123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yves 23-12-2019

Duidelijke info, snelle reactie en offerte, goede prijzen met kortingen. Ik beveel zeker aan

Familie Martens 23-12-2019

Bestellen ging goed, gelijk een mail ontvangen. Wij werden netjes gebeld welke dag de Amerikaanse koelkast geleverd kon worden en s'morgens een mail met het tijdsblok en de chauffeur belde een half uurtje voor aankomst. Wij hadden geen installatie monteur nodig want de koelkast werd bij ons in de schuur gezet en niet ingebouwd. Tot zover allemaal super gegaan. Alleen de koelkast werd ook niet uitgepakt, letterlijk in de schuur gezet. Wij vroegen nog aan de chauffeur wilt u alstublieft wel de doos en het verpakkingsmateriaal meenemen maar helaas dat deed hij niet. Dat is misschien wel een puntje dat jullie aan je service toe kunnen voegen.

Joke Oosterveld 23-12-2019

Heel fijn geholpen en netjes afgeleverd. Installateur is een vakman.
Voor de Kerst werd ons heel opgetogen een cadeau aangeboden.
2 strips voor de vaatwasser.
Eigenlijk zonde want de installateur vond het niks. Kan vocht tussen komen.
Hij heeft ze meegenomen.

Jessica 23-12-2019

Tweede keer dat we nu bij 123apparatuur.nl bestellen, en ook deze keer weer heel netjes geholpen. Snelle reacties op e-mails en nette offertes. En natuurlijk hele mooie en goede apparatuur! :-)

Patrick 23-12-2019

Je koopt het één en vervolgens gaat het andere stuk. In ons geval sneuvelde na een andere aankoop onze kookplaat. Na wat zoeken terecht gekomen op de site van 123apparatuur. Overzichtelijk en scherp geprijsd, de bestelling was dus snel geplaatst en snel geleverd. Na levering realiseerden wij ons dat de aanwezige oven over een afvoer beschikte, welke was geïntegreerd in de oude kookplaat. Dus een nieuwe oven was noodzakelijk. Wederom besteld bij 123apparatuur tegen een scherpe prijs en net zoals de vorige bestelling snel geleverd! Duidelijke communicatie per e-mail, keurige bevestiging inzake de bestelling per sms/mail en een chauffeur die van te voren even belt wanneer hij er is.

Michiel Santman 23-12-2019

Het zijn toppers. Scherpste prijs en uiterst soepele aflevering. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een bedrijf precies doet wat ze beloven. Van orderbevestiging tot levering, exact volgens schema. Groot compliment!

ferry 23-12-2019

Snelle levering, ik was verbaast over de snelheid, temeer we zitten rond de kerstdagen. Maar binnen 12 uur had ik mijn product. Communicatie via de mail ging uitstekend. ik moest er niet aan denken data mijn afzuigapparaat niet zou werken rond de kerst met 14 man in huis. Maar dankzij de snelle levering is het geïnstalleerd en werkt goed. Complimenten. Ga zo door. Ferry

Charles L. 23-12-2019

Ik kwam bij 123apparatuur terecht vanwege de lage prijzen. Ik ben zeer tevreden over de reactiviteit van de verkoper, want kort na mijn bericht naar de helpdesk kreeg ik al antwoord. De door mij gekozen apparatuur paste m.b.t. hoogte helaas niet in mijn keuken. De verkoper kwam met een aantal voorstellen en een van die voorstellen heb ik aanvaard. Voor een volgende aanschaf van huishoudelijke apparatuur kom ik zeker weer terug bij 123apparatuur.

balkie van der ende 23-12-2019

prijs voering helder en duidelijk... hoe goed om te gaan met bijzondere wensen facturering is nog een beetje zoeken.
Maar lukt wel.

Jan 23-12-2019

De website is erg overzichtelijk en een bestelling is makkelijk te plaatsen. Vervolgens kan de bestelling snel geleverd worden en wordt het oude apparaat meegenomen. Dat scheelt dan weer in het dumpen van het oude apparaat bij het grofvuil.
Van te voren bericht over het moment van bezorging. Kortom prima service.

Willie 22-12-2019

Wat ik besteld heb was dat de prijs hier het goedkoopste was de website was erg duidelijk.

Ad 22-12-2019

Ik heb goede ervaring met de levering van een keukenkraan. Ik kreeg de laagst mogelijke prijs en toen er iets ontbrak werd dat meteen verholpen.

Huub 21-12-2019

Scherpe prijzen, goede aktie tbv inbouwen. Groot assortiment en een website met goede reviews

Jan 21-12-2019

Telefonisch goed advies, men weet waarover men praat. Snelle telefonische bestelling voor scherpe prijs. Voordeligste. Precies op tijd geleverd. Echter chauffeur vergat voor aflevering te bellen. Hier kan ik prima mee leven dus bij mijn evt volgende keukenapparaat aankoop ga ik ze weer bellen.

Thea 20-12-2019

site is overzichtelijk, ruime sortering, goede prijzen, prima om te kiezen.

Brands 20-12-2019

Op basis van diverse positieve gebruikerservaringen prijzen opgevraagd bij 123apparatuur.nl, waarbij we zowel eerste als tweede keus hadden aangegeven voor diverse apparaten. Super snel en zonder verdere vragen een zeer scherpe complete aanbieding ontvangen voor alle apparaten (dit in tegenstelling tot meerdere andere internetaanbieders). Het mailcontact was erg prettig en correct, evenals het telefonisch contact. Na onze definitieve keuze hebben we de bijpassende offerte ontvangen, welke dermate aantrekkelijk was dat de keuze niet moeilijk meer was; goede prijs, korte reactietijden, korte levertijden en prettig contact, wat wil je nog meer. Levering conform planning en keurig verzorgd. Wij zijn dik tevreden over 123apparatuur.nl

Gerard W. 20-12-2019

Ik was nog niet bekend met 123apparatuur.nl
Nadat ik de vele positieve recensies had gelezen besloot ik, mede door de concurrerende prijs mijn diepvriezer bij deze firma te bestellen. 's avonds besteld en 's morgens de dag erna al geleverd. De chauffeur belde keurig een half uur van tevoren.
Door de goede prijs en de voortreffelijke communicatie raad ik 123apparatuur.nl van harte aan.

Yvonne 20-12-2019

Werkelijk niets op aan te merken, telefonisch contact n.a.v. probleem was prima, oplossing direct geregeld, aflevering keurig op tijd, oude apparatuur meegenomen en ook de chauffeur bijzonder vriendelijk.

Klaas 19-12-2019

Duidelijke site met goede product omschrijving. Ook leverdatum is bij bestellen duidelijk zichtbaar. TOP

Ton 19-12-2019

Duidelijke offerte. Telefonisch contact goed geholpen en goed advies betreffende aanschaf andere benodigde artikelen .

clarel 18-12-2019

overzichtelijk, acceptabele prijs en snelle levering en dit is extra tekst om te voldoen aan de voorwaarden

Prettige koop 18-12-2019

Werd prettig telefonisch geholpen,en uitgelegd waar ik op moest letten bij mijn aankoop van mijn diepvrieskastje.Dat is voor mij belangrijk dat de verkoper weet waar hij het over heeft ,want dat is niet altijd het geval.B.V.D. M.S.

lrv 18-12-2019

We hadden korte/makkelijke vraag, deze is voldoende beantwoord. In het verleden ook zaken mee gedaan en dat ging super!

Sylvia Vogel 18-12-2019

Mooie producten voor een aantrekkelijke prijs. Snelle levering en goed contact vooraf voor tijdstip levering.

Roy 18-12-2019

Zeer gebruikersvriendelijke website, orderproces liep netjes en uitleg van medewerker.