levering, vlot contact met klantendienst. En betaling met electronische ecocheques kan, handig!

Dirk9700 25-08-2022

Goede service en kennis van hun producten, heel behulpzaam geen vraag is hun teveel
Doe zo verder!
Groeten,

Frederik v 24-08-2022

Door de verkoper werd ik correct en uitvoerig geïnformeerd op al mijn (nogal) technische vragen over lenzen en camera's. Een interessante babbel met veel info zonder het opdringen om iets te verkopen.

niet aanbevelen 24-08-2022

telefoons gekocht maar geen nederlandse beshrijving hoe ik moet instellen graag een toesturen bv d,

Rien 24-08-2022

Omdat ik de verkeerde postcode had gebruikt werd mijn pakket terug gestuurd. Dit meldde ik bij a&C en het werd meteen hersteld en mijn pakket kwam op de plaats van bestemming. dit alles binnen 1 week. Dus hele maal perfect deze service.
Uitermate tevreden

Nils 24-08-2022

Had na 1 maand een probleem met mijn Openrun shokz.

Echter had ik 2 dagen nadien al een ander exemplaar.

Prima service dus van art and craft en shokz!

Stephan 23-08-2022

Bestellen voor mooie prijs en levering dat ging keurig. Maar bedoeld als cadeau en dan blijkt dubbele aanschaf. Dan maar netjes ruim binnen zichttermijn retour wat dus naar België moet. Dan begint de ellende geld terug te krijgen. Nu na 3 weken nog geen cent terug gezien en op email komt gewoon geen enkele reactie. Eens maar nooit meer. Dan maar paar euro meer aan NL-concurrent waar retour binnen 3 dagen kan ipv 3 weken en nog steeds maar de vraag of ik ooit mijn geld nog terug zie. Dit kan en MOET gewoon veel beter kunnen !!

Yasmina 23-08-2022

Heel goede service.
Als artikelen voorradig zijn worden ze zeer snel geleverd. De volgende dag al.

Piet65 23-08-2022

Ik heb hier een bestelling gedaan , en alles is volgens afspraak gelopen en netjes op de juiste tijd geleverd.
Bezorger was een nette en vriendelijke jongen, ik ben een tevreden klant. Ik zal als ik wat nodig heb zeker als eerste naar de site van art&craft gaan

Carine 23-08-2022

ik heb al meerdere artikelen besteld bij Art & Craft voorbije jaren (oa kookpotten; laatst nog hakmolen van Kitchenaid ) - tot grote tevredenheid - altijd alles correct verlopen en snelle levering - kortom TOP ! er zullen zeker nog bestellingen volgen !

Tom 23-08-2022

Zeer snelle response op mijn vragen. Prijs werd prompt aangepast op basis van bewijs elders online goedkoper. Snelle en correcte levering. Kortom, ik koop hier terug!

W. Hoek 23-08-2022

Perfecte levering van al het bestelde, op de afgesproken tijd, geen beschadigingen aan pakket (wat vaak bij anderen voorkomt en wat het ergste doet vrezen voor de inhoud). Beste prijs voor het aangekochte artikel, waar we zeer tevreden mee zijn.

Roel 23-08-2022

Nu twee keer iets besteld, twee keer super goede en snelle levering gehad. Tevens had ik een product gezien wat na een paar dagen kijken in prijs verhoogd was maar kreeg het toch voor de prijs die ik op hun site gezien had met een kortingscode, top!

Petra 23-08-2022

Het maakt niet uit wat je koopt maar de service is altijd goed. Je krijgt de producten wanneer ze het beloven. Helaas een keer was een product niet oké. We kregen de service die je van een goed bedrijf mag verwachten. Betrouwbare winkel!!

Marc Rousseau 23-08-2022

Zeer vriendelijk onthaal en perfect deskundige uitleg.Altijd tevreden en goeie prijspolitiek.

Toon M 23-08-2022

Pro's
- Goede en eenvoudig te navigeren website
- Eenvoudig bestelproces
- Goede en vlotte klantenservice

Con's:
- Men zou beter uitzien naar een andere/betrouwbaardere bezorgpartner
- Vandaag besteld voor 22:00 morgen in huis niet waargemaakt door bezorgdienst (anders zeker overall een 8 als cijfer)

Kris Michiels 23-08-2022

De promoties van Art & Craft zijn daadwerkelijk niet zomaar promo's, maar echte prijsbrekers.
Daarbij hoort dan ook nog een supersnelle leveringstermijn, en goede klantenservice.

Sandra 23-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de ventilator, welke ik op het oog had, hier het goedkoopste was. De ventilator werd netjes binnen de afgesproken levertijd geleverd. Goed verpakt met luchtkussens en doos in doos, zodat er niets stuk kan gaan. Deze ventilator bij deze shop ook aan een vriendin geadviseerd, die hem ook meteen besteld heeft. Zeer tevreden over deze aanschaf!

Door 23-08-2022

Ik had een radio besteld. Zag er gaaf uit, maar had deze groter verwacht. Mijn eigen fout, niet goed gelezen.
Deze retour gedaan. Ging niet helemaal goed. Klantenservice hielp mij en dacht met me mee

PB de Jong 23-08-2022

Op de site van Art & Craft terecht gekomen door hun scherpe prijs. Mijn vogel’s thin 545 was de volgende dag al thuis bezorgd. Goede service!!

Edward Rymen 23-08-2022

Mooie site, ruime keuze gerelateerde prijs kwaliteits verhouding en een correcte en verzorgde levering.
Het is een aanrader.

Lex 23-08-2022

Overzichtelijke shop. Bestellingen zijn eenvoudig te kiezen. De omschrijving van product is goed te begrijpen en uitgebreid De levering is ook volgens afspraak netjes afgeleverd. Het installeren gaat ook duidelijk en de pan werkt prima

José Mateo 23-08-2022

Mail gestuurd met vragen en direct antwoord gekregen. Aankoop gedaan en sneller ontvangen dan gedacht.

Ilo 23-08-2022

Snelle levering, goede service, goed contact met de klantenservice nav een vraag die wij over een product hadden. Alleen maar plusjes voor Art&craft

Martine 23-08-2022

Hallo
Super service.
Stofzuiger was kapot, direct een nieuwe gekregen.
Zei het zo een service heb je overal niet.
Heb het tegen mijn buurtjes ook gezegd.
Groetjes
Martine

Alain 23-08-2022

Juiste prijzen , vriendelijk en technisch onderlegd
personeel, zijn op de hoogte van hun producten.

J.D 23-08-2022

De levering gebeurt snel maar slecht. Ik heb twee keer mijn pakje moeten bestellen en allebei nooit ontvangen de eerste keer fout product daarna fout bij bpost