123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W.Breen 23-11-2019

Vaatwasser gekocht bij 123 apparatuur.
Goed meegedacht over welk type, de zuinigheid, het aantal decibel, wij hebben een open keuken.

Willem Groen 23-11-2019

Zeer snelle levering en accurate berichtgeving over het aflevertijdstip. Voor de afleverdag krijg je een keuzemenu. Je kunt dus zelf de beste dag kiezen. Op de dag van levering krijg je 's morgen vroeg al bericht over het tijdslot van de levering, zodat je niet een hele dag vruchteloos zit te wachten. Ook erg prettig: ze nemen het oude apparaat mee. Je wordt uitvoerig ingelicht over de leveringsvoorwaarden, garantie e.d. En de prijs is nog scherper dan bij de grote witgoedleveranciers.

WimV 23-11-2019

Keurig op tijd de offerte ontvangen. Mooie korting en was daarme de laagste prijs van de markt.
Ik had een extra optie aangevinkt (verlengde garantie), maar medewerker had uit de offerte verwijderd, omdat die overbodig was. Van de leverancier werd standaard al een verlengde garantie gegeven.

Kon op zeer korte termijn geleverd worden, waarbij ik zelf de leverdatum kon aangeven.

Kortom: tot zover een prima service, en als winkel zeker aan te bevelen !

I.I. Kooy-Veenstra 22-11-2019

Ik heb 123 apparatuur gekozen, omdat het gewenste artikel een Siemens vaatwasser, beste koop, op voorraad was en bovendien ook nog de goedkoopste. Vandaag besteld, morgen in huis, komen ze na. Vaatwasser geleverd, door een uitermate vriendelijke jongeman.
En...omdat de firma een veilig thuis waarborg heeft.

Ruud Mastenbroek 22-11-2019

Goedkoop en vaatwasser kunnen kopen welke op andere sites 100 euro duurder was. Snelle levering met levertijd via e-mail en telefoon. Half uur voor daadwerkelijke levering bellen ze nog een keer. Correcte bezorger en erg behulpzaam.

Evert 22-11-2019

Wij hebben een nieuwe inductie fornuis besteld bij 123apparatuur. Niet op voorraad. Zondag besteld en dinsdag gebeld. Ik vroeg naar de leverdatum. Aardige medewerker aan de telefoon zei: "ik bel u zo terug, ga ik de leverancier bellen, want dat kan wel even duren in de wacht." Staat hij voor mij in de wacht. Topper!. Een uur later wordt ik netjes terug gebeld. Het fornuis wordt donderdag geleverd. Stipt om 7:00 uur donderdag een SMS en mailtje voor de verwachte levertijd en om 10:30 werd het fornuis netjes in de keuken afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden uiteraard.

GM 21-11-2019

Na offerteaanvraag solo oven heb ik ca. 1 uur later contact opgenomen om product te kopen. De laagste prijs voor dit product was bij 123apparatuur.nl .
Omdat het een offerte betrof, kon ik de oven niet rechtstreeks kopen via de site. De verkoper was correct en erg duidelijk bij de bestelling. Binnen enkele minuten was alles geregeld en kon ik zelf de gewenste bezorgdag aangeven.

Michel 20-11-2019

De Prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering van het product en heldere uitleg.

Miieke 20-11-2019

Wat een vriendelijke verkoper kreeg ik aan de telefoon. De bezorging was ook pico bello. En we konden inderdaad zelf de oude combi magnetron verwijderen en de nieuwe plaatsen. Eitje.

Chantal K 20-11-2019

Goede prijzen, zeer snelle bezorging. We werden netjes gebeld 15 min voor aankomst en een vriendelijke behulpzame bezorger zette de vaatwasser neer waar we dat graag wilden.
S’ avonds besteld, volgende ochtend om 10:00 uur in huis! Dit wordt vaak beloofd maar maken ze niet snel waar. 123apparatuur dus duidelijk wel. Mochten we weer wat nodig hebben zullen we hier zeker weer shoppen.

Joyce 20-11-2019

Heldere duidelijke website, mogelijkheid tot communicatie en vragen stellen via de chat. Filters instellen en een snel overzicht werkt erg prettig.

Marten 20-11-2019

Meerdere keren apparatuur besteld. Prima en juiste informatie gegeven bij telefonische vragen. Juiste en snelle levering. Mooie en duidelijke website, uitgebreid aanbod met zeer vriendelijke prijzen.

Van Wiggen 19-11-2019

Zeer goed geholpen. Liep allemaal erg vlot en het was voor beide partijen snel voor elkaar.
Goeie prijs overeen gekomen!
Werd 2x gebeld voor de datum levering! :-)
Nu maar hopen dat alles past en werkt! :-) :-)

D. van Lierop 19-11-2019

Keurige prijzen, goede (telefonische) contacten, goed bereikbaar, vriendelijk aan de telefoon en goed advies.

Janet 19-11-2019

snelle reactie op mijn vraag en zeer scherpe prijs. Vriendelijk telefonisch contact.

gert 19-11-2019

duidelijke site en info en na telefonisch contact een goed en duidelijk antwoordt

johan 19-11-2019

zeer makkelijk online bestellen
duidelijk aangegeven product informatie
betalen via pin bij aflevering geeft veilig gevoel

Paul 18-11-2019

Prima winkel alles perfect geregeld. Zondag besteld maandag voor 14:00 uur binnen.
Had zelf een foutje in de bestelling gemaakt, Winkel telefonisch goed bereikbaar en het werd snel opgelost

Wil 18-11-2019

Uitstekende site. Prima product info en prijzen goede en juiste info betreffende levering en levertijd. Alles ging tot en met betaling en levering uitstekend. Een aanrader 123 APPARATUUR TOP.

Erhan 18-11-2019

Een tijdje geleden heb ik hier een Quooker (nieuw model) besteld.
Ondanks het feit dat het niet op voorraad was en ze geen exacte datum konden geven voor de levering, hebben ze mij wel altijd op de hoogte gehouden.
De mailcorrespondentie is altijd vlot en aangenaam. Je merkt dat de medewerkers echt hun best doen om de klanten juist te informeren. In tegenstelling tot veel andere online winkels, kan ik van 123apparatuur alleen maar zeggen dat ze weten hoe een klantenservice moet zijn.
Keep up the good work!

Gerben 17-11-2019

Gewoon goed geregeld, ergens anders goedkoper? Ze staan voor de lage prijs en bellen je snel terug voor aanpassing van de prijs. Ook de levering is top en goed geregeld! Je wordt ook op de hoogte gesteld om welke tijd ze langskomen voor de bezorging. Heel fijn!

Astrid 17-11-2019

Heel prettig te woord gestaan door de telefoon, prima prijs voor een mooi apparaat

Pierik 17-11-2019

de relatie met 123 Inkt gaf voor mij de doorslag daar ik al jaren bestellingen met 123 Inkt doe en dit mij uitzonderlijk goed bevalt

JP 16-11-2019

Goede telefonische bereikbaarheid, vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd door de medewerker. Snelle levering en ‘mooie’ prijs voor onze nieuwe vaatwasser!

Ende 16-11-2019

duidelijke site en uitstekende service! na een offerte aangevraagd te hebben, werden wij gebeld met de vraag of wij interesse hadden in eventuele alternatieven wat misschien wel beter bij onze situatie zou passen.