123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harrie 21-01-2020

Zeer tevreden prijs was nergens goedkoper en levering was perfect op afgesproken datum.heel vriendelijk geholpen door de jongens die de afwasmachine kwamen brengen..dus wij zijn zeer tevreden.

pieter 21-01-2020

snelle reactie en zeer scherpe prijs, producten werden dezelfde dag verzonden

Theo 21-01-2020

Naast een gebruiksvriendelijke website, gaat het uiteindelijk om hetgeen je afspreekt. Stomverbaasd werd het de volgende dag al om 7.15 uur bezorgd, je hoort het goed 7.15 uur!!! Een uur voor levering gebeld en sms’je ontvangen, maar ik lag nog in bed....was net opgestaan toen de deurbel ging. Wat een supersnelle service, en het ging om de koelkast, en zonder een werkende koelkast bederft eea natuurlijk snel. Wat een sevice,top!

Tom de Boer 21-01-2020

We kopen nu voor de tweede maal een vaatwasser via deze site. Eerste keer zowel qua contact, levering als montage zeer correct verlopen. Alles conform afspraak, tijdige vooraankondiging van de levering en installatie.

Gerard 20-01-2020

123 keukenapparatuur heeft een breed aanbod op een zeer overzichtelijke site.

Barnstone 20-01-2020

Super snel antwoord op mijn vraag en goed geholpen , en natuurlijk niet onbelangrijk, een zeer scherpe prijs.

Marijke 20-01-2020

123apparatur is goedkoop, telefonisch goed bereikbaar bij vragen en de levering zeer adequaat. Eerst een telefonische afspraak voor levering en dan email en sms op de dag van levering en dan een half uur voor levering een telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg is.
Allemaal duidelijk en top geregeld!

S. Grims 20-01-2020

Goede en overzichtelijke site, groot assortiment, altijd mooie aanbiedingen, zeer goede service.

brandus 19-01-2020

Goede filters en zoek mogelijkheden. Telefonisch goed bereikbaar en vakbekwame mensen.

r.m.stamps 17-01-2020

Eindelijk eens een webshop waar je wel direct wordt geholpen, vriendelijke benadering. En ook nog eens de beste prijs! Nu gaan we wachten op de bestelling.

Francien 17-01-2020

Heel behulpzaam en goed advies aan de telefoon.
Bellen terug als dat wordt beloofd en bespreken dan het advies dat zij weer hebben gekregen van de leverancier.

John 17-01-2020

Een 10. Waarom een lager cijfer geven als alles gewoon klopt.

Vanaf prijsopgaaf tot de ontvangst van de factuur is het een zeer prettige ervaring geweest om met 123apparatuur.nl te handelen. Om een paar punten te noemen: Snelle prijsopgave via e-mail. Snelle levering. Goede contact momenten over aflevering en bezorging. Nakomen van afspraken. En natuurlijk ook niet onbelangrijk een prettige prijs. Kortom top.

J heins 16-01-2020

Overzichtelijk en goedkoop heb mijn bestelling net gedaan. En staat erbij een snelle levering.

T. van Echtelt 16-01-2020

Nog niet zo lang klant maar mijn ervaring is zeer goed. Levering volgens afspraak. Goede service bij levering en oude apparaten gratis retour. Petje af.

Erik 16-01-2020

Zoals gewoonlijk een adequate service. Offerte is snel binnen en de medewerkers zijn zeeer kundig en behulpzaam.

Ron Bambacht 15-01-2020

Ik ben telefonisch zeer goed en vriendelijk geholpen. Meerdere malen contact gehad en niets vragen was teveel. Echt een prima service.

Conny 14-01-2020

Geweldige service bellen je als je bestelling binnen is en dan nog als het bestelde onderweg is super
De site is ook geweldig heel handig.

jaap caminada 13-01-2020

Prettig contact. Ik koop hier al jaren vanwege de prijs. Vorig jaar heb ik een vaatwasser bestelt die niet paste en kon hem zo omruilen binnen 2 dagen voor een passende. Er was mij gezegd dat ik onderzoekskosten moest betalen maar na twee weken kreeg ik het volledige bedrag uit gekeerd. prima service.

AW 12-01-2020

Telefonisch contact met de winkel gehad voor een bestelling.
Personeel vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Hanny 12-01-2020

het gemak van product vergelijk en prijsvergelijk, dan kiezen, bestellen.
Het gaat allemaal even gemakkelijk. Daarnaast is 123 apparatuur de goedkoopste.
Voldoende keuze in aflevering, betaalgemak.

Jeroen Berends 12-01-2020

Goede communicatie omtrent de prijs van het gevraagde product.
Een zeer scherpe prijs waar de concurrentie niet tegenop kon.

A H Beker 12-01-2020

De site is prima, werkt goed, ook op ipad. Het assortiment is best groot en gevarieerd. En zeker belangrijk zijn de concurerende prijzen!
Verder is het op de hoogte houden van je bestelling prettig, de duidelijke mails en het telefoontje van de bezorgdienst korte tijd (half uur tot 1 uur) voordat de bezorging plaats vindt.
Inmiddels diverse bestellingen gedaan bij 123apparatuur.nl, en alles is snel en naar tevredenheid behandeld.
Wanneer ik nu iets wil gaan bestellen kijk ik voortaan eerst op deze site.

Bram 11-01-2020

keurig op tijd geleverd, goed gecommuniceerd, precies zoals afgesproken, geen problemen

Liesbeth 11-01-2020

Tot nu toe zijn mijn contacten met 123apparatuur heel positief verlopen. Er wordt goed met je meegedacht over welke apparatuur het beste bij je wensen past. En ik was blij met de tip dat uitstel van het bestellen van het fornuis niet raadzaam was daar de prijs eind januari 2020 van het door mij gewenste fornuis flink zou stijgen. De importeur had mij er ook al op gewezen, dus het was geen verkooppraatje!

r.lammers 11-01-2020

Uitermate goede webwinkel, de prijzen zijn al concurrerend, maar met de prijsopgave optie kun je zelfs nog kijken of er nog wat meer korting haalbaar is! helemaal geweldig! De afhandeling verloopt soepel en met 3 betaalopties is er voor elk wat wils. Persoonlijk zou ik hier nog graag een paypal-functie aan toevoegen...maar dat is misschien nog iets voor de toekomst;)