123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Valerie jongert 02-04-2020

We wilde wat meer info over een combi magnetron en werden super lief en geduldig geholpen om een goeie keuze te maken !
Onze complimenten
En meteen de volgende dag geleverd

Ingrid 02-04-2020

Telefonisch contact gehad meneer heeft mij goed te woord gestaan. Hij heeft samen met mij naar de afmetingen etc. gekeken.

Ger 02-04-2020

Snelle actie. Goed contact met de verkoopster. Prijs is voor ons zeker aksentabel.

R van Doorn 02-04-2020

In het verleden vaker spullen gekocht bij 123apparatuur. altijd erg tevreden over de scherpe prijs en goede services!!

M Mijderwijk 02-04-2020

Een goede duidelijke site! Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om met je mee te denken.

Hartog 01-04-2020

Zeer snel geleverd. Had de vrieskast eerst ergens anders besteld maar moest ondanks eerdere beloftes toch lang wachten. Gisteravond laat besteld en vanmorgen al in huis! Prima service ook door de bezorger. Super!

J. Schilders 01-04-2020

wij zijn heel goed geholpen door de mensen van 123 Apparatuur we zijn netjes te woord gestaan via de telefoon en goeie afspraken gemaakt over het bezorgen van onze producten en alles zoals afgesproken keurig netjes afgehandeld.

Ingrid van Veen 01-04-2020

Heel goed geholpen tijdens het proces. Steeds een scherpe prijs en eerlijk advies. Tevens meedenken i.v.m. garantieperiodes.

T Nefkens 01-04-2020

werkt prima komt op afgesproken tijd dat telefoontje n half van tevoren vind ik heel fijn dan weet je ook waar je aan toe bent.

Hamelink 01-04-2020

Ondanks dat niet alles meteen leverbaar is, toch keurig contact gehad en een mooie passende oplossing geboden.

Marloes 31-03-2020

Hele vriendelijke man die mij online hielp. Er werd meteen gereageerd op vragen via de mail en de offerte werd meteen aangepast als er iets wijzigde.

cees panis 31-03-2020

overzichtelijk ,snel. gebruiksvriendelijke site met goede informatie .
prima productomschrijving , goed overzicht bij de reviews

Anja Buist 31-03-2020

Vriendelijk behandeld tijdens telefoongesprek. Goed geholpen en goede prijs.

Erik 31-03-2020

Uitstekende service met vooraf telefonisch overleg over de bezorgdag en tijd. Geen 10 punten omdat artikel even niet op voorraad was waar overigens ook net over gebeld werd.

OvKal 30-03-2020

We zochten een goedkope koel/vries combinatie, deze was makkelijk, snel en zeer overzichtelijk te vinden op de site - zeer snelle levering - en een erg goede communicatie van de chauffeur naar ons toe hoe laat hij er zou zijn. de verdere aflevering was fantastisch en ook zeer vriendelijk met extra uit leg. wij zullen ook zeker weer bij 123 apparatuur weer eerst kijken als we iets nodig hebben. (ik mag het misschien hier niet schrijven, maar eerdere communicatie bij de vervoerder van bol. - com zijn wij erg in teleur gesteld geweest). maar was hier GEWELDIG.

Renee van Schenkhof 30-03-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Vriendelijke medewerker die exact invulling en antwoorden gaf en had op mijn vragen. Top, geholpen!

Ten Caat 30-03-2020

Ik werd hier duidelijk en snel geholpen tijdens telefonisch contact en de order werd in overleg compleet gemaakt en op een door mij aangegeven moment afgeleverd. Goede communicatie en prima service.

R. Dekkers 30-03-2020

Na het uitleggen van mijn probleem (kapotte inductieplaat) prima behandeld goed advies ontvangen waardoor ik op het zelfde moment een nieuwe plaat heb besteld en de deze uit voorraad 1 dag later kan worden geleverd. Ben uiterst tevreden ( was ik al van vorige aankopen en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Peter 30-03-2020

naar aanleiding van mijn mail naar 123 keukens dat ik het artikel elders goedkoper had gezien werd ik gebeld of ik akkoord ging met een aangepaste lagere prijs dan die van de concurrent, dit vindt ik een top service !!

Bert 30-03-2020

Goede ervaringen met deze winkel in het verleden en ook nu nog scherpe prijzen en breed assortiment.
Prima dus.

Han Candel 28-03-2020

Goed overzicht op de site van apparatuur. Duidelijke informatie. Goede prijzen. Goede levering. Makkelijk proces om alles te bestellen en te betalen.
Heb al eerder bij hen spullen gekocht en nooit problemen gehad met levering of verkeerde prijs.

Storm 28-03-2020

We hebben hier een prachtige 92 cm grote inductie kookplaat gekocht. We zijn goed geïnformeerd en snelle en correcte levering. PS. ook een keukenblad bij 123 besteld. Prachtig, goede prijs, geode service.

Henk 27-03-2020

Prima online shop, ruime sortering. Hele snelle levering. Vriendelijke klanten- en bezorg-service.

Herman 27-03-2020

Zeer snelle en correcte bezorging van de apparatuur. Wat is gemeld op website wordt voor 100% waargemaakt. En voor de allerlaagste prijs.
Vergeleken met andere aanbieders op Internet en via telefonische navraag.

Hessel 27-03-2020

Bestelproces verliep eenvoudig, het is een overzichtelijke site. De prijzen zijn concurrerend.