Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Fer 28-11-2020

Zaterdagavond een tv met soundbar besteld en maandagochtend geleverd.
En niet te vergeten, ze zijn goedkoper dan bv bol en Coolblue

Frans 28-11-2020

Goede productomschrijving, natuurlijk tegen een scherpe prijs. Communicatie over moment van bezorging was uitstekend. Ook de aflevering/retourname oude koelkast verliep uitstekend, zeker gelet op alle Corona-maatregelen die nu gelden. Art & Craft, een webshop om in de gaten te houden!

Yazir 27-11-2020

Ik ben zeer tevreden met het product, de communicatie,volgende dag in huis, perfect verpakt. En betrouwbaar je kan afterpay betalen. En het product was ergens anders wel €250 duurder dus ook nog voordeliger.

Eric De Baere 27-11-2020

gemakkelijk te bestellen en zeer vlug geleverd. De goedkoopste van allen en ruime keus

erik 27-11-2020

alles vlot geleverd, op tijd enz.. goed verpakt, goede leveringsmaatschappij , vriendelijk en goede site om op te bestellen

F.V. 27-11-2020

Geef nooit een 10 😂😂. Maar het is perfect gegaan van bestelling tot levering. Communicatie was goed geregeld. Omtrent het product: dat moet de tijd uitwijzen.

Ruben 27-11-2020

Een Philips tv gekocht bij Art & Craft voor een mooie aanbiedingsprijs. Ik heb even contact gehad met de klantenservice via de mail, waarbij ik snel en professioneel ben geholpen. De levering door Dynalogic was uitmuntend, precies volgens afspraak.

Ruud 27-11-2020

Via Kijkshop.nl een 55" Samsung Qled besteld en geleverd gekregen door Art&Craft snelle perfecte levering.

Teuntje 27-11-2020

Prima. Zo als beloofd , de dag na de bestelling geleverd. Mooie tv met ook mooi geluid.

H. Verhaar 27-11-2020

Voor 22.00 uur besteld en de volgende dag, zoals "beloofd" bezorgd! Daar wordt ik blij van!

Sander 27-11-2020

Perfecte levering mooi op tijd goede lage prijzen.
Afhandeling retouren ook perfect geregeld

Johan 27-11-2020

De afgesproken tijd is goed nagekomen en met code bevestigd. Makkelijk en snel.
Het product was onbeschadigd en netjes rechtop vervoerd. Wij zijn zeer tevreden over de informatie en het aanleveren van de factuur waar wij om gevraagd hebben via de mail.

Klant is Koning 27-11-2020

Afgelopen week voor de tweede keer een aankoop gedaan via Art@Craft waarbij het artikel (tv) niet helemaal ok was. Zonder problemen is er een omruilactie opgestart en vandaag wordt de tv omgeruild.

Bij Art&Craft heb ik het gevoel dat de Klant nog echt Koning is. Perfecte service!

Jet Kokelaar 27-11-2020

Snelle levering, goed ingepakt en goede bezorging. Nog te kort in huis om apparaat te beoordelen. Is ter vervanging van een gelijkwaardige combi magnetron die prima is bevallen. Alleen het rooster is fragiel t.o.v. de oude.

Michael 27-11-2020

In de avond besteld en de volgende dag in de middag in huis keurige bezorger van Dynalogic.
Enige opmerking is dat ze telefonisch niet zijn te bereiken maar reageren wel snel op de mail.
Ga hier zeker nog eens bestellen.

Manders 27-11-2020

Goede winkel die zijn afspraken goed na komt.
Niet de laagste prijs maar wel de juiste service.

Jo 27-11-2020

Snelle en nette levering. Mooie Philips led 9345tv gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Ook contact met klantenservice verliep prima.

andre 27-11-2020

Mooiste aanbieding voor de toevoeging op me nieuwe soundbar. De achter luidsprekers. Snel bestelt net zo snel geleverdt.

Michiel 27-11-2020

Snelle levering. Prima producten. Begin dit jaar Sony ht-zf9 besteld en vorige week de Sony kd-65a8.
Ik snap al die negatieve reviews van mensen niet.
Krijg direct antwoord op vragen die ik mail en zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam.
Zeer scherpe prijzen ook. Erkende dealers proberen dit bedrijf zwart te maken omdat ze niet kunnen concurreren met de prijzen. Geen erkende dealer bla bla bangmakerij.
Ik ben dik tevreden over artencraft en ga zeker weer bestellen

Diederick 27-11-2020

Wat een nette service, ik ben zeer goed geholpen met mijn LG OLED65GX6LA voor een mooie prijs en snel geleverd. Binnen 24 uur had ik hem in huis. Communicatie is zeer prettig, prijs is top!
Iedereen aan te raden!

Artencraft 27-11-2020

Wat ze zeggen klopt als een bus. Voor tien uur s avonds besteld, de volgende dag in huis. Bezorging is uitmuntend en het bezorgingspersoneel eveneens. Als het kon zou ik alles bij deze bestellen.. Na bestellingen op twee aparte dagen weet ik het wel Artencraft is zeer aan belevingswaardig.200 %

Walter 27-11-2020

Voor mij een goed bedrijf. Snelle levering, goede info omtrent de status van verzending. Netjes telefonisch contact als ze voor de deur staan. Keurig afgeleverd binnen 20 uur. Mijn Complimenten!!

Hein 27-11-2020

Prima service , ruilen zonder problemen en snelle levering. Prijstechnisch interessant.

Nel 25-11-2020

Persoonlijke service bij moeilijke omstandigheden ten gevolge van Corona. Ik werd ook heel snel geholpen.

John 25-11-2020

Zaterdag besteld en maandag geleverd super van tevoren n berichtje hoelaat ze er ongeveer zouden zijn ... goede jongens die t binnen brachten vanwege de regen .... toppers