123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tom 09-03-2020

Ben netjes op de hoogte gehouden van moment van bestelling tot moment van levering.
Keurig op tijd, netjes afgeleverd door de bezorger.

Hans 09-03-2020

Zeer betrouwbare leverancier
Bijzonder klantvriendelijk en punctueel in de levering
123apparatuur met een lange levensduur
De prijs is het bewijs

Sheila 08-03-2020

Het bestellen ging erg makkelijk, alle informatie was duidelijk en snel te vinden.

Frederik Willems 07-03-2020

Mooie web-site, zeer concurentiele prijzen, goede productinformatie, enkel spijtig van de hoge verzendkosten naar België.

Erwin 06-03-2020

Snelle efficiënte en vriendelijke medewerkers die je prima te woord staan. Niet opdringerig en gewoon meedenken met jou als klant

HansM 06-03-2020

Deze shop heeft een groot assortiment en ik heb er alles in een keer kunnen bestellen. De website is overzichtelijk,
de medewerkers zijn klantvriendelijk en de prijs was uitstekend.

BertD 05-03-2020

Toch even een chat gehad met een medewerker om te zien of het product in voorraad was, je weet maar nooit! Het was op voorraad en werd de volgende dag geleverd.
Communicatie was prettig en informatief.
De transporteur belde een kwartier voor aankomst.
Al met al heel tevreden!

Johan 05-03-2020

Wat ik nooit had verwacht is de geweldige service van deze leverancier. Dat dat nog kan bij deze aantrekkelijke prijzen. De Vaatwasser werd binnen 1 dag geleverd en de installateur reageerde dezelfde dag nog, zodat binnen twee dagen de vaatwasser perfect functioneerde. Hulde!

Sanneke 05-03-2020

Goed geholpen en snelle bezorging! Het contact verliep goed en ook bij twijfel over het model werd ik goed bijgestaan.

Jimmy 05-03-2020

Hele fijne website! Ik kreeg al snel mijn opgevraagde offertes binnen met scherpe prijzen. Ook als ik hem later weer opnieuw moest aanvragen omdat ik zelf te lang had gewacht werd ik net zo goed geholpen! Duidelijke offertes scherpe prijzen snelle service, een echte aanrader!

Marco 05-03-2020

Ik werd telefonisch snel en vriendelijk geholpen door een medewerker. Snelheid, weinig poespas en goede vakkennis. Dankjewel.

Jaap 04-03-2020

Vanmorgen gebeld en vanmiddag mijn afzuigkap opgehaald tegen een mooie korting !

Kick Schut 04-03-2020

Zoals het hoort een keurig nette afhandeling.
Met een duidelijke website.

Niels 04-03-2020

Geweldige website! Super snelle offertes en fijne medewerkers. Al mijn apparatuur besteld voor mijn nieuwe keuken en tot een mooie deal kunnen komen.

Ik raad 123 apparatuur zeker aan!

Daniël Claas 04-03-2020

Prima contact gehad met de klantenservice. Apparaat nergens goedkoper gezien dan hier.

R. Telkamp 03-03-2020

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk personeel.

Rob 03-03-2020

Geven duidelijke informatie.
Klantvriendelijk aan de telefoon.
Bereidwillig om mee te werken

Jan 03-03-2020

123apparatuur is wat mij betreft een prima bedrijf. Heb een offerte-aanvraag verstuurd en daar werd snel op gereageerd.
Wat erg handig was, is de mogelijkheid om aanvullende technische vragen te kunnen stellen via een beschikbaar telefoonnummer in de offerte.
Bij de meeste webshops is dat helaas vaak niet het geval.
De medewerker was prima op de hoogte van details, zodat de deal snel tot stand kon komen.

Pieter Sjoerd 03-03-2020

Overzichtelijke site, breed aanbod en prima aanbiedingen en bestellen is zo gebeurd

Brink 03-03-2020

Prima beantwoording van onze vragen.
Na het bestellen per email werd de inbouwkoelkast na twee dagen bezorgd.
Goede service.

Albert 02-03-2020

Gelijk scherpe prijzen zonder onderhandeling, netjes geholpen, snel de juiste persoon aan de telefoon.

Henk 02-03-2020

Heerlijk snel en professioneel advies bij het kiezen van de juiste apparatuur voor in onze keuken

HK Spits 02-03-2020

Op zondag een inductiekookplaat besteld, nog niet betaald, toch op maandagochtend al thuis bezorgd.
Fantastisch! Op de site gevraagd om telefonisch contact op maandag, ik werd prompt op tijd gebeld. Uitstekende service en uitstekende prijs. !

krilu 01-03-2020

De webshop is duidelijk en ik omdat ik, er eerder al kocht weet ik dat zij scherpe prijzen aanbieden.

Peter 29-02-2020

IK vind het super duidelijk en erg prettig internet shoppen.
Ook duidelijk met wanneer ze komen leveren.