Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

M. Wentink 12-01-2021

vlotte bezorging, goede communicatie over afleveringstijd. Correcte prijs, op de datum van onze aankoop de voordeligste

Marlon 12-01-2021

Na goed alle webshops te hebben vergeleken art en craft uitgekozen. Betrouwbaar en keurige service volgens belofte. Tevens is de firma waarmee ze samen werken prima. Op tijd en een goede communicatie naar de klant.

Prima keus dus die art en craft!

Jasper 12-01-2021

Voor het bestellen van mijn TV gemaild over welk modeltype het was. Binnen 5 min reactie gekregen over serie type, landcodes enz. Super duidelijk en snel. Tv besteld en was precies zoals ze omschreven. Savonds laat besteld en de volgende ochtend om 9:15 al afgeleverd!

D. 12-01-2021

Vlotte service
Goede communicatie over datum/uur van levering
Misschien bij de beschrijving op de website iets meer detail nog zetten als tip

Dennis 12-01-2021

Fijne webshop. Duidelijke artikelinformatie en snelle levering. Reageerden snel op een inhoudelijke vraag.

Nick 12-01-2021

Binnen een maand tweemaal een bestelling gedaan bij Art & Craft. Ze hebben scherpe prijzen en bezorgen snel. Geen ervaring met de klantenservice, maar op prijs, bezorging en communicatie ben ik uitermate tevreden!

ValènTino 12-01-2021

De levering was snel zoals beloofd en gepland binnen een dag, goede nazorg en goede service.

Roderick 12-01-2021

Ik heb bij Art en Craft een Samsung QLED tv gekocht. Ik heb voor deze winkel gekozen door de goede prijs en positieve recensies op internet. De tv werd de dag na bestelling geleverd.

Loes 12-01-2021

Duidelijke en overzichtelijke site en gewenst product is eenvoud te bestellen. Beloofde levertijd is volgens afspraak en communicatie en informatie is top.
Ga Art&Craft zeker aanbevelen!

Martin Hendriks 30-12-2020

Gezocht naar een kookplaat elektrisch. Duidelijke omschrijving. Een dag na de besteling keurig geleverd.Hij doet het prima

Luc 30-12-2020

Gewoon super om Art & Craft te hebben in deze Corona-Internet tijden. Ze zijn niet alleen zeer competitief in prijzen maar ook geven ze me deskundig advies om mijn fotomateriaal aan te kopen.
Voordeel is ook dat er een winkel in de buurt is indien er iets hapert...
Ik keer tevreden terug!!!

carlo 30-12-2020

supersnel geleverd en de beste prijs voor het artikel is niet de eerste keer dat ik hier bestel en zeker niet de laaste keer

YvonneR 29-12-2020

Goede reviews op internet, goedkoopste aanbieder.
Super snelle service, om 16.00 uur besteld, volgende middag in huis.
Bij vraag over de factuur meteen een reactie, perfect.

Kim 28-12-2020

Vriezer besteld op 30 november 2020. De volgende werkdag zou de vriezer worden geleverd. Thuis zitten wachten en wachten want bellen kun je ze niet. Uiteindelijk een mail gestuurd en toen was de verwachte datum 26 december. Absoluut niet netjes. Op 28 december kwam de vriezer. In de overeenkomst stond dat de vriezer naar de eerste etage moest en graag bellen een half uur van te voren. Een kwartier van te voren kregen we een sms'je. En de vriezer? Die staat beneden. Dus ik bestel hier nooit meer. Ze komen de overeenkomst niet na, je hoort niks van het bedrijf, je moet overal zelf achterna gaan en het kan niet telefonisch. Dus bestel hier nooit meer.

Nikki 28-12-2020

Great online shop with good pricing on almost everything. Very happy with the service - including repairs. Although they could communicate a little better over the long term. I would certainly recommend this store as reputable, fast shipping and getting what you expect as far as quality products! Will keep coming back :)

Damaatje 28-12-2020

Super tevreden over de service van deze winkel, de soundbar was ontzettend keurig op tijd geleverd , de verpakking was ook gewoon geweldig netjes zonder beschadigingen het vervoersbedrijf is ook gewoon Top

Rene 27-12-2020

Goede en duidelijke omschrijvingen van hetgeen aangeboden wordt.
Eenvoudig om snelle vergelijking te maken.
Maar het allerbeste is de afhandeling van de koop.
Geweldige logistiek en afgifte als afgesproken.

Wat een verademing dit bedrijf.

Die twintig euro die zij duurder waren dan de goedkoopste aanbieding meer dan waard.

Jesse 27-12-2020

Top service, vond de bestelking wat lang duren, achter aan gebeld over de status van me product , duidelijke informatie verkregen en uitlegt dat het door de kerst en andere feestdagen kwam . 2 dagen later had ik het binnen en in nette staat.

Sofia 26-12-2020

Professionele website met een groot aanbod! Het was makkelijk te bestellen en de bestelling zelf werd netjes geleverd.

Wan Merks 24-12-2020

Prijskwalitetverhuoding is bijzonder goed. Product was snel geleverd. Na ingebruikname vond ik het eigenlijk toch niet voldoen aan mijn wensen. Ik kon het product weer retourneren en kreeg netjes mijn aankoopbedrag terug

M.Ooms 24-12-2020

Supersnelle levering. Vandaag besteld de volgende dag in huis. Zelfs in de decembermaand!
Supervriendelijke klantenservice (Jossefien!) en snel antwoord op al mijn vragen. Top!

Dirk 24-12-2020

Prima shop, ik raad deze aan super voor al je aankopen ze hebben vele artikelen.

Frank 24-12-2020

Uitgebreide keuze, binnen de kortste tijd antwoord op gestelde vragen en supersnelle levering.

Dick 24-12-2020

Gebruiksvriendelijke en veelzijdige webshop, breed assortiment aan mooie en unieke producten.
Correcte en snelle levering.
Zoek je iets speciaals? Dan ben je bij art&craft aan het juiste adres.

Jan 24-12-2020

Hama digitale 43 cm dab+ aangeschaft echt een top apparaat en super snelle levering