Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Jeroen 08-09-2020

Ik heb een TV online besteld die binnen een dag werd geleverd. Doordat het een showroom-model was, ook een erg interessante korting gekregen. Overigens bleek alles behalve het scherm nog helemaal geseald en dus nog nooit gebruikt. Dus al met al zeer tevreden!

Erwin 08-09-2020

Goede en mooie producten tegen een scherpe prijs. Leveringen op tijd en goede communicatie.

John3cats 08-09-2020

Dit was 1 van de weinige plekken waar de speakers op voorraad waren en ook nog voor (bijna) de laagste prijs. Zoeken, reviews bekijken en bestellen was een eitje. De spullen kwamen de volgende dag netjes verpakt en keurig op de aangekondigde tijd aan. Top!

NVV 08-09-2020

Vlotte en nette communicatie. Ik was o.a. Opzoek naar een nieuwe tv en ben daarover erg prettig geadviseerd. Bijkomend voordeel is wellicht dat ze beschikken over fysieke winkels welke, m.i, alleen meerwaarde hebben als daar de juiste kennis aanwezig is. Met die kennis zit het wel snor. Verder nog wat losse accessoires zoals tv beugel mee besteld op advies van de verkoper. De bestelde Producten werden keurig de volgende dag geleverd. Wat ik verder erg prettig vind is dat ze met Dynalogic versturen. Hier kun je perfect zien waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat de order geleverd wordt.

HP 08-09-2020

Sonos playbar en One besteld. Goede prijs, snelle levering, goed verpakt. Aanvullende levering standaard voor TV was niet op voorraad, netjes over geïnformeerd en kon ook makkelijk annuleren.

Ilona 07-09-2020

Deze shop had het artikel wat ik zocht op voorraad tegen een goede prijs, daarom was mijn keuze snel gemaskt.
De bezorging was optijd en goed.

Hans 07-09-2020

Duidelijk en zonder poespas.
Ook de levering was adequaat, snel en vriendelijk.

Herrezeel Christian 07-09-2020

Lichte beschadiging maar nog niet uitgetest.
Vraag mij af of het wel splinter nieuw is of tentoongesteld model is.
Spijtig want bij Media Markt voor de zelfde prijs wel splinter nieuw.

Godelieve Peeters 07-09-2020

Overzichtelijke website. Vlot bestelproces. Snelle levering. Gemakkelijke installatie van tv.

Bert Stubbe 07-09-2020

In eerste instantie was de prijs van het product zo scherp dat de keuze op Art&Craft viel. De levering was zeer snel en accuraat. De keuze voor Art&Craft was daarna snel gemaakt voor de aankoop van een volgend product.

Chantal Donatoni 07-09-2020

Prijs/kwaliteit is goed ! Snelheid van levering ook. Ik ga nog bij jullie bestellen.

Anoniem 07-09-2020

Ik heb via Art&Craft mijn camera gekocht omdat de prijs opvallend laag was in vergelijking met andere websites. Ik heb mijn camera en camera lens gekocht en de website was makkelijk te gebruiken en hun assortiment is erg groot! Mijn pakket kwam aan in de verwachte levertijd en was helemaal in orde. Kortom: top site!

Steven 07-09-2020

Zeer snelle levering en uitstekende klantendienst. Zeer aan te bevelen !! Ik ga zeker nog gebruik van deze leverancier

familie Wesemael 07-09-2020

Steeds allerlei toestellen aan degelijke prijzen en een goede naverkoop , een aanrader !

Marian Goldschmeding 07-09-2020

Scherpe prijs, nette levering en op tijd. Nog wel een vraag open staan over compleetheid van de levering.

Jan van Rooijen 07-09-2020

Duidelijke website met een zeer goede omschrijving van mijn reeds aangeschafte TP link deco 5 systeem. Beste prijs en heel snelle levering.
Daarbij ook echt een "plug and play " installatie.
U heeft er een zeer tevreden klant bij.

M.Verreussel 07-09-2020

Snelle en goede levering. Goede prijzen en degelijke producten. De klantenservice is daarnaast ook erg behulpzaam.

Vincent van Torenburg 07-09-2020

Service is snel en goed, na het kopen van de tv vonden we hem te klein omruilen was geen probleem.
Prijs /kwaliteit is ook niks op aan te merken.

Judith 07-09-2020

Supersnelle levering na bestelling, echt top en ze houden je goed op de hoogte over de tijd van levering. Daar kunnen andere bezorgers niet aan tippen.

Daniel 07-09-2020

Goede winkel met eerlijke prijzen.
De levering is de volgende dag (zaterdag!) aangekomen, zoals beloofd.

Hans 05-09-2020

Wij hebben op deze site een vaatwasser besteld. De vaatwasser lag €220,- onder de gemiddelde prijs. We waren in eerst instantie een beetje huiverig, omdat er niet al te goede reviews waren.
Maar niets is minder waar!
De vaatwasser is de dag na de bestelling, zoals de site beloofde, netjes geleverd. Het transportbedrijf gaf geregeld een update van de bezorg tijd. 20 minuten voor het daadwerkelijke bezorgmoment kregen we een sms. De oude vaatwasser heeft Dynalogics zonder problemen meegenomen. Fantastische service!

Vincent 30-08-2020

Soundbar besteld, voor de laagste prijs die ik kon vinden.
Woensdag besteld, donderdag geleverd.
Een half uurtje voor de levering kreeg ik een smsje dat de chauffeur in aantocht was.

Theo 30-08-2020

Perfect geholpen! Per abuis had ik via m’n privé account een bestelling gedaan maar dit is op mijn verzoek omgezet naar m’n zakelijke account. Heel erg fijn!
Verder een snelle levering voor de beste prijs.

Anja 29-08-2020

Onze artikel was super snel binnen, 's-avonds besteld, de volgende dag al in huis. Er klopte iets niet helemaal met de beschrijving van het artikel, maar is inmiddels prima, en snel opgelost.

Noelle 28-08-2020

Helemaal tevreden. Van de aankoop in de winkel tot de levering van onze nieuwe koelkast. Alles vriendelijk en vlot verlopen. Wij gaan zeker nog kopen bij jullie!