123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 01-12-2019

Perfecte prijs , super levering, op tijd en op maat.
Keurig van te voren mail en sms, met levertijden blok.
En 20 minuten van te voren belt de chauffeur dat hij er aan komt.
Keurig in de kamer afgeleverd een dikke TIEN

job 30-11-2019

geachte via een keukenbouwer zijn we bij jullie terecht gekomen we werden goed geholpen de spullen worden ma geleverd we zijn tevreden

Astrid 30-11-2019

Snel en heel prettig telefonisch contact. Scherpe aanbiedingen en zeer ter zake kundige medewerkers een aanrader!

Roel 30-11-2019

Na snel direct telefonisch contact met een medewerker, direct een zeer scherpe prijs kunnen krijgen voor de aanschaf van een atag inbouw inductie kookplaat. De medewerker was zeer deskundig m.b.t. technische aspecten en kon direct adviseren over de mogelijkheden van inbouw. Ook kon er tijdens het telefonisch gesprek direct een leveringsdatum worden afgesproken. Al met al zeer tevreden!

MP 30-11-2019

prima shop en zeer scherpe prijzen. checkout pagina mag er wat moderner uitzien.

Weber 30-11-2019

Goede prijzen en een goede overzicht op de site.
Zou deze winkel zeker aan anderen aanbevelen.

Joseph Lardenoije 29-11-2019

De combinatie van prijs/bedenktijd/garantie/betrouwbaarheid van deze aanbieding op deze overzichtelijke site is heel fijn!

Wabeke 29-11-2019

Duidelijjk productaanbod, , concurrerende prijzen, gemakkelijk te bestellen door offerte om te zetten in een order.

Martijn vH 29-11-2019

Gebruiksvriendelijke site. Overzichtelijke info ondanks de grote hoeveelheid verschillende typenummers. Steeds contact gehad met dezelfde adequate medewerker.

Berend 29-11-2019

Super goede prijzen, veel voorraad. Correcte afhandeling van de telefonische bestelling en de administratie/informatie daarvan. Levering binnen 24 uur geheel volgens afspraak en aangekondigde tijdblok.

Ties Drent 29-11-2019

Offerte aangevraagd. Werd binnen het kwartier terug gebeld door een aardige man en wij hebben gelijk goede afspraken gemaakt welke direct via de mail werden bevestigd.

koehein 29-11-2019

mooie duidelijke site .
staan je vriendelijk te woord.
goede en snelle service .

E. Mathlener 29-11-2019

Zeer klantvriendelijke benadering. Na telefonisch contact voor een offerte, kreeg ik keurig binnen 5 minuten een gespecificeerde offerte. De verkoper probeerde mij ook geen ander product aan te praten en was professioneel en vriendelijk. Fijne winkel.

henkveldhuizen 29-11-2019

hele goede reviews voor dit apparaat en zeer voordelig en willen deze graag ook aan anderen aanbevelen.

linlo 29-11-2019

Hier was het goedkoopste product te vinden, we kijken uit naar een snelle bezorging.

Wilmarcade. 28-11-2019

123apparatuur.nl is de goedkoopste winkel voor mijn witgoed, en nog gratis bezorgen ook, wat wil je nog meer?
Ik ben zeer tevreden over deze winkel! 👍

Marco 28-11-2019

Overzichtelijke site met duidelijke informatie en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Nico Zwarthoed 28-11-2019

Website zag er verzorgd uit en was aangesloten bij kieskeurig dat toch meer vertrouwen geeft.
Kwam betrouwbaar en gebruiksvriendelijk over.

Jo 28-11-2019

Niet alleen een zeer scherpe prijs, ook het tijdstip van levering binnen 12 uur na bestelling op een zeer correcte manier maken deze winkel uitstekend.

Steven 28-11-2019

Mijn afzuigkap moest worden vervangen. Dat oude ding van de vorige bewoner was eigenlijk t evies om beet te pakken. Met het type nummer zag je dan zoeken naar de laagste prijs. Verschillende aanbieders hadden deze afzuigkap, sommige voor dezelfde prijs. Maar ik heb toch voor 123apparatuur gekozen, want zij hebben eigen voorraad en dus heb ik het product de volgende dag al binnen. En ze nemen dat ouwe ding ook nog eens gratis mee.

Geert Boumans 28-11-2019

Kundig advies. Uitgebreide productinformatie en garantie bepaling. Levering volgens afspraak en op tijd berichtgeving over de status bezorgtijdstip.

Tony 28-11-2019

Telefonisch zeer netjes en correct te woord gestaan. Wist waar ik aan toe was en medewerker dacht mee over de verschillende toepassingen.

vervanging vaatwasser 27-11-2019

duidelijke informatie en eenvoudig een offerte op te vragen.
alleen jammer dat de prijs (indicatie) niet direct wordt vermeld.

evert 27-11-2019

goed geholpen en niet gelijk een onderhandeling over de prijs maar eerst overleg over de maten van de oven en aan de hand daarvan verder over de prijs en die prijs was zeer scherp

Klinkspoor 26-11-2019

Zelfs met alle stuntprijzen vanwege Black Friday is 123apparatuur toch de goedkoopste. Erg fijn dat ze gratis bezorgen en dat je kunt kiezen op welk moment, en helemaal geweldig dat ze bij levering tegelijk onze oude (kapotte) vaatwasser afvoeren. Nog geen ervaring met het nieuwe apparaat, maar afgaande op de beschrijving is de Siemens energiezuinig, stil, degelijk en veelzijdig. Alleen jammer dat er niet een frontpaneel bijgeleverd wordt, maar mogelijk kan ik m'n oude frontpaneel hergebruiken.