Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Jacob 21-10-2020

Prima website met duidelijke uitleg en natuurlijk de laagste prijs voor veel artikelen, zo ook onze nieuwe oven!
Keurig op maandag geleverd nadat ik 'm op vrijdag heb besteld. Was eerst even bang dat dat lastig zou worden omdat de winkel in Belgie zit, maar dat maakt dus niets uit. Prima service dus!

Enid 17-10-2020

Ik ben heel blij met mijn service bij Art & Craft. Toen ik met nog wat vragen zat en nog niet goed wist welk toestel ik best zou aanschaffen, heb ik een heel duidelijke uitleg gekregen wat mijn keuze heeft bepaald.
Het feit dat er af en toe een lach en mop in het gesprek gesmeten wordt, is ook altijd aangenaam!
Zeker een meerwaarde tegenover online shoppen.

Harald 16-10-2020

Als je graag een fysieke winkel wil met een webshop en niet enkel een webshop dan kan ik art & craft aanraden. Enkele dagen nadat ik het product on-line besteld had kon ik het in de winkel afhalen en daar betalen.
Het zoeken en vergelijken van producten op de website kan beter. Sommige technische specificaties zitten voor gelijkaardige producten niet onder dezelfde naam in de databank zodat ze bij het vergelijken niet naast elkaar komen te staan.
Over de digitale/internet-radio met CD-speler (Pure Evoke C-F6) die ik gekocht heb ben ik zeer tevreden. Die voldoet aan alle verwachtingen. De kleur van het hout is iets donkerder dan op de afbeelding, maar dat kan ook aan mijn scherminstellingen liggen.

arend 15-10-2020

ik heb onlangs korting gekregen door misverstand van actie die is verlopen hebben we goed opgelost .
ik vind goede service super bedankt en ben ik blij mee met mijn nieuwe scoundbar

Pat 14-10-2020

Snelle levering, goede prijs - communicatie via email verliep goed. Niks op aan te merken, ik bestel hier in de toekomst weer.

Jochem 14-10-2020

Heb voor de winkel gekozen omdat het artikel op zaterdag besteld dinsdag bezorgd zou worden.
Maar het werd na een aantal mails eindelijk een week later de woensdag.
Dus ik zal deze winkel aan niemand aanbevelen.

Lisa 14-10-2020

Klantenservice is heel behulpzaam en producten worden netjes en snel geleverd.

eh 14-10-2020

Ik kan geen feedback geven over het aangekochte (en reeds betaalde goed) daar ik het niet ontvangen heb

Werner 12-10-2020

In het verleden al mijn 75” smart tv besteld. Nu weer paar dingen. Hier besteld vanwege de scherpe prijzen. Goedkoopste met gratis verzending.
Snelle levering van spullen en je wordt goed geïnformeerd over de zending.
Dus tevreden met deze winkel

F. H. 11-10-2020

Bestelling snel en netjes geleverd. Prijs was binnen 24 uur iets naar beneden aangepast en kregen we netjes op
De rekening terug gestort. Zeer tevreden over Art en Craft.

Jwh 08-10-2020

Bosch series 8 wasmachine besteld om 21:45h netjes de volgende dag geleverd.

Snelle levering en de voordeligste.

Jackson 07-10-2020

I was looking to buy a Soundbar. Artencraft had the lowest price and the most convenient delivery time. I ordered around 23:00hrs and received it the next day morning. Fastest and friendliest delivery for free. Very professional. Will be definitely checking out other stuff from this store. Highly recommend.

suzanne 07-10-2020

Prima artikelen en snelle levering. Ook de acties zijn super leuk en voordelig. Zeker een aanrader!

nico m 07-10-2020

ik zocht een externe harddisk: bij artencraft goed te vinden, goede prijs, snelle levering, ook nog eens gratis levering --- wat wil je nog meer?

Frederic 07-10-2020

Heel veel keuze. Goede prijs. En perfecte naverkoopverdienst.
Zeer vriendelijk personeel in de shop.

Metselaar Beppy 07-10-2020

Ik heb jullie leren kennen via mijn buurvrouw, zij had ergens een promo gezien,heeft dit doorgeven en heeft dezelde promo ook gekregen alhoewel jullie niet meededen met de actie

Kieran - samsung hw-q90r 07-10-2020

Bought a samsung sound bar, delivery was quick and very good customer service.

Peter 07-10-2020

Tweede keer hier iets besteld en wederom verbaasd over hoe deze winkel is. Zowel prijs, afhandeling, gemak, als de koerier een dikke 10.

Mark 07-10-2020

Via reviews bij jullie terechtgekomen.
Geen spijt van gehad.
Artikel volgende dag geleverd zoals beloofd.
Goeie prijs en goed op de hoogte gehouden van het bezorgmoment !

Jacco 07-10-2020

Scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders, en de volgende dag al goed verpakt en snel geleverd!

gerard tediek 30-09-2020

top bedrijf keurige bezorging, dinsdags tv van philips 70 inch besteld ,woensdag in huis , en we genieten er van hg gerard tediek

Arnon van der Laken de Kleine 22-09-2020

Prima product, vlotte aflevering, zorgvuldig verpakt! dus aan te bevelen mijn idee.

Alex uit Amersfoort 21-09-2020

Ik heb voor Art en Craft gekozen vanwege de laagste prijs. Het bestelproces en levering waren helder en snel en over de bezorging werd goed gecommuniceerd met een scherp bezorgvenster van heen half uur, dus ik hoefde niet heel lang thuis te blijven. Het product helemaal naar verwachting en volle tevredenheid. Absoluut een aanrader dus.

Hans Hendrix 21-09-2020

De keuze voor Art&Kraft is mede ingegeven door de respons die ik kreeg, deze webshop is 100% betrouwbaar en hebben vaak interessante aanbiedingen.
Ze leveren snel en de service is uitstekend!

Laugoo 21-09-2020

Arts en crafts biedt een fijne service. Het product werd snel geleverd en voldeed helemaal aan de verwachtingen. De bezorger bleef even wachten omdat ik iets later was, dat was helemaal geen probleem.
Communicatie met arts en crafts was ook zeer fijn, zeker het advies over mijn aankoop.
Bedankt!