123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 330 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.Vos 10-12-2019

Heel klantvriendelijk en helder verhaal. Snelle planning/levering van de apparatuur.
Prima tevreden.

hans 10-12-2019

zeer netjes geholpen en een mooie prijs voor de apparatuur en hoop op een snelle levering

Nino 09-12-2019

Vorige week een koelkast besteld bij 123apparatuur, ik moet eerlijk zeggen dat ik de website niet helemaal vertrouwde door de uitstraling. Ik heb daarom gekozen voor betaling bij levering, maar dit bedrijf is zeker te vertrouwen! Een goede prijs, duidelijke communicatie vanuit de bezorgers en zelfs nog een compensatie omdat ze een dagje later waren met het leveren. Ik raad 123apparatuur zeker aan!

Ken 09-12-2019

Scherp geprijsd.
Mogelijkheid om het fornuis contant aan de deur af te rekenen.
Het product moet nog bezorgd worden, die hoop ik over 2 dagen te ontvangen.

juliette 08-12-2019

Duidelijke website. Mooie prijsaanbieding in vergelijking met andere aanbieders. In ons geval, duidelijke beeldomschrijving van de vaatwasser met name van het display wat bij andere websites erg onduidelijk is maar niet onbelangrijk. Je wilt toch graag weten hoe de programma samenstelling is bij een vaatwasser. Met name vanwege de zeer scherpe prijs, gekozen voor deze leverancier.

Peter 08-12-2019

De omschrijving van de producten waren duidelijk en accuraat. Levering was snel en netjes. De chauffeur informeert je wanneer hij er is. Afvoer van de oude vaatwasser volgens afspraak. Geen op of aanmerkingen te maken.

R.L. J 08-12-2019

concurerent met de prijs, duidelijke en goede webshop.
Verder kan ik nog niet oordelen over de nog niet geleverde bestelling.
Dit dus wellicht later.

Pieter van Zutphen 07-12-2019

na het telefonisch contact ben ik bijzonder correct en vriendelijk geholpen. de gevraagde offerte was zeer snel en de prijs was prima. direct besteld. pluim.

Mirjam 07-12-2019

De shop biedt kwaliteitsmerken voor concurrerende prijzen. Medewerkers aardig en behulpzaam. Onze vaatwasser kreeg storing, de maandag na Black Friday. Dit betekende top drukte qua leveren en installeren. Daar waar concurrenten de vaatwasser, die via 123 ook nog eens het voordeligste was, pas in het nieuwe jaar zouden kunnen installeren had ik via 123 twee dagen laten de vaatwasser geinstalleerd en al in huis staat. Hoef dus niet met de hand af te wassen tijdens de feestdagen, een opluchting! .Nu hopen dat de Siemens langer meegaat als de AEG, die er na 5 jaar al mee stopte.

Elisabeth 07-12-2019

Grote keuze dat is fijn, nog niet bekend bij mij hoe de reactie op een vraag van mijn kant zal zijn.
Ga er wel van uit dat die goed zal zijn.

Daniel van Lit 06-12-2019

Website ziet gigantisch uit en ze hebben hele mooie prijzen. Ik heb net besteld dus we wachten nog even af hoe het gaat lopen, maar ziet er al mooi uit.

Hans Last 06-12-2019

Goede duidelijke uitnodigende site en zeer overzichtelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Piet Bakelaar 06-12-2019

Al eerder spullen besteld. Allemaal keurig geregeld. Prijs kwaliteit verhouding is goed tot zeer goed.

Wilko Giethoorn 05-12-2019

Op 1-12-2019 een inductie kookplaat besteld.
Werd de volgende dag al gebeld over de bestelling en over de leveringsdag.
Precies volgens afgesproken dag en tijd bezorgt.
Zijn heel tevreden.

Angelique 05-12-2019

Snelle levering, mooie korting. Bezorging wordt half uur van te voren aangegeven.

Cornella 05-12-2019

Ik had wat offertes aangevraagd en kreeg van 123apparatuur een supergoed aanbod. Ik werd de volgende dag gebeld om de details en de leverdatum te bespreken. Binnen 3 dagen was alles geregeld.

Johan 05-12-2019

Duidelijke site. Zeer goede prijs verhouding. Snelle en correcte levering.
Wordt keurig via sms en mail op de hoogte gehouden van de levering. Je wordt zelfs ongeveer een half uur voor aankomst gebeld dat ze er aankomen. Voorbeeld voor andere bedrijven.

Brigitte 05-12-2019

Ik zou iedereen adviseren om bij 123apparatuur hun producten te bestellen. Het is duidelijk om producten te zoeken. Als je een mailtje stuurt met een vraag, krijg je zeer snel antwoord. Ik heb een paar keer gemaild en elke keer weer antwoord op mijn vragen, niets is te veel. Ik heb er zeer veel besteld, koelkast, vriezer, vaatwasser, kookplaat en ook nog twee combi magnetrons. De prijs is prima, de levering is prima en de man die kwamen leveren was zeer professioneel, geduldig, aardig en netjes. Als ik nog iets nodig heb ga ik meteen naar 123apparatuur!!!

Joke 04-12-2019

Snelle vriendelijke service, gevraagde offertes snel beschikbaar en een stuk voordeliger dan de keukenhandelaar!

Mel 04-12-2019

Perfecte service en aardige medewerkers! Zowel via mail als sms op de hoogte gehouden van de levering èn ook nog 20 minuten van te voren gebeld door de aardige chauffeur. Het enige minpuntje en meteen een tip. Als de chauffeur 1 extra zinnetje zegt bij de levering, dan kan er veel stress en schade voorkomen worden. Namelijk door te zeggen: 'let er wel even op dat u de transportbouten er uithaalt voordat u gaat wassen'. Ik als leek (en vast meerdere klanten) had hier nog nooit van gehoord en was blijkbaar te ongeduldig om de handleiding te lezen, waar ik het uiteindelijk gevonden heb door de plaatjes te bekijken (niet in de beschrijving gevonden). Toen ik een was ging draaien, maakte het een vreselijke herrie en de wasmachine ging aan de wandel. Ik dacht serieus dat ik een miskoop had gedaan en wist me geen raad. Toen naar 123apparatuur gebeld waarna een alleraardigste dame me te woord stond en al direct wist wat er aan de hand was. Zij heeft met toen doorverbonden met Whirlpool waar ik verder geholpen kon worden, waarbij ik wel de waarschuwing kreeg dat er geen garantie op zit als er schade aan de wasmachine is. Uiteindelijk is het me gelukt en hoop dat mijn wasmachine inderdaad geen schade op heeft gelopen. Natuurlijk is het mijn eigen fout, maar 1 zinnetje had een hoop uitgemaakt.

Henk 04-12-2019

Op zoek naar een nieuwe combimagnetron kwam ik uit bij 123Apparatuur.nl ,de vriendelijke verkoopster was de eerste die mij erop wees dat het model dat ik wilde een oud model was, iets wat in de vorige winkels niet ter sprake kwam en dat ze deze niet meer konden leveren. Gelukkig konden zij het nieuwste model leveren tegen dezelfde lage prijs! De combimagnetron werd de volgende dag al bezorgd, alles prima geregeld.

Gerard v H 04-12-2019

Intro: Deze shop was volkomen nieuw voor mij, wist niet van het bestaan. Op 19 nov. 2019 informatie gevraagd over een Bosch inductiekookplaat. Binnen no time reactie! met als prettige bijkomstigheid, dat het naar later bleek, meteen de beste aanbieding was. Omdat wij de plaat voor een bepaalde datum in huis moesten hebben (was niet op voorraad) had ik hierna een tamelijk uitgebreid mailcontact met een uitermate correcte en vriendelijke dame (Francisca) hoe we dat het beste konden aanpakken. De plaat zou einde week 48 binnenkomen, voor mij op tijd. Gelijk met dit bericht: als u einde week 48 nog niets gehoord hebt neem dan gerust contact met ons op. Zelf contact opnemen was helemaal niet nodig! De donderdag van week 48 werd ik gebeld door het bedrijf dat de levering iets later zou worden namelijk op di. 4 december (week 49). Omdat dit voor ons nog net binnen de termijn viel vonden wij dat oké. Dinsdagmorgen rond 10.30 uur telefoon van de firma met de vraag wanneer wij het apparaat bezorgd wilden hebben. Omdat het toch een beetje krap was allemaal, afgesproken dat we het apparaat zelf zouden afhalen in Tiel. Geen probleem. Ook op het afhaalpunt zijn we wo. 4 dec. weer op een uitermate prettige manier te woord gestaan en geholpen. Wat ook een pluspunt is dat de medewerker het apparaat uitpakte om zo gezamenlijk te controleren of er geen barst of andere beschadiging aan de glasplaat was om mogelijke moeilijke discussies te vermijden. Kortom: wij zijn super tevreden over de hele gang van zaken. Zelden zulk prettig contact gehad met een webshop! En hoewel wij driekwart eeuw oud zijn en dus niet zo opgegroeid zijn met internet aankopen is een contact met 123apparaten een verademing en kunnen we een aankoop bij dit bedrijf van harte aanbevelen!

Bertus 04-12-2019

Op zich is er met 123 apparatuur niks mis; je zoekt de vaatwasser uit die jou het beste lijkt en bestelt. Wij hebben via de bestelling afgesproken dat hij op woensdag geleverd kan worden. In de bevestiging mail stond dat de levering inderdaad op woensdag plaats zou vinden maar een tijdsindicatie krijg je pas om 07.00 uur op de dag van aflevering. Dit houd dus in dat je de gehele dag vrij moet houden. De tijdsindicatie was precies op tijd via mail en sms binnen maar was ruim tussen 12.00 uur en 16.00 uur gekozen. Chauffeur belde keurig een 1/2 uur van te voren op wanneer hij zou afleveren en was er ook om 14.00 uur. Vaatwasser netjes binnen afgeleverd en oude apparaat mee genomen.
We hebben verschillende site's bekeken maar 123 apparatuur kwam er wel als goedkoopste uit!

Bert Bouman 04-12-2019

Alle beloofde berichten omtrent levering werden stipt nagekomen en vlak voor de komst van de chauffeur kwam er een telefoontje van hem dat hij er aankwam. Perfect geregeld allemaal.

A. Berning 04-12-2019

een goed en fijne bedrijf zeer duidelijk en correct met afspraken,
super gewoon. apparatuur op de afgesproken tijd geleverd.