123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 320 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marten 04-02-2020

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon gehad. Hij dacht mee in het kiezen van een vervangend product en alles werd correct en snel geregeld. Top!

Els 04-02-2020

snel online gevonden, duidelijke info en correcte prijs
verlenging van de offerte was mooi meegenomen

Dennis van Hagen 04-02-2020

Via Google gezocht naar een nieuwe vaatwasser. 123Aparatuur was het goedkoopste en goede reviews dus daar de vaatwasser gekocht. De levering was niet de volgende dag zoals op de site staat, maar de dag daarna. Oude vaatwasser netjes retour genomen en 's avonds zelf de vaatwasser ingebouwd. Deze heeft het 2 dagen gedaan en toen werd het water niet meer warm. 123Apparatuur gebeld en we moesten maar zelf Wirlpool bellen. Deze kunnen door de drukte pas over 2 weken langs komen. 123Apparatuur weer gebeld maar die kunnen niets verder doen, niet eens de moeite nemen om te kijken of zij wat kunnen regelen. Zij hebben hun geld ontvangen en daarmee zijn zij klaar, zo komt het bij mij over. Slechte service.

ajh 03-02-2020

makkelijk om een offerte op te vragen. Via de site gewoon een artikel aanvragen en het gaat verder van zelf.

J.F. 03-02-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Als je je antwoord niet kunt vinden, stuur je via de site heel makkelijk je vraag over het product. Je wordt (in mijn geval ivm weekend) de volgende werkdag teruggebeld met uitleg ed. Ik geef een 9 omdat het product nog geleverd moet worden. Als het product is zoals het lijkt, is een 10 verdiend!

Anne-marie 03-02-2020

Nergens mijn artikel voordelig gevonden , exact op tijd geleverd zoals afgesproken !

pejook 02-02-2020

overzichtelijk en duidelijk alles te vinden . Makkelijk te bestellen en bezorging duidelijk omschreven

MR 01-02-2020

Voor het eerst online apparatuur besteld, mede op basis van goede recensies 123apparatuur. Enorm tevreden over hulp bij keuze apparatuur (inbouwkoelkast en wandschouw/afzuigkap) en prijsstelling. Snel offerte binnen en heel snelle levering. Apparatuur ook laten installeren (installatieservice) en installatie is op een keurige wijze gedaan door 2 enorm ervaren en nette monteurs, complimenten!

Marcel 01-02-2020

Wij hebben de complete keuken apparatuur hier besteld in volle tevredenheid. Goeie adviezen zorgden ervoor dat we juiste apparaten bij elkaar bestelde en er werd volop meegedacht. Top bedrijf!

Hans 31-01-2020

Overzichtelijke site en voordelig geprijsd. De keuze is zeer uitgebreid en de beschrijving is erg duidelijk. Ook de voorraad is goed.

Corrie 31-01-2020

Fijne website duidelijke omschrijving en afbeeldingen
keuze van betaalmogelijkheden ook ruim aanwezig.
Snelle levering of als klant bepaal je de bezorgdagen

Jac 31-01-2020

In de webshop alle benodigde informatie mbt inbouwmaten ed van de afzuigkap kunnen vinden. Hierna besteld en een paar dagen later werd ik gebeld om een afspraak te maken mbt de bezorgdatum. Alles werd nogmaals per mail bevestigd incl tijdvak van bezorging. Een half uur voor de bezorging werden we gebeld. Alles klopte gewoon. Nog een pluspunt is dat je kunt pinnen zodra het artikel afgeleverd wordt.

Hilbrand Ottens 31-01-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel, eenvoudig te bestellen en snel thuis bezorgd.

Wim 31-01-2020

Eenvoudig een bestelling plaatsen tegen scherpe prijzen. Goede web interface voor bestellen en betalen, makkelijk bereikbaar en flexibel qua levering.

Rudy Hoofs 31-01-2020

We waren op het internet op zoek naar een nieuwe vaatwasser en kwamen via kieskeurig uit bij 123apparatuur.nl. Omdat ik iets zeker van iets wilde zijn heb ik de klantenservice gebeld en kreeg daar te horen dat het apparaat niet meer te verkrijgen is, maar ze hadden een alternatief. Verder kreeg ik van de meneer aan de telefoon nog enkele tips waar ik op moest letten bij een inbouw apparaat. Heb erna weer terug gebeld dat ik deze wel wilde hebben, en zonder iets te vragen ging hij op zoek of deze nog iets goedkoper kon zijn en ja hoor er kon nog wat vanaf!! Super. Woensdagmiddag besteld, de dag erna om 10.00 uur stond deze al bij ons in de keuken!!! Ik kan alleen maar zeggen tot nu toe CHAPEAU!! Prima geholpen door medewerker!

Sandra 30-01-2020

Super service! Korte levertijden en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling bezorgd wordt. Je wordt zelfs een half uur van te voren gebeld wanneer ze komen. De bezorger was ook erg vriendelijk.

geja 30-01-2020

Offerte opgevraagd en werd na een uurtje gebeld met informatie. Daarna van het besproken product een offerte gekregen. Hierop had ik nog een vraag en die werd binnen een dag uitgebreid beantwoord. Top service.

Youssef 30-01-2020

Ik vond de service die mij is gegeven aan de telefoon heel fijn alles was heel duidelijk. Verder wil ik alleen zeggen mis is het handig op jullie site een verandering aan te brengen, bijvoorbeeld dat je een paar apparaten kan selecteren en ze vervolgens met elkaar kan vergelijken wat nu nogal lastig is door iedere keer heen en weer te moeten gaan van pagina naar pagina.

Met vriendelijk groet

Jamal 30-01-2020

Ik heb een vaatwasser besteld. Ben gelijk de volgende ochtend door een vriendelijke meneer Willem opgebeld en heeft m voor een mooie prijs aangeboden. Ben vriendelijk geholpen en heb er volle vertrouwen in dat t netjes wordt afgehandeld. Snelle service en super behulpzaam. Bedankt!!

Denise 30-01-2020

Ik heb nog nooit zo'n goede service gehad als bij 123apparatuur. Alles is tot de puntjes geregeld. En zijn erg klant vriendelijk. Op maandag gebeld om informatie te vragen over de koelkast en de volgende dag stond die al in huis. Bezorger was erg vriendelijk. Ik werdt een half uurtje van te voren gebeld dat hij er bijna was.
Helaas kwam ik iets te laat op de ontdekking dat de koelkast beschadigd. Maar dat voor 123 apparatuur geen probleem. Het werdt netjes omgeruild naar nieuwe zonder enige kosten ! Als ik iets weer iets nodig ben zal ik hier zeer zeker weer gaan bestellen. Bedankt !

joost 30-01-2020

Uitstekende service, goede en snelle communicatie met de juiste hulp en ondersteuning bij het uitzoeken van apparatuur.

lambert 29-01-2020

123 heeft snel zijn offertes klaarliggen dus ik hoef niet onnodig te wachten.
Toch steeds weer de goedkoopste en de levering van al mijn eerdere bestellingen netjes en goed geleverd, zoals het hoort.

Arend 29-01-2020

De afzuigkap moest via de importeur worden besteld in Italie. De levertijd was door beschadiging van de kap vertraagd. 123 apparatuur heeft dit naar tevredenheid gecommuniceerd en opgelost. Contact met de servicedesk was vlot en persoonlijk. De kap wordt nu volgens afspraak geleverd. Dik tevreden.

Es 29-01-2020

Zeer goede prijzen. Ik werd gebeld voor aflever afspraak; ik nog een vraag, hij gaf nog een tip. Daarna aflevertijd volgbaar via SMS en mail. Alles keurig! En natuurlijk vooraf gegoogeld: veel positieve klanten! Let een weekje op prijs; artikel wil wel eens een dagje lager geprijst staan.

Willemijn 29-01-2020

SUPER bedrijf met uitstekende service! Snel en vriendelijk geholpen in een chatgesprek en binnen 30 minuten alles kunnen bestellen. Sommige producten waren elders goedkoper, maar zonder problemen werd er korting gegeven op het totaalbedrag. Levertijd is super kort en het zijn mooie producten! Kortom: ik zou iedereen aanbevelen om bij 123apparatuur.nl keukenapparatuur te bestellen!