Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

jurre 24-11-2020

fijne shop en snelle levering. op vragen online zou wel sneller gereageerd kunnen worden.

Eendennest 24-11-2020

Erg toegankelijke webshop. Vlotte snelle service. Prima verpakking en dito communicatie.

Daan 24-11-2020

Bestel proces ging vlot en soepel en de levering ook. Niks op aan te merken, zoals een webshop hoort te zijn.

Salvun 24-11-2020

Goeie service en snelle levering ! Onderdelen in stock verzonden zonder te wachten op back-order.

Michel 24-11-2020

Geweldige TV, snel gebracht tot in de woonkamer, super service en erg snel afgehandeld

Bruun 19-11-2020

Koelvriescombinatie is prima. Levering ook, aardige mensen. Ik had de oude nog in gebruik dus die kon niet direct mee terug. Geen probleem meldden de bezorgers, gewoon straks even bellen, we zitten toch in Breda. Dat komt vaker voor. Dat viel tegen. Even bellen niet mogelijk, dus alles via de mail. Hoofdkantoor wil het oude model niet meer ophalen. Jammer hoor want het laatste blijft hangen.

Y. van Lanen 16-11-2020

Duidelijke site en fijne afhandeling met de levering. Duidelijk inzicht wanneer bezorger er precies is waardoor je niet een dag(deel) thuis hoeft te blijven.

Pim 15-11-2020

Overzichtelijke site met nette prijzen. Werd goed op de hoogte gehouden van de status en de aankomst tijd van de levering.
Dus hartstikke tevreden.

Julianne 15-11-2020

Zeer goede service. Vlug en correct.
Aankoop voldoet aan alle verwachtingen.

Rob 15-11-2020

Jammer dat ik niet heb gezien dat de winkel in belgie was, daardoor een actie korting van BEKO Juiste tijd, en vriendelijke bezorgers.misgelopen, was duidelijk nog altijd de goedkoopste, en keurig de volgende dag geleverd.

Milou 14-11-2020

Ik had een Aarke carbonator gekocht bij Art&Craft, helaas bleek die nieuw uit de doos al meteen een mankement te hebben, na overleg met de winkel kon ik hem terugsturen. In plaats van een nieuwe op te sturen zeiden ze dat ze het gingen repareren en dat kan minstens 5 weken duren! Wat is dit een slechte service! Er bestaat zoiets als consumentenrecht, als iets kapot uit de doos komt heb ik recht op een nieuwe, maar ze houden mij aan het lijntje en ik hoor niets meer!
Tijdens mijne mailwisseling met Art&Craft kwam ik er achter dat ik in 2018 ook al zo'n slechte ervaring met hun had, helaas was ik dat vergeten en stoot ik mij nu al voor de tweede keer tegen dezelfde steen, namelijk de slechte klantenservice van Art&Craft.

Ed ten Brink 14-11-2020

Prima en snelle afhandeling en bezorging. Aantrekkelijke prijs. Vraag over garantiebewijs snel opgelost.

Steven 14-11-2020

Een goeie ervaring gehad met een product dat defect raakte binnen de garantieperiode. Gratis verzending richting art&craft, bevestiging gekregen van ontvangst en uiteindelijk een nieuw product opgestuurd gekregen. Heldere communicatie. En dat geeft toch gemoedsrust.

M & J 14-11-2020

Vandaag besteld, morgen in huis werd helemaal waar gemaakt. Het zou een drempel levering zijn maar de chauffeurs hebben de vrieskast netjes uitgepakt en geplaatst. Toen er een kleine beschadiging aan de zijkant bleek te zitten heeft Art & Craft een extra gebaar gemaakt richting ons. Heel goed service dus. Zeer tevreden.

A.M.Jaspers 13-11-2020

Heel snel en volgens afspraak geleverd wij zijn hierover zeer tevreden, we hadden eerst onze bedenkingen maar zeker Doen!!!!!

Justin Lie 13-11-2020

Samsung tv besteld vandaag besteld morgen in huis en je wordt op de hoogte gesteld hoe laat de bezorger langs komt. Communicatie met klantenservice ( Rayna ) heel goed en snel antwoord.
Service van Artencraft is uitstekend.

Erik 12-11-2020

Zeer professionele hulp en correcte levering. Men kon ons huisje niet vinden en de chauffeur belde dan maar even voor meer info. Top!!!

Pierre 12-11-2020

Ik heb hier nu 2x artikelen van LG besteld. Telkens tegen een heel concurrerende prijs en met een snelle goed verzorgde levering. Een aanrader dus.

Rene van Loon 12-11-2020

Webshop is lekker overzichtelijk en wat betreft levering werd ik netjes en vlot op de hoogte gehouden. Ik kan alleen maar zeggen Artencraft houd wordt de ene dag besteld en de volgende dag al in huis.

Joep Zinken 12-11-2020

Prima service, volgens levervoorwaarden en volgens offerte. Zeer snelle en behulpzame klantenservice. Value for money. Niet twijfelen als deze webshop een prijs heeft die beneden de gevestigde orde webshops ligt. Ik heb op mijn tv 1200€ bespaard tov de grote webshops.

Gertjan967 12-11-2020

Het bestelde artikel was heel prettig geprijsd, makkelijk te bestellen en prima te volgen na verzending. Prima werk!

Jimmy 12-11-2020

Scherpe prijzen, groot aanbod, zeer snelle levering, zeer duidelijke communicatie over levensperiode, kwaliteitsproducten, zeer tevreden over aankoop

Jhonathan 12-11-2020

We waren op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn schoonvader een hoofdtelefoon bowers en Wilkins px7 en we hebben gekozen voor art en craft om deze redenen :

Betrouwbaarheid 5 sterren
Beste prijs 349
Snelle levering besteld 01/11 ontvangen 3/11

Zeker een aanrader , en ik zal in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

Jan 12-11-2020

Snelle goede service in de winkel, verdergezet online door sluiting van de winkel door corona.

Jet 12-11-2020

De voordeligste prijs vergeleken met andere leveranciers.
Ontzettend snelle levering, volgende dag, zelfs in deze Corona tijd.
Keurig verpakt, kortom een dikke PLUIM!!!