Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Hans 03-09-2022

Had al eerder een paar uni30 speakers gekocht bij deze website en was daar zeer tevreden over. Daarom na een verhuizing nog 2 aangeschaft voor surround bij de tv. Mooi en goed klinkend. Wat wil ik nog meer? Niks.... wel... :-)

Erik 02-09-2022

Super snelle levering. Goed verpakt en alles was makkelijk!
Zeker aan te bevelen, ik ben blij en tevreden.

Cath 02-09-2022

Heel snelle service en elke stap van bestelling tot levering gemakkelijk te volgen !

kevin 02-09-2022

Mogelijkheid om met ecocheques te betalen.
Laagste prijs.
Volgende dag geleverd volgens afspraak.
Meer service bieden is onmogelijk, top aan het team.

Fons 02-09-2022

Geleverd wat er besteld is goed verpakt prima materiaal en snel aan huis gebracht deze leverancier is een aanrader

B.Hagen 02-09-2022

Wij zijn zeer tevreden,betreffende deze shop,erg vriendelijk op papier(email)als aan de telefoon,het product
op juiste tijd en in goede orde ontvangen,en zijn er blij mee.Deze winkel/service en niet te vergeten medewerkers
team .... heeft echt een dikke 9 verdiend.
Met vriendelijke groet, .... (88jaar) en 24 September 2022- 65 jaar getrouwd!

Donald 02-09-2022

Zeer goed geholpen door personeel aangaande bestelling van het correcte toestel in het oerwoud van keuze mogelijkheden. ;-)

Els Rooseboom 02-09-2022

Wij hadden te maken met een artikel dat defect was geraakt, maar waarop garantie zat. De manier waarp wij daarmee geholpen zijn was in één woord perfect. Een vlotte, vriendelijke mailwisseling volgde. Nadat wij het artikel terug gestuurd hadden bleek het echter niet meer te repareren. Wij mochten een nieuw exemplaar uitzoeken uit het uitgebreide assortiment op de overzichtelijke website.
De levering was supersnel. Kortom: Art &Craft is een aanbevelingswaardig adres om inkopen te doen.

JT 02-09-2022

Heel gebruiksvriendelijke en altijd aan de beste prijzen. Zeker een aanraden voor iedereen!

Kristof 02-09-2022

Product gratis geretourneerd, vanwege technisch probleem, prima service +++

Andre 30-08-2022

Zeer tevreden;
* er wordt snel gereageerd op vragen middels de chat
* de bezorging was netjes op tijd zoals vermeld.
* daarnaast hadden ze het juiste model koptelefoon al op voorraad (B&W PX7 blauw), die in NL nog niet leverbaar was.

Kortom; zou hier zo weer bestellen!

Rony 28-08-2022

Er zijn in Gent 2 winkels waarvan 1 gespecialiseerd is in foto materiaal. Ik was in deze winkel aangekomen maar de mensen van deze zaak hebben mij goed geholpen om mijn bestelling te plaatsen heb er een tuner aangeschaft welke op mijn oude versterker past.deze werkt perfect met dank aan het personeel voor de goede toelichting

pers 26-08-2022

zeer betrouwbare en eerlijke firma zeker met zeer correcte prijzen, nu ten dage met al die risico volle shit en aanbiedingen die we dagelijks op ons computer scherm krijgen en mee overspoeld worden met mooie woorden en beloften, ten slotte is dat alles een flop en dikke bedriegerij tegenover ons als gewone mensen en klanten.

Dennis 26-08-2022

Goedkope producten en snelle levering. Erg tevreden over deze webshop. Zeker een aanrader.

Siobhon 26-08-2022

Belkin Soundform Elite. De prijs was echt een stuk lager dan op andere sites! Een geweldig apparaat.
Verzending was als beloofd, snel en op tijd!
Ook de email wordt supersnel beantwoordt.
Echt een zeer betrouwbare firma, kan het ten sterkste aanbevelen.

Jos 25-08-2022

Nadat ik het product had opgezocht via een zoekmachine, bleek dat Art & Craft een van de weinige aanbieders was voor dit product. Het werd tegen een schappelijke prijs aangeboden en ook nog snel geleverd.

M. 25-08-2022

ik was op zoek naar Bone conduction oortjes en deze waren hier voordeliger te koop. Bovendien was de verzending gratis. Ik stond een beetje sceptisch tov art & craft omdat ik het niet kende. Maar na enkele dagen zelfs sneller dan gepland had ik mijn product. Ik ben er super tevreden over. Ik fiets altijd met mijn Shokz "oortjes" naar het werk terwijl ik podcasts of muziek beluister. Ik vind het een prachtige uitvinding , terwijl je toch nog alles rondom je hoort" in het verkeer" en ook je muziek beluister.
Prima service en snelle verzending, super tevreden klant.

Tom 25-08-2022

Snelle levering, vlot contact met klantendienst. En betaling met electronische ecocheques kan, handig!

Dirk9700 25-08-2022

Goede service en kennis van hun producten, heel behulpzaam geen vraag is hun teveel
Doe zo verder!
Groeten,

Frederik v 24-08-2022

Door de verkoper werd ik correct en uitvoerig geïnformeerd op al mijn (nogal) technische vragen over lenzen en camera's. Een interessante babbel met veel info zonder het opdringen om iets te verkopen.

niet aanbevelen 24-08-2022

telefoons gekocht maar geen nederlandse beshrijving hoe ik moet instellen graag een toesturen bv d,

Rien 24-08-2022

Omdat ik de verkeerde postcode had gebruikt werd mijn pakket terug gestuurd. Dit meldde ik bij a&C en het werd meteen hersteld en mijn pakket kwam op de plaats van bestemming. dit alles binnen 1 week. Dus hele maal perfect deze service.
Uitermate tevreden

Nils 24-08-2022

Had na 1 maand een probleem met mijn Openrun shokz.

Echter had ik 2 dagen nadien al een ander exemplaar.

Prima service dus van art and craft en shokz!

Stephan 23-08-2022

Bestellen voor mooie prijs en levering dat ging keurig. Maar bedoeld als cadeau en dan blijkt dubbele aanschaf. Dan maar netjes ruim binnen zichttermijn retour wat dus naar België moet. Dan begint de ellende geld terug te krijgen. Nu na 3 weken nog geen cent terug gezien en op email komt gewoon geen enkele reactie. Eens maar nooit meer. Dan maar paar euro meer aan NL-concurrent waar retour binnen 3 dagen kan ipv 3 weken en nog steeds maar de vraag of ik ooit mijn geld nog terug zie. Dit kan en MOET gewoon veel beter kunnen !!

Yasmina 23-08-2022

Heel goede service.
Als artikelen voorradig zijn worden ze zeer snel geleverd. De volgende dag al.