123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 30-01-2020

Super service! Korte levertijden en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling bezorgd wordt. Je wordt zelfs een half uur van te voren gebeld wanneer ze komen. De bezorger was ook erg vriendelijk.

geja 30-01-2020

Offerte opgevraagd en werd na een uurtje gebeld met informatie. Daarna van het besproken product een offerte gekregen. Hierop had ik nog een vraag en die werd binnen een dag uitgebreid beantwoord. Top service.

Youssef 30-01-2020

Ik vond de service die mij is gegeven aan de telefoon heel fijn alles was heel duidelijk. Verder wil ik alleen zeggen mis is het handig op jullie site een verandering aan te brengen, bijvoorbeeld dat je een paar apparaten kan selecteren en ze vervolgens met elkaar kan vergelijken wat nu nogal lastig is door iedere keer heen en weer te moeten gaan van pagina naar pagina.

Met vriendelijk groet

Jamal 30-01-2020

Ik heb een vaatwasser besteld. Ben gelijk de volgende ochtend door een vriendelijke meneer Willem opgebeld en heeft m voor een mooie prijs aangeboden. Ben vriendelijk geholpen en heb er volle vertrouwen in dat t netjes wordt afgehandeld. Snelle service en super behulpzaam. Bedankt!!

Denise 30-01-2020

Ik heb nog nooit zo'n goede service gehad als bij 123apparatuur. Alles is tot de puntjes geregeld. En zijn erg klant vriendelijk. Op maandag gebeld om informatie te vragen over de koelkast en de volgende dag stond die al in huis. Bezorger was erg vriendelijk. Ik werdt een half uurtje van te voren gebeld dat hij er bijna was.
Helaas kwam ik iets te laat op de ontdekking dat de koelkast beschadigd. Maar dat voor 123 apparatuur geen probleem. Het werdt netjes omgeruild naar nieuwe zonder enige kosten ! Als ik iets weer iets nodig ben zal ik hier zeer zeker weer gaan bestellen. Bedankt !

joost 30-01-2020

Uitstekende service, goede en snelle communicatie met de juiste hulp en ondersteuning bij het uitzoeken van apparatuur.

lambert 29-01-2020

123 heeft snel zijn offertes klaarliggen dus ik hoef niet onnodig te wachten.
Toch steeds weer de goedkoopste en de levering van al mijn eerdere bestellingen netjes en goed geleverd, zoals het hoort.

Arend 29-01-2020

De afzuigkap moest via de importeur worden besteld in Italie. De levertijd was door beschadiging van de kap vertraagd. 123 apparatuur heeft dit naar tevredenheid gecommuniceerd en opgelost. Contact met de servicedesk was vlot en persoonlijk. De kap wordt nu volgens afspraak geleverd. Dik tevreden.

Es 29-01-2020

Zeer goede prijzen. Ik werd gebeld voor aflever afspraak; ik nog een vraag, hij gaf nog een tip. Daarna aflevertijd volgbaar via SMS en mail. Alles keurig! En natuurlijk vooraf gegoogeld: veel positieve klanten! Let een weekje op prijs; artikel wil wel eens een dagje lager geprijst staan.

Willemijn 29-01-2020

SUPER bedrijf met uitstekende service! Snel en vriendelijk geholpen in een chatgesprek en binnen 30 minuten alles kunnen bestellen. Sommige producten waren elders goedkoper, maar zonder problemen werd er korting gegeven op het totaalbedrag. Levertijd is super kort en het zijn mooie producten! Kortom: ik zou iedereen aanbevelen om bij 123apparatuur.nl keukenapparatuur te bestellen!

Kosten koper 28-01-2020

Snelle simpele site die gemakkelijk bestelt, eerder bij deze winkel aankopen gedaan, geen teleurstellingen.

Rino leijgraaff 28-01-2020

Heb al meerdere keren iets besteld.Als ik een vraag heb over een product krijg ik een goed en eerlijk antwoord.Dus voor mij en andere mensen aan te raden om bij deze winkel je bestelling te doen

Laurens 28-01-2020

In een woord SUPER , 's avonds om 10 uur een vriezer besteld ,, 's morgens om half 12 bezorgt ,, ben zeer tevreden ,, Top

Gerard 27-01-2020

123 keukenapparatuur is zeker een aanrader zij komen afspraken na zonder gedoe. zijn er toch problemen wordt altijd een oplossing gezocht. en de prijzen zijn netjes. top bedrijf

CHV 27-01-2020

Duidelijke en volledige informatie over de apparatuur. Na vergelijking gekozen voor deze leverancier ivm. de gunstigste prijs. Ook de levertijd is korten dan bij andere webshops. Prima!

Niels 27-01-2020

De communicatie over de verschillende apparatuur verliep snel, en ik had het idee dat de medewerker goed op de hoogte was van diverse alternatieven. Doorslag was dat er een gunstige korting gegeven werd.

Erna 27-01-2020

Voor het artikel dat ik zocht had ik wat toelichting nodig. Ik werd na bellen vrijwel direct te woord gestaan en kundig geholpen. Er werd ter plekke met mij meegekeken en uiteindelijk is de bestelling die ik wilde doen voor mij gedaan. Heel easy en nu weet ik dat ik het juiste product heb gekocht

Peter 27-01-2020

Prima shop, goede en overzichtelijke website. Je kan zelf aangeven wanneer er geleverd moet worden en je wordt prima geïnformeerd wanneer de bezorgers voor de deur staan.

Tante Bieb 27-01-2020

Meeste informatie op de site mtt het wel of niet aanwezig zijn van het snoer.
Ook de opties zijn duidelijk en overzichtelijk al met al helemaal perfect!

AdV 26-01-2020

Duidelijke en overzichtelijke website, als er vragen zijn, goed telefonisch advies. Top

Bert 26-01-2020

Veel keus en door de goed ingerichte en gebruikersvriendelijke internet-site is het eenvoudig en gemakkelijk te bepalen welke quooker geschikt is en hoe deze te bestellen. Mooi meegenomen is de laagste prijs in vergelijk met andere aanbieders.

Rob 26-01-2020

Makkelijke site. Goed overzichtelijk, prijzen zijn ok. Veel keuzes uit diverse merken

Dick vdG 25-01-2020

Duidelijk website, waarop artikelen uitgebreid en overzichtelijk beschreven staan. De mogelijkheid om direct voor een specifieke afleverdag te kunnen kiezen is erg ook erg handig. Kortom keuze en afhandeling zijn snel en efficiënt. Daadwerkelijke aflevering moet op dit moment nog plaatsvinden, maar heb hier alle vertrouwen in .

C.l.van T. 25-01-2020

Ze bieden een goede prijs en ze reageren snel op de offerte aanvraag en bij verdere vragen via mail namen ze de moeite om te bellen kortom prima service.

Dirk Terlouw 25-01-2020

Hele goede site, alles wordt duidelijk weergegeven, gratis bezorging is een hele goede pré !!
Wij kregen van onze schoonzus deze site door omdat alles prima geregeld is, zij heeft er al meerdere malen gebruik van
gemaakt en altijd was alles prima in orde en zij is best kritisch :)