123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klaas 19-12-2019

Duidelijke site met goede product omschrijving. Ook leverdatum is bij bestellen duidelijk zichtbaar. TOP

Ton 19-12-2019

Duidelijke offerte. Telefonisch contact goed geholpen en goed advies betreffende aanschaf andere benodigde artikelen .

clarel 18-12-2019

overzichtelijk, acceptabele prijs en snelle levering en dit is extra tekst om te voldoen aan de voorwaarden

Prettige koop 18-12-2019

Werd prettig telefonisch geholpen,en uitgelegd waar ik op moest letten bij mijn aankoop van mijn diepvrieskastje.Dat is voor mij belangrijk dat de verkoper weet waar hij het over heeft ,want dat is niet altijd het geval.B.V.D. M.S.

lrv 18-12-2019

We hadden korte/makkelijke vraag, deze is voldoende beantwoord. In het verleden ook zaken mee gedaan en dat ging super!

Sylvia Vogel 18-12-2019

Mooie producten voor een aantrekkelijke prijs. Snelle levering en goed contact vooraf voor tijdstip levering.

Roy 18-12-2019

Zeer gebruikersvriendelijke website, orderproces liep netjes en uitleg van medewerker.

van de ven 18-12-2019

perfect geholpen en snel geleverd, aanrader voor iedereen , hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen,

Henk 17-12-2019

We hadden bij deze shop al eens eerder apparatuur besteld. Nu we opnieuw apparatuur nodig hadden voor een nieuwe keuken kwamen we, mede door de snelle en vlotte levering van apparatuur bij onze zoon, al snel weer bij deze leverancier uit. Goed advies, zeer snelle reacties op vragen via mail en alles met een scherpe prijs.

DJ 17-12-2019

Er is een duidelijk overzicht van de artikelen en er zijn voldoende selectievoorkeuren om tot een juiste keuze te komen.
ook zijn de aanbieders goed te selecteren en kan de koper zelf bepalen waar de voorkeur naar uit gaat.

eric 17-12-2019

Via de telefoon word je op snelle, vriendelijke, uitgebreide en deskundige manier te woord gestaan !

Clazien 17-12-2019

Echt heel keurig is mijn eigen domme bestelfout opgelost, door Willem. Snel en adequaat gehandeld!

Martin Kleintunte 17-12-2019

Duidelijke website met goede informatie. Telefonisch contact verloopt goed. Komen afspraken na. Levering op tijd conform melding op website.

Robbie 17-12-2019

Ik werd zeer kundig en vriendelijk telefonisch geholpen. Ook werden tips gegeven over andere goedkopere producten.
Onze inductiekookplaat en afzuigkap werden netjes bezorgd, de bezorger controleerde meteen na aankomst of er schade was aan de glasplaat van de kookplaat.

Alles functioneert prima.

Luc 16-12-2019

Telefonisch snel te woord gestaan. Personeel heeft kennis van zaken en geven goed en duidelijk advies. Snelle levering van de bestelling. En ook niet onbelangrijk.... de prijs. Zeer voordelig!! Volgende bestelling doen we zeker weer bij 123apparatuur.

Lavinia 16-12-2019

Het personeel was aardig, de service was goed en levering op tijd. Bovendien hebben ze de beste prijzen.

Ronald Laagewaard 16-12-2019

Vriendelijke begeleiding met daadwerkelijk goede inhoudelijke adviezen. Verwacht ook daarna mogelijkheid van advies.

Chris 15-12-2019

Bizar goede service, alles is top te noemen. Nix geen wacht tijd bij telefonisch bellen, communicatie is 100% kloppend, perfect door eigen chauffeur bezorgt en daarop nog eens 75 euro korting gekregen bij een aanvraag met offerte. 123keukens verdient een regelrechte pluim. Voorbeeld voor iedereen die met verkoop te maken heeft

Vincent 15-12-2019

Overzichtelijke webshop, zeer duidelijke beeldvorming en duidelijke prijzen.

Hans Koornneef 14-12-2019

Ik was op zoek naar een exact gelijke vervangende kraan van mijn keuken en vond deze als snel op uw website. Erg snel en handig.

Bos 14-12-2019

Ondanks dat 123 apparatuur niks aan onze kapotte kookplaat kon doen, kregen wij toch 25 euro korting op een nieuwe en hij wordt al snel geleverd.

vdPlas 13-12-2019

Tot tweemaal toe heel fijn geholpen. De medewerker doorliep stap voor stap het programma zodat ik de juiste keuze kon maken en tijd was geen belemmering. Daarbij werd goed geluisterd naar de behoefte en kwam een passend advies. Deze service deed mij besluiten het product aan te schaffen.

Marja 13-12-2019

Er ging even iets fout met de prijs bij de bestelling maar werd keurig opgelost! Snelle service en vriendelijke mensen aan de telefoon

RvEA 12-12-2019

Regelmatig al apparatuur gekocht, elke keer weer snel en adequaat geholpen en voor een mooie prijs. Top bedrijf.

Ruud 11-12-2019

Deze shop gekozen vanwege het feit dat die echt de laagste prijs had en de reviews die ik las waren zeer lovend.
En: Prima shop, levering keurig op tijd geleverd kreeg zelfs een telefoontje dat de chauffeur er aan kwam.
Bij een vraag over de geleverde koelkast kreeg ik een prima antwoord met uitleg waarom.
En zoals afgesproken werd de oude koelkast weer mee terug genomen.
Ik kan dan ook iedereen dit bedrijf aanbevelen.