123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjors 23-02-2020

Scherpe prijzen en goede service. Klantvriendelijkheid van servicedesk is prima.

ET 23-02-2020

Overzichtelijke site, goede prijzen / concurrerend en er is eenmogelijkheid tot aanvragen van een offerte. Kortom, erg klant gerichte aanpak

Marcel 22-02-2020

Bijzonder prettige medewerker, Centennial, die voor en na de aankoop altijd direct reageerde op vragen. Hij gaf goede adviezen m.b.t. de aanschaf van een nieuwe afzuigkap en bood zelf aan, na mijn wensen gehoord te hebben, een aantal alternatieven voor mij uit te zoeken en aan te bieden. Levering was perfect, echt een hele fijne zaak!

Ria Eichbaum 22-02-2020

Snel artikel gevonden, snelle leveringstijd, veel gemak met bestellen. lekker vanuit de luie stoel

Hajee 22-02-2020

Ruim assortiment. Ze zijn snel en denken met je mee. Goede prijsstelling want ze bieden mij steeds de beste prijs. Wat mij betreft een betrouwbare aanbieder.

John Glas 22-02-2020

snelle en accurate beantwoording van aanvraag en ook levering. Dit heeft mij overtuigd om hier mijn vaatwasser te bestellen

ASHTON 22-02-2020

Na uitvoerig oriënteren bleek 123apparatuur.nl de beste prijs te hebben. Vragen vooraf aan de bestelling werden eerlijk en duidelijk beantwoord. Na de bestelling te hebben gedaan, werd ik via mail uitstekend geïnformeerd over de actuele stand van zaken over het product, staat van de bestelling, levering enz. Bezorgservice was zeer goed. Kortom SUPER goede webshop.

Erik 22-02-2020

Snelle reactie op offerte aanvragen. Zeer vriendelijk telefonisch te woord staan
Helder advies en informatie over producten

Arie de Jong 21-02-2020

Uitstekende service bestelling eerder binnen dan verwacht.
Goede afspraak kunnen maken wat betreft de levering tijd.
Klasse.

Robin 21-02-2020

producten kunnen reserveren in afwachting van akkoord vanuit bouwdepot. Geen enkel probleem voor 123 apparatuur. Super blij mee.

hans 21-02-2020

eindelijk een webwinkel die niet alleen voor een goede prijs aanbiedt, maar ook de juiste info en service geeft. Klantvriendelijkheid ten top (met name XXX en XXX. Tot en met de levering alles volgens afspraak.

Peter 20-02-2020

Snelle reactie, supervriendelijk, laagste prijs van Nederland EN België! Zeer vlotte communicatie!

Tijmen 20-02-2020

Ik vind 123 apparatuur een hele fijne winkel. Ik kreeg goede en duidelijke voorlichting. Ook werd ik snel terug gemaild bij de offerte en later over een bepaalde vraag. Kortom een prima winkel.

Peter 20-02-2020

Ik zal het kort houden:123apparatuur is een TOP organisatie.
Alle afspraken zijn nagekomen.

Dagmar 19-02-2020

Bestelling ging goed. Tip met betrekking tot de levering: de wasmachine werd met verpakking en al in de gang gezet en de chauffeur vertrok direct. Wij hadden graag hulp gekregen. Lastig aan te geven welk dag(deel) het beste uitkwamen voor de levering.

Brasserie De Dijk 19-02-2020

Snelle offerte ontvangen tegen een zeer nette prijs, vriendelijk telefonisch te woord gestaan en Levering nagekomen zoals afgesproken.

Marja 19-02-2020

Snelle service, zeer klant vriendelijk voor een goede concurrerende prijs! Alleen keuken apparatuur besteld. Geen ervaring met montage.

Arie 19-02-2020

de bestelling en levering van onze dampkap verliep vlot, duidelijk en volgens afspraak.
na levering merkte ik dat deze bij de concurrentie een stuk goedkoper geprijsd stond.
na simpel contact werd een refund overgeschreven.
super, een echte aanrader

Winand van der Voet 19-02-2020

Ik heb gekozen voor 123apparatuur vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding voor de gekozen vaatwasser van Siemens.
Het bestelproces verliep niet helemaal vlekkeloos vanwege de keuze voor verlengde garantie maar deze werd niet meegenomen in de ideal betaling. Ik heb hiervoor een e-mail verstuurd en ga ervan uit dat dit nog naar tevredenheid wordt opgelost. Ik beveel ondanks dit kleine euvel de webwinkel zeker aan!

Ina Metz 18-02-2020

We zijn goed geholpen en de bestelling is prima en snel afgeleverd,verder kunnen we nog niets zeggen want we hebben
de kookplaat nog niet in gebruik.

J. van der Linde 18-02-2020

Super snel geholpen.Om 1 uur s, middags gebeld en daarna gelijk gehaald bij het magazijn.
Aardige jongen die ons hielp.
Om 18.00 konden we de kookplaat gebruiken.

Mart 18-02-2020

Ik bestelde om 21:10 een Quooker. De volgende ochtend om 7:20 werd ik al gebeld door een vriendelijke man met de mededeling dat mijn pakketje binnen een half uur afgeleverd zou worden. Om 7:50 stond een evenzo vriendelijke chauffeur voor de deur en vroeg zelfs waar het pakketje neergezet moest worden. Super! Ook zat er al een mail in de mailbox met de verwachte aflevertijd en was er ook al een SMS geweest. Kortom uitstekende communicatie m.b.t. de levering.
Om 8:15 werd ik gebeld door wederom een zeer vriendelijke medewerkster van 123appartuur.nl met de mededeling dat bestellingen voor een Quooker wel eens fout gingen. Zij doelde op het feit dat niet altijd duidelijk is welke boiler het beste zou passen en zij wilde mij voor deze fout behoeden. Echter zei zij direct "oh, ik zie dat de bestelling al afgeleverd!". Zo snel dat het goedbedoelde advies niet meer relevant was. Maar wederom een voorbeeld van prima service van 123apparatuur.nl. Ik had een bewuste keuze gemaakt voor het type boiler dus voor mij ook niet meer van toepassing. Inmiddels heb ik de Quooker geplaatst en naar tevredenheid in gebruik.

- 18-02-2020

Bestellen ging zeer gemakkelijk en ik had het product de volgende ochtend in huis. Ik werd zelfs van tevoren gebeld dat mijn bestelling er zo aan kwam.

Remi Boing 18-02-2020

Zeer snelle reactie op vraag en hele scherpe prijzen. Bij de reactie ook een zeer professioneel advies wat onze aankoop aangepast heeft.
Het advies was zeker objectief zonder commercieel belang.
Nu alleen de items nog ontvangen, wat vast goed zal komen.
Echt een top service.

Gerben Vrolijk 18-02-2020

Keurig netjes geholpen goed advies gehad, zeer lagen prijs vergeleken met andere sites. En als klap op de vuurpijl niet opdringerig zoals bij bijna alle andere keuken bedrijven. Dus geen nu beslissen praatjes anders kan het niet meer.