123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

fam leppers 31-08-2020

Super goede winkel en vriendelijk personeel .
Vaker in het verleden keukenapparatuur besteld bij 123 keukens voor een goede prijs kwaliteit verhouding en service !

Barbara 31-08-2020

Nadat ik zelf eerst onderzoek had gedaan naar het product wat ik nodig heb, heb ik vervolgens contact opgenomen met een van de medewerkers van 123apparatuur.nl. Een goede kwalitatieve feedback ontvangen en de medewerker dacht zelfs goed met mij mee waardoor de levering en montage nog beter past bij mijn wensen. Daar word je als consument blij van en dat maakt het verschil. Dank!

Ouderwets klantvriendelijk! 31-08-2020

Gewoon even bellen, het kan nog! En dan ook nog eens iemand treffen die nog steeds weet wie de baas is: de klant. Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Helemaal goed!

PietStridy 31-08-2020

Offerte aangevraagd van een inbouwkoelkast, verstuurd en binnen enkele minuten werd ik gebeld. Alle moeite werd er door de betreffende medewerker gedaan om mee te denken of de inbouwmaten wel klopte. Zonder ook maar iets te zeggen of te vragen kreeg ik aan het eind van het verhaal ook nog eens 40,- euro korting. Niet om die korting, maar waar maak je dit nog mee, echt, hier kan ik blij van worden.

Evelien 31-08-2020

Heldere uitleg over montage en omzetten deuren koelkast. Extra check of ik de maten wel goed had doorgegeven. Heel netjes! Korting gekregen, leuk extraatje.

Lydia 31-08-2020

Ik had afgelopen zondag vaatwasser besteld en betaald. Vandaag, maandagochtend, kreeg ik een telefoontje dat het niet meer leverbaar was. Meteen per email bevestigd dat ik de bestelling annuleer. Drie uur later stond het geld weer op mijn bankrekening.

Franky 30-08-2020

Goede duidelijke webwinkel en beste prijzen. Giede service om oude koelkasten mee te nemen

Jaap 30-08-2020

Goede apparatuur voor de beste prijs. Ik heb lang gezocht naar een goede koelkast maar Kon hier toch het best slagen.

Jeroen van Hulzen 30-08-2020

De service is super. Als ik wat nodig heb dan bel ik ze en word fantastisch geholpen door zeer kundig personeel

Adam Wilson 29-08-2020

Goede prijs en levering volgens afspraak. Ook al mijn keuken apparatuur hier aangeschaft. Door de hoeveelheid apparaten, veel korting ontvangen

Marcel 29-08-2020

Deze shop maakt waar wat ze toezeggen. Is tegenwoordig meer uitzondering dan regel helaas.

Tim 28-08-2020

Snelle reactie bij opvragen prijzen én ook daadwerkelijk scherpe prijzen.
Fijn om te kunnen kiezen wanneer je het product geleverd wil hebben en ook fijn dat je kunt kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden, zoals (en dat is best uniek) pinnen aan de deur. Zeker als het om grote bedragen gaat, is dat fijn.

Maarten Wolfs 28-08-2020

Duidelijke website, snel en netjes geleverd, en keurig oude apparatuur meegenomen. Helemaal prima.

R. Ramsaransing 28-08-2020

Ik bestelde een magnetron, dit kon de volgende dag al geleverd worden. Blijkt de magnetron niet te passen. Ik heb gebeld en kon de magnetron zonder problemen ruilen. Die werd de dag daarna weer keurig bezorgd en de andere werd meegenomen.
Ik heb een topservice gekregen. Begrip, service en meedenken dat is mijn ervaring!

Top, ga zo door.

Gerda Stalenhoef 28-08-2020

Vanaf de aanvraag voor een offerte tot aan de aflevering is alles perfect geregeld. Je wordt overal netjes over geinformeerd. Tijdens offerte procedure hadden we wat vragen, die werden keurig netjes beantwoord en er werd meegedacht voor een andere oplossing. Verder werd er een ander model apparatuur aangeboden dan wij aanvroegen, daar deze meer functies had en hetzelfde van prijs was. Instructies mbt betaling waren eveneens duidelijk. Duidelijke afspraken inzake de aflevering.
We hebben zeer fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Zonder enige twijfel gaan wij onze volgende aankopen bij hun doen.

Mart 28-08-2020

Duidelijke webshop, goede prijs, mogelijkheid om leverdatum te kiezen, keuze betaalmogelijkheden.

Eefje 28-08-2020

Snelle reactie, goede afspraken over de prijs en er wordt met je meegedacht. Top service

F. Çelik 27-08-2020

Ik heb heel lang gezocht naar de beste service en goedkoopste zaak in de modernste laatste modellen. Ik heb diverse offertes gevraagd voor de apparaturen die ik heb genomen en kwam bij 123apparatuur het goedkoopste uit. Ik raad iedereen aan om niet eens meer verder te zoeken, maar direct bij 123apparatuur alle apparaturen aan te schaffen. Het is zeker de goedkoopste ten opzichte van de andere aanbieders. Ben zeer tevreden en heel blij met mijn aankopen!

Maarten 27-08-2020

Onze vrieskist 's avonds besteld, volgende ochtend om 9 uur geleverd. Keurige sms van te voren met verwachte leveringstijd. Chauffeur belde 10 minuten van te voren dat hij er aan kwam. Alles keurig in orde.

Jan 27-08-2020

Een inbouw afzuigkap van Bosch besteld.
Deze was niet op voorraad, maar ik werd keurig terug gebeld wanneer hij geleverd kon worden.
Meteen telefonisch besteld, waarna ik een mailtje met een linkje kreeg om via Ideal te betalen.

Dus alle zaken perfect geregeld en ook de bestelling was er sneller dan gedacht.

T.M Teuwsen 27-08-2020

De site is helder en duidelijk zelfs voor oudere mensen zoals ik. Het bestellen de gewenste leverdatum opgeven en de Ideal betaling en direct je ordernummer per e-mal bevestigd.
Prettig houden zo.

Benno 26-08-2020

Van de 10 winkels die ik om een offerte voor een combi oven had gevraagd, was dit één van de 3 die ook inderdaad een offerte stuurde. Bovendien werd er binnen een dag gereageerd en bleek het de goedkoopste van de drie.

Het bestellen vanuit de offerte ging gemakkelijk. Ook toen ik belde met een extra vraag werd ik netjes en snel te woord gestaan. Vervolgens hadden we binnen een dag de oven in huis.

Ook de extra installatieservice die via 123apparatuur besteld was, was netjes en snel.

Een aanrader!

lars wagemans 26-08-2020

Een scherpe prijs waarbij er ook echt wordt meegedacht, geinformeerd en geadviseerd over apparatuur die wordt aangeschaft.

Emmetje 25-08-2020

Snelle levering, goede service. Netjes gebeld voorafgaand aan levering, top allemaal!

J. van Reen 25-08-2020

Zeer adequate informatie en snelle levering. Kleine aantekening: bij het orderproces wordt de mogelijkheid geboden om pas bij levering met pin te betalen. Als je daarvoor kiest blijkt dat in de praktijk niet te kunnen en moet je alsnog met Ideal betalen. Dus: orderprocedure aanpassen!