123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul S 27-03-2020

Vriendelijke benadering, denken mee. In mijn geval was de door mij bestelde vrieskast niet leverbaar. Kreeg een prima alternatief aangeboden. De dag voor de levering kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat ik de volgende dag een mail kreeg met daarin vermeld de tijd waarop werd geleverd.Hier stond ook in dat de chauffeur een half uur van te voren zou bellen.Dit is allemaal zo gegaan Kortom ik zou zeggen ga zo door en je hebt alleen tevreden klanten

Olaf 26-03-2020

Naar een telefonisch gesprek over advies voor het bestellen van een Siemens inbouwvatwasser, deze besteld. De tijd van online bestellen tot leveren ging echt supersnel. Een halfuur voor aflevering werd er gebeld en was de bezorger zeer behulpzaam en vriendelijk. Het was mijn eerste keer dat ik bestelde, maar ik mom zeker terug als er weer een apparaat kapot gaat. Goed advies via de telefoon, goede prijs, snelle levering en vriendelijke bezorging. Wat wil je nog meer?

R.E. Deering 26-03-2020

Makkelijke en overzichtelijke Website met een grote keuze in producten, in mijn geval een vaatwasser van het merk Bosch.
Zeer snelle levering v.h. apparaat (binnen 24 uur) en de installatie is ook supersnel geregeld (3 dagen na aflevering v.h. apparaat) prijstechnisch in orde

jkom 25-03-2020

Snelle en nette afhandeling aanvraag van keuken apparatuur. Binnen een uur een offerte met levering volgende dag.

Peter 25-03-2020

Ze denken goed mee, adviseren de juiste apparatuur voor jouw wensen. Voortijdig op de hoogte gebracht voordat leveringsproblemen kunnen voorkomen. Top winkel met eerlijke prijzen.

vakantiehuis-Nijmegen 24-03-2020

super goed geholpen, 1 belletje en ik werd met een medewerker doorverbonden , de apparatuur doorgenomen, en de juiste maten ivm wijnkoeler, tevens makkelijk op mijn zakelijke account gefactureerd. Daar kunnen de collega's nog wat van leren,
maandag wordt alles geleverd,

bedankt voor alle hulp

Paul 24-03-2020

We zijn goed, snel en vriendelijk geholpen. De prijzen zijn scherp en -niet geheel onbelangrijk- per apparaat inzichtelijk. Als je op zoek bent naar apparatuur, dan moet je zeker 123 meenemen in je lijstje met leveranciers.

Ellen 24-03-2020

Ideaal, je vult de maten in in het filter en de voor jou geschikte apparatuur komt in beeld. Dit helpt enorm bij het maken van de juiste keuze!
Nu alleen nog wachten tot morgen voor de levering...

W.S. 24-03-2020

Vriendelijk geholpen en goede service. De chauffeur belde op dat hij onderweg is . Prima service en prima geholpen

Sil 23-03-2020

Na het aanvragen van een offerte via email werd ik keurig gebeld met de aanbieding. Tevens na het gesprek een e-mail ontvangen met de offerte. Vanuit de offerte kan je gemakkelijk je bestelling definitief maken.

M Zuijderwijk 23-03-2020

Super goed advies gehad aan de telefoon. Zijn er samen uitgekomen wat te bestellen. Hebben verstand van zaken en een supersnelle levering.
Volgende keer zeer zeker weer bij 123 apparatuur bestellen.. Top Service..!

André 23-03-2020

Degene die mij heeft geholpen geeft uitermate goed advies en geeft een eerlijke prijs.
alleen maar 1 groot compliment

Pauline 23-03-2020

De shop is zeer overzichtelijk en voordelig. Kreeg deze tip door van iemand die in het "witgoed" zit.

Jetske 23-03-2020

Zeer deskundig geholpen door de medewerkers van 123apparatuur. Er werd goed meegedacht en de offerte werd meerdere malen aangepast omdat er na uitvoerig overleg met de medewerker en onze keukenbouwer toch beter wat zaken aangepast konden worden. Wij hadden bijvoorbeeld zelf 2 ovens uitgezocht die bij nakijken door de medewerker niet hetzelfde eruit bleken te zien.
De offerte krijg je op je mail met scherpe prijzen. De offerte is daarna super eenvoudig online om te zetten naar een order. 123apparatuur heeft ook een gigantisch groot assortiment!
Ik ben zeer tevreden en zou 123apparatuur bij iedereen aanbevelen.

Leo 23-03-2020

Heldere uitleg en zeer vlotte terugkoppeling. Kan niet bedenken hoe het beter zou kunnen.

Mylene 22-03-2020

Prima winkel! Snelle terugkoppeling op aanvraag offerte en zeer behulpzaam.

Bianca 22-03-2020

Lekker duidelijk en een scherpe prijs. Ik vind het persoonlijk erg fijn dat ik kan betalen bij aflevering.

Wiel 22-03-2020

Een duidelijk overzicht met betrekking tot voorraad en levering. Je wordt tussentijds op de hoogte gehouden van de status en moment van levering. Ook oude apparaten worden gratis mee terug genomen.

Peter 20-03-2020

123apparatuur heeft gedaan wat je verwacht, direct een heel scherpe prijs te opzichte van andere aanbieders en een snelle levering. Keurig even een belletje dat de chauffeur onderweg en exact op tijd aan de deur.
Zo kan je goed zaken doen

Aart 20-03-2020

Na het aanvragen van een offerte kreeg ik snel bericht met een heel goede aanbieding. Direct op in gegaan.

Ralf S 20-03-2020

Nadat ik een offerte aan had gevraagd, kreeg ik meteen opmerkingen waarvoor ik een bepaalde koeler gekozen had en of het wel allemaal klopte. Ik kan niet anders zeggen dat de werknemers uiterst vriendelijk en meedenkend zijn.

Daarnaast werd voor de levering gebeld om een afspraak te maken, en op de dag van levering 20 minuten van te voren dat ze bijna op plaats van bestemming waren.

Zo zou het bij ieder bedrijf moeten lopen, 100 punten! Over de prijs van de apparatuur nog niet eens gesproken...

Mool 19-03-2020

Snelle en correcte reactie op mail. Enkele keren hebben we een offerte aangevraagd voor een inductieplaat. Bij een vraag kwamen ze netjes met een ander voorstel daarin ons volledig vrijlatend. Ook een type dat wel in Frankrijk voorkomt maar niet in Nederland verkocht wordt werd gemeld. Dat heb ik zeer gewaardeerd. Ik hoop dat deze plaat ook zo zal bevallen als de vorige heeft gedaan.

René Penninx 19-03-2020

Ja uitstekend, mijn bestelde Siemens combioven zou pas over 3 weken leverbaar zijn.maar er was wel een Bosch, gelijkwaardig wel duurder . kreeg hem voor €499.00 . TOP
Met 2 dagen geleverd, oude mee terug.

Stef 18-03-2020

Voor het eerst online bij 123apparatuur.nl besteld en het werkte vlekkeloos. Extra prettig is het dat je een half uur voor de levering wordt gebeld.

Frederik 17-03-2020

Wederom een zeer goede service en advisering, mee gedacht welke oven voor mij geschikt is. De oven is nu uitgerust met telescoop geleiding zodat de bakplaten niet kunnen kantelen. Veiliger voor mij aangezien ik gebruik maak van een rolstoel.