Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Stieneke van dijk 30-01-2021

De soundbar. Is met de afstand bediening de volume knop niet te doen. Echt waardeloos...

De prijs was bij jullie goedkoper en de service van het bezorgen was goed

Marcel 30-01-2021

Ik kwam deze shop onverwachts tegen omdat ik naar iets op zoek was, wat zij toevallig als enige aanboden. Toen ik de prijs van het door mij gezochte artikel zag was ik zo verbaasd dat ik er gelijk maar 2 bestelde, en bij betaling bleek het ook nog eens inclusief verzendkosten te zijn ;-) De bezorging was keurig snel, goed op de hoogte gehouden en voor mijn volgende producten kijk ik zeker EERST even of art&craft het toevallig in het assortiment heeft. DANK !!!

Paul van den Tillaart 29-01-2021

Afzuigkap gekocht. Snelle levering.
Er zaten onderdeeltjes niet bij..
Deze zijn snel nageleverd! De communicatie verliep erg fijn via de mail.

TeCo 29-01-2021

Door zoeken op het internet voor twee nieuwe koekenpannen van Tefal kwam ik bij Art & Craft, geen verzendkosten en de goedkoopste, bestelling gedaan en binnen 2 dagen na de bestelling al aan het bakken op de kookplaat in huis, klasse.

Luc Vanderheyde 28-01-2021

Ik heb Art&Craft ontdekt op Internet. Ik was of zoek naar twee Fuji Lenzen voor mijn Fuji XT-3.
Ik heb ze gekocht en zijn ze gaan afhalen in de winkel in Mariakerke. Ik was zeer tevreden van de ontvangst , alles was perfect in orde. Ik zal zekers terugkeren voor andere koopjes voor mijn Fuji apparaat.

Dion 28-01-2021

Snelle levering, de volgende dag werd de tv al bezorgd. Verder niks op aan te merken.

Erik 27-01-2021

Tweede aankoop. Zeer vlotte levering.
Dienst na verkoop en manier van omruilen verliep zonder problemen.

Hong 27-01-2021

Zeer snelle levering, zaterdagavond besteld en maandag middag bezorgd! Top !!!

Bert 27-01-2021

Snelle bezorging van goed product voor scherpe prijs. Voor en tijdens bezorging veel duidelijke berichten over moment van bezorging, die ook keurig in het toegezegde tijdsblok werd uitgevoerd. Chapeau!

Renko 27-01-2021

Goede webshop. Makkelijk zoeken en snelle verzending en afhandeling! Tevens was het product wat ik kocht het scherpste geprijsd tov andere aanbieders.

Willem 27-01-2021

Een 10 geef ik in eigenlijk nooit, er moet altijd ruimte zijn voor een nog betere performance. Echter, hier is een dikke 9 zeker op zijn plaats. Een mooie website, scherpe prijzen, vlotte afhandeling en een snelle en correcte bezorging. Alles viel hier op zijn plek.

Johan 27-01-2021

duidelijke overzichtelijke site , bestelling proces in logische stappen
Duidelijke communicatie en snelle levering

Bert J. 27-01-2021

Snelle levering en goede communicatie, plus een hele strakke prijs. Ik ben uitermate tevreden met de afhandeling.

Najim Tourich 27-01-2021

Duidelijk omschrijving en snel geleverd ook nog eens. Fijne website om door heen te gaan.
En de prijs ook nog eens zeer concurrent, gewoon mooi meegenomen!

Josie 27-01-2021

Kwaliteit perfect, geleverd product is zoals aangegeven, goede service, correct afgehandeld

Robin 27-01-2021

Super te spreken over de goeie service, Voor 22:00 bestelt en de volgende dag netjes bezorgd door een vriendelijke bezorger!

Top!

JJ 27-01-2021

Goede service, snelle levering. Vriendelijke Klantenservice. Goede prijs/kwaliteit verhouding van het product.

Cecilia 27-01-2021

Zeer snel antwoord op vragen, opvolging van verzending en klantvriendelijk.

Moonen 27-01-2021

Pas op! Schandalig! Verkeerde Amerikaanse koelkast geleverd! Word bij melden aangegeven dat ik hem terug mag sturen maar dat de kosten wel door mij betaald dienen te worden! Service is belabberd, sneu dat ik Nederlandse tv media moet aanschrijven omdat ik er niet uitkom met dit verschrikkelijke bedrijf! Pas op!

R. Bijster 27-01-2021

Het product wat is geleverd was niet compleet, we misten een verloop van dab+ naar analoog, het was een gebruikt product.

Kohn 25-01-2021

Een uitvinding voor mij. enorm duidelijk, Stuk goedkoper dan andere websites,enorm snelle levering

H Kuipers 23-01-2021

De bestelling was niet juist aangekomen, daardoor 2 weken gewacht. Echter tussendoor netjes contact gehad en de mogelijkheid aangeboden gekregen tot kosteloos annuleren

Mielou 22-01-2021

Geweldig hoe Art&Craft dit (zelfde) product ver onder de prijs van andere aanbieders levert en toch binnen een goede termijn en vakkundig verpakt.
Niets dan lof!

PD 21-01-2021

Snelle levering, eerder dan verwacht.
TV is naar verwachting.
Ik kende Artencraft niet, maar goede service en duidelijk

steven 21-01-2021

de geleverde spullen zijn netjes, correct en snel geleverd dit bedrijf is een aanrader