123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

dave 03-12-2019

Goede service en goede informatie, je wordt als klant goed te woord gestaan en krijgt antwoord op je vragen

Marieke 03-12-2019

Geweldige online winkel! Snelle bezorging.
-duidelijke communicatie wanneer onze vaatwasser werd bezorgd. Per sms en een half uur voor bezorging werden we gebeld! Kortom top service! Zeer aan te raden!!

30-11-2019 03-12-2019

Overzichtelijke site. Gemakkelijk en klant vriendelijk bestellen. 1e ervaring met 123 apparatuur, tot nu positief.

Dmitry 03-12-2019

Good offer, straight to the case, also good conditions of the offer, like time to take it and delivery.

Maaike Balk 02-12-2019

Makkelijk te bestellen, goede prijs, en gratis levering beloofd. Even afwachten of het zo uitwerkt.

Jan 02-12-2019

Duidelijke site en voorwaarden. Goed overzicht van specificaties van apparatuur. Besteldatum zelf te kiezen.

Rob 02-12-2019

Ik geef niet snel 9's en 10en, maar ik heb echt niets te klagen. Bestelling liep vlekkeloos, netjes mailtjes gekregen met updates. Daarna een mailtje dat de bestelling klaar stond en wanneer ik 'm kon verwachten. Op de dag zelf een sms + email dat de bezorging vandaag tussen 10-14 kwam. Ik werd zelfs nog een half uurtje van te voren door de bezorger gebeld dat hij er zo was! Doos met de Inductiekookplaat netjes binnen gebracht en even gecontroleerd op schade, handtekening en hij ging weer vrolijk verder. Toppie!

Edward 02-12-2019

Overzichtelijke webshop. Daarnaast is direct telefonisch en e-mailcontact ook mogelijk. Fijn als je keukenapparatuur uit zoekt en je hulp nodig hebt bij maatvoeringen, etc. Er werd ook goed meegedacht over alternatieven. Prijzen zeer concurrerend.

Lars 02-12-2019

Niet de mooiste site, en had zeker in het begin wat mijn twijfels - Maar na een beetje door de verschillende reviews te kijken bleek het toch gewoon een serieuse partij te zijn.

Product was netjes geleverd op tijd, oude vaatwasser kon gelijk mee. Werd ruim van te voren via de mail gemeld over de leverdatum. Zowel via sms, mail netjes op de hoogte gehouden. Kreeg uur van te voren een belletje van de bezorger of ik thuis was en hij kwam stipt op tijd langs.

Al met al net product, goeie prijs (black friday korting!) en gewoon netjes geleverd zoals het hoort.

Sjouke 02-12-2019

zelden zo'n duidelijke communicatie meegemaakt. bestelling geplaatst. werd keurig gebeld wanneer het mij het beste paste. dag van bezorging een sms en een mail met de geschatte tijd. en ook nog een telefoontje van de chauffeur met de melding dat hij met een half uur bij mij was. dit in combinatie met de zeer gunstige prijs een echte aanrader. ik zal hier zeker weer iets kopen.

Egbert 02-12-2019

Snelle service, korte lijnen met heldere uitleg. vandaag een superaanbieding gekocht die werkelijk 60% beter was dan nummer 2 in de lijst (CoolBlue). Serieuze aanbieding met goede service, daar ga ik voor!

Palmpje 01-12-2019

Duidelijke website, goede prijzen en de mogelijkheid om gratis oude apparatuur mee terug te laten nemen is een super service. Heel content met hoe het tot nu is verlopen. Een aanrader!

M.Doddema 01-12-2019

Ruime keus en scherpe prijzen, website overzichtelijk met veel product informatie.

Jan 01-12-2019

Perfecte prijs , super levering, op tijd en op maat.
Keurig van te voren mail en sms, met levertijden blok.
En 20 minuten van te voren belt de chauffeur dat hij er aan komt.
Keurig in de kamer afgeleverd een dikke TIEN

job 30-11-2019

geachte via een keukenbouwer zijn we bij jullie terecht gekomen we werden goed geholpen de spullen worden ma geleverd we zijn tevreden

Astrid 30-11-2019

Snel en heel prettig telefonisch contact. Scherpe aanbiedingen en zeer ter zake kundige medewerkers een aanrader!

Roel 30-11-2019

Na snel direct telefonisch contact met een medewerker, direct een zeer scherpe prijs kunnen krijgen voor de aanschaf van een atag inbouw inductie kookplaat. De medewerker was zeer deskundig m.b.t. technische aspecten en kon direct adviseren over de mogelijkheden van inbouw. Ook kon er tijdens het telefonisch gesprek direct een leveringsdatum worden afgesproken. Al met al zeer tevreden!

MP 30-11-2019

prima shop en zeer scherpe prijzen. checkout pagina mag er wat moderner uitzien.

Weber 30-11-2019

Goede prijzen en een goede overzicht op de site.
Zou deze winkel zeker aan anderen aanbevelen.

Joseph Lardenoije 29-11-2019

De combinatie van prijs/bedenktijd/garantie/betrouwbaarheid van deze aanbieding op deze overzichtelijke site is heel fijn!

Wabeke 29-11-2019

Duidelijjk productaanbod, , concurrerende prijzen, gemakkelijk te bestellen door offerte om te zetten in een order.

Martijn vH 29-11-2019

Gebruiksvriendelijke site. Overzichtelijke info ondanks de grote hoeveelheid verschillende typenummers. Steeds contact gehad met dezelfde adequate medewerker.

Berend 29-11-2019

Super goede prijzen, veel voorraad. Correcte afhandeling van de telefonische bestelling en de administratie/informatie daarvan. Levering binnen 24 uur geheel volgens afspraak en aangekondigde tijdblok.

Ties Drent 29-11-2019

Offerte aangevraagd. Werd binnen het kwartier terug gebeld door een aardige man en wij hebben gelijk goede afspraken gemaakt welke direct via de mail werden bevestigd.

koehein 29-11-2019

mooie duidelijke site .
staan je vriendelijk te woord.
goede en snelle service .