123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 332 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

sassie 13-04-2020

fijne internet shop vriendelijk personeel staan open voor alle vragen cq oplossingen eerder een koelkast gekocht met plaatsen erg vriendelijke mensen en goede garantie erg belangrijk voor ons,,
[ ik heb een 8 gegeven bij elke bedrijf zijn er altijd wel verbeter punten ]

Inge 12-04-2020

Snelle levering en netjes de oude apparatuur weer meegenomen. Ondanks de Corona crisis de apparatuur toch netjes in de hal geplaatst.

Bram 12-04-2020

We hebben al onze apparatuur hier gekocht. Je krijgt eerlijk advies en snelle levering. We hebben nu wederom hier besteld.

C. 12-04-2020

Nadat onze dochter aan de klep van onze oven hing en deze kapot klapte op de keukenvloer. Gelukkig verder niks aan de hand. Direct een andere gezocht en besteld bij 123 apparatuur. omdat er snelle levering geboden kon worden en omdat er een duidelijke en uitgebreide omschrijving van de etna inbouw oven met magnetron functie beschreven staat. Bij het bestellen is het duidelijke en overzichtelijk. Je weet precies waar je aan toe bent

Ewoud 11-04-2020

Gebruiksvriendelijke duidelijke website. Makkelijk producten zoeken en bestellen. Verder scherpe prijzen en vlotte levering.

Jarmen 10-04-2020

Goeie service en een prima kwaliteit goed en en geholpen via de mail en telefonisch

Wilma 10-04-2020

Je wordt vriendelijk en duidelijk geholpen bij 123apparatuur.nl
Er wordt naar een passende mogelijkheid gezocht en ik spreek uit ervaring dat ik heel tevreden ben en daarom natuurlijk ook weer hier naar terug ben gegaan. Top !!!

Julius 10-04-2020

Redelijke website uitgebreid assortiment, uitstekende service, efficient en kundig medewerker aan de telefoon.

tevreden klant 09-04-2020

Top shop, goede service en uitleg. We hadden een probleem met een inductie kookplaat en ze hebben gezocht naar de juiste oplossing voor ons. Door het niet om te ruilen tijdperiode hebben ze ons ook een fijne korting gegeven op de oplossing.

Lia 09-04-2020

Ik ben inhoudelijk heel goed geholpen bij het maken van de keuzes door Willem. Daarnaast heeft hij me goed begeleid mbt de offerte/bestelling/levering.

Ik heb jullie al aanbevolen en er is al weer een offerte bij jullie aangevraagd.

André 09-04-2020

Zeer betrouwbare en prijs vriendelijke leverancier. Ik heb hier inmiddels al 2x alle keuken apparatuur gekocht en diverse losse apparaten. Slechts 1x een incomplete levering gehad en dit is meteen opgelost. Zeer aan te bevelen!

Jvs 09-04-2020

Goede prijs/ kwaliteit en snelle service. Site is makkelijk in gebruik en goede duidelijke foto’s.

M. den Boer 08-04-2020

De winkel is makkelijk te vinden via Google en je kunt de producten makkelijk vinden. De levertijden worden transparant aangegeven.
Op je mobiel is de website soms een beetje onoverzichtelijk. Vandaar geen 10, maar een 9.

Benjamin Hompe 08-04-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik de beste hit kreeg op Google. Tevens hadden ze ook meteen de beste prijs. Vandaar mijn bestelling

A van Rossum 08-04-2020

Met veel deskundigheid geholpen, alle vragen werden beantwoord. Daarnaast ook snel in navraag doen en zoals afgesproken ons direct terug gebeld. Dit resulteerde in een goede deal, we voelde ons goed gehoord en zeer goed geholpen.

patrick 07-04-2020

Prima, gebeld nav verzoek en ze maken waar wat ze beloven. Bestelling telefonisch doorgenomen en daarna per mail de order ontvangen

Idee 07-04-2020

Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop we geadviseerd zijn bij de aankoop van onze afzuigkap. Tevens over de snelheid van berichtgeving, levering, etc

Jogue 07-04-2020

Superservice van deze mensen! Allereerst is de combimagnetron van Bosch die ik zocht, bij hun gewoon op voorraad en ze hebben ondanks deze moeilijke tijden met Corona en eventueel bedrijfspersoneel in quarantaine, toch echt binnen een dag kunnen leveren. Netjes afstand gehouden, gewoon voor mij in de keuken gezet! Een 10 voor 123apparatuur!

Gunther 07-04-2020

Ik had een offerte aangevraagd voor al onze keukentoestellen.
Hierin ben ik perfect begeleid naar wat onze wensen waren.

Ook aanpassen en wijzigen was geen enkel probleem.
op basis hiervan hebben we dan ook beslist samen te werken met 123apparatuur.

special thanks

Angelika 06-04-2020

Hele goede service, ook veranderingen in een reeds gedaan order zonder problemen opgelost.

Ben 06-04-2020

Als rasechte Nederlander kijk ik naar de prijs, en die is goed! Ruime keuze en correcte afhandeling maken dat ik een review schrijf.
En dat is eigenlijk best bijzonder omdat ik dat normaal nooit doe. Voor mij dus een dikke 10

Toine 06-04-2020

123apparatuur.nl valt bij de google zoekfunctie direct op vanwege de aantrekkelijke prijs. Er is zelf de mogelijkheid een offerte aan te vragen, bijvoorbeeld als de prijs elders goedkoper is. De site geeft in één oogopslag duidelijkheid voor het invullen van mijn gegevens en een keuze voor een bezorgdatum. Betaling kan direct of bij thuisbezorging. Ik kijk er naar uit om mijn Quooker combi te gaan gebruiken.

Tetje.palm laverman 06-04-2020

Een prima website ik ben 87 maar er hoefde niets uitgelegd te worden ,zeer duidelijk en klantvriendelijk

M. 06-04-2020

Top geholpen en super prijs. Snelle levering en houden rekening met je wensen. Francisca bedankt

Heidi 06-04-2020

Goed telefonisch advies en een mooie korting op onze order. De communicatie rondom de offerte en levering was ook erg prettig. De chauffeur heeft de spulletjes precies op tijd afgeleverd! Helemaal top!