Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Paul 23-08-2022

Supersnelle levering op zaterdag. Gekocht toestel was perfect verpakt. Bestelling zeer gemakkelijk.

alfons boltjes 23-08-2022

fijne shop, goede kwaliteit, prijs ok, en zeer snelle levering! Artikel ook prima, omschrijving top.

Geert 23-08-2022

Vriendelijke en vlotte bediening in de winkel. Vlotte afhandeling en snelle levering via de webshop.

Lucasboy 23-08-2022

Hele goede website je hebt altijd chillen korting op van alles en nog wat en het pakketje komt op tijd aan
En er zit ook nog garantie op ik heb een fijne laptop gekocht en ben er erg blij mee

Joanna 23-08-2022

De website geeft een complete beschrijving van het product alsook beoordelingen van klanten hebben mij geholpen om de juiste keuze te maken. De levering is enorm snel verlopen, waar ik ook steeds op de hoogte werd gehouden van de leverstatus

Shaydi 23-08-2022

Snel en goed verpakt bezorgd.
Juiste hoeveelheid verpakkingsmateriaal.
Makkelijk bereikbaar bedrijf met lage prijzen in vergelijking met de grotere verkopers!

Sander 23-08-2022

Goedkoper dan andere webwinkels, product mankeert niets aan. Levering heeft vertraging opgelopen door de transportdienst.
Product voldoet tot op heden aan mijn eisen.

Dave 23-08-2022

Voor het eerst besteld bij jullie en service was top en snel ..betrouwbare shop

Jeroen 23-08-2022

Ik heb hier vaker gekocht en gaat altijd heel netjes. Goede shop, goede prijs en snel geleverd!

Luc 23-08-2022

Artikel gekregen wat ik besteld had Snelle levering, uitstekende communicatie, perfecte service 10/10

Roy van den Elsaker 23-08-2022

Super fijne webshop om te shoppen! Snelle levering en goede klantenservice.

Alex 23-08-2022

De prijs is scherp en de levering verloopt snel. Of de stofzuiger uit Nederland of België verzonden moet worden merk je niet terug in de levertijd.
Bij vragen wordt je netjes en vriendelijk te woord gestaan.

Yvonne 23-08-2022

De aangeschafte pepermolen van Peugeot ging kapot. Deze was niet meer te bestellen. Ik mocht dmv een verstrekte voucher een andere uitzoeken. Top geregeld en snelle levering.

Geert 23-08-2022

Prima webshop, ik had zelf een fout gemaakt (verkeerde postcode ingevuld) waardoor mijn bestelling niet aankwam. Na 1 telefoontje werd dit snel en keurig opgelost.

Cf 23-08-2022

Goede prijzen en snelle verzending. Netjes verpakt, ik ben ontzettend blij met mijn bestelling!

Danny 23-08-2022

Correcte prijs, snelle levering, goede beschrijving van artikel.
Perfect verpakt en verstuurd.

Ron 23-08-2022

Snel verwerkt en Verzonden. Goede service en terugkoppeling. Product als verwacht.

Jan 23-08-2022

Super promoties en zeer snelle service..reeds meerdere keren besteld bij deze top firma

Boelaarts 23-08-2022

Gekozen voor de prijs
Het product leveren gaat bij andere web shops sneller,de andere dag al, daarvoor een 8.
Verder prima

Jean De Smedt 23-08-2022

Een prima shop had pech met een aankoop maar die is onmiddellijk vervangen.
Zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam

Gefopt 23-08-2022

Onduidelijke beschrijving van de artikelen wat aanleiding geeft tot miskoop

Maarten 23-08-2022

Ik kreeg heel persoonlijke begeleiding voor het gebruik van het materiaal. Ik mocht ten allen tijden persoonlijk contact opnemen met de verkoper die technisch heel veel kennis ter zake heeft.

Denis 23-08-2022

Handige webshop, snelle levering en goede verpakking! Ik ben zeer tevreden en doe met veel plezier bij deze webshop een volgende aankoop.

Luc dano 23-08-2022

Bij nazicht op verschillende sites was Art& Craft één van de beteren , komt daarboven een supersnelle levering.
Kan alleen maar tevreden zijn zover.

M de Bruin 23-08-2022

komen na wat zij beloven, geleverd de dag na de bestelling. Keurig verpakt en mooi product