123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herbert 20-08-2020

Wij hebben gebeld om informatie en levertijden van een gasfornuis, in dit gesprek zijn we professioneel en vriendelijk geholpen, ook het maken van een aflever afspraak ging op een plezierige manier

Fokke de Vries 19-08-2020

Ik ben zeer tevreden over deze winkel want ik had een vaatwasser gevonden die ik wilde bestellen, maar dit bleek een uitlopend model te zijn. Toen ben ik terug gebeld door 1-2-3 apperatuur .nl en die hebben mij een alternatief aangeboden die goedkoper en energiezuiniger is.

Dhr N. de Vries 19-08-2020

Top Super klantvriendelijke medewerker die mij wist te motiveren tot aankoop van de Siemens vaatwasser. Als de levering ook zo gaat als besproken en het artikel aan de wensen voldoet, maak ik van mijn beoordeling een 10 👍🏻😀👍🏻

jenny van oord 19-08-2020

geweldige service hadden verkeerde afzuiger gekocht geen probleem met om ruilen ook niet na het verstrijken van( Binnen 14 dagen)!!!! SUPER

Inge 19-08-2020

Donderdag besteld, er stond op de site product op voorraad, binnen 1-3 werkdagen in huis. Kregen een bevestiging maar verder niets. Maandag een mailtje gestuurd, hier heel snel reactie op. Het product wat we besteld hadden was niet op korte termijn leverbaar, daarom kregen we een ander (duurder) vergelijkbaar product voor hetzelfde geld. Zeer tevreden daarover.
Jammer dat ze ons niet direct vrijdag hadden laten weten dat het artikel er niet was maar pas nadat we er maandag zelf achteraan hadden gemaild. Verder keurig volgens afspraak geleverd en half uur voor de bezorger kwam een telefoontje.

mvs_nl 19-08-2020

Duidelijke site, goede en zeer vriendelijke communicatie. Afleveren ook perfect, vriendelijke chauffeur. Je weet al vroeg waar je aan toe bent qua indicatie vwb de aflevertijd en half uurtje voor levering telefoontje van de chauffeur. Helemaal top!

Henk van Tilborg 18-08-2020

Duidelijke en van veel benodigde informatie voorziene website die snel kan leiden tot een juiste keuze.
Heldere instructies over hoe te handelen als keuze gemaakt is.
Ook, desgewenst, keuze om te betalen bij aflevering.
Directe en duidelijke terugkoppeling over je bestelling.
Zeer tevreden over de behandeling als digitale klant.
Deze winkel kan ik, aan de hand van mijn ervaring, zéker aanbevelen.

Zeeuws Meisje 18-08-2020

Overzichtelijke website en eenvoudige bestelwijze. Vooral snelle levertijd is een pre. Een leverancier met keurmerken geeft vertrouwen.

Machiel 18-08-2020

zeer vriendelijke meedenkende medewerkers.
Heb 2 x gebeld met het bedrijf en beide keren super goed geholpen.
2x gebeld doordat ik de 1ste nog niet de knoop had doorgehakt.
En eerlijke prijzen,Heb in t verleden al eerder een keereen kookplaat besyeld en vlot geleverd gekregen.
Dus vandaar een 10 als beoordeling.
Top bedrijf

Rien Wartena 18-08-2020

De goedkoopste en een snelle levering en een geweldig goede communicatie betreft levering en tijd

Johan 17-08-2020

Overzichtelijke site, snelle levering en vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

van Limburg 17-08-2020

Wanneer je belt over een product die elders goedkoper is dan wordt er alles aangedaan om dat zelfde product voor een nog mooiere prijs te leveren. Dit is ons nu al 2 keer gebeurt en ze blijven korting regelen. Tevens is de service van het leveren en afhandelen ook fantastisch

Rob 17-08-2020

123Apparatuur heef een prima webwinkel met veel keuze. De bezorging is snel en netjes. De prijs is zeker concurrerend met andere webwinkels.

Sebas 17-08-2020

Snelle levering en scherpe prijzen. Oude apparatuur wordt weer netjes meegenomen.

KVDL 16-08-2020

Na 2x telefonisch contact, aangaande prijs en levertijd, een foutloze levering op de gewenste datum voor een zeer scherpe prijs. Ik adviseer jullie allen om telefonisch contact op te nemen voor een offerte. Echt super.

Patrick 16-08-2020

Uitstekend geholpen met een vraag over aflevering Over het artikel dat ik wilde bestellen. Ook goed meegedacht om tot een juiste aflevering te komen. Fijne zaak en zeer prettige medewerkers.

Willem 15-08-2020

Heb eerst een studie gemaakt welke inductie kookplaat ik wilde hebben op basis van gebruikerservaringen. Daarna heb ik op internet en bij lokale dealers gekeken wie deze inductie kookplaat kon aanbieden, op welke termijn, voor welke prijs en wat de overige pro's en contra's waren. Geen lokale dealers die deze kookplaat aanboden. Wel 6 bedrijven die via internet aanbieden, waaronder 123Apparatuur, deze bedrijven heb ik een offerte gevraagd. 5 bedrijven hebben geoffreerd en op basis van levertijd, prijs, garantiecondities, (recente) beoordelingen op kieskeurig.nl en de snelheid en wijze van reageren op mijn vragen kwam 123Apparetuur er verreweg als beste uit. Product vervolgens besteld en die is volgens afspraak keurig op tijd geleverd en na levering nog beoordeeld door de transporteur op schade. Klasse! Enige minpunt was de montage door Installatie-Helden.nl. Moeizame communicatie en afspraken die niet werden nagekomen. Kreeg de indruk dat het bedrijf het erg druk heeft. De eerste monteur die werd gestuurd was te laat en niet ter zake kundig. Hij constateerde dat de 3-fase aansluiting niet goed was waardoor ik werd gedwongen opnieuw de installateur langs te laten komen en de montage moest worden afgebroken. Het installatiebedrijf kon echter geen fouten constateren en een nieuwe afspraak voor montage werd gemaakt. Dit ging wel snel. De tweede monteur was wel ter zake kundig en de installatie werd na een half uur al keurig afgerond.

Erik Slot 15-08-2020

De medewerkers geven degelijk advies, bellen snel terug met antwoord op vragen en de order werd geheel zoals afgesproken afgehandeld.

sander datema 15-08-2020

super vriendelijke mensen netjes behandeld aan de telefoon.. snelle levering .. en de bezorger was een nette man

Nico van Dinteren 14-08-2020

Abusievelijk zijn wij naar het magazijn cq kantoor gereden in de veronderstelling dat het hier een winkel betrof. Het is weliswaar een winkel maar dan een webwinkel. We werden allervriendelijkst ontvangen en nadat we te kennen hadden gegeven dat we op zoek waren naar een koelkast werden we binnen gelaten . We werden voorzien van een drankje en werden geholpen door een medewerker die ons op uiterst vriendelijke wijze aan een nieuwe koelkast heeft geholpen. We zijn dus uiterst tevreden over de verleende service

Loes Halberstadt 14-08-2020

Ik had bij een andere shop een koelkast besteld, maar deze had vertraging. Ik ben gaan surfen en kwam per toeval 123Apparatuur tegen. Aangezien ik meteen een koelkast nodig had, heb ik opgebeld. Ik ben uitgebreid en vakkundig geholpen door Willem met heel goede tips. Ik heb meteen na het gesprek de koelkast besteld die ik op advies van XXX heb gekozen en ik zit nu te wachten op de bezorger. Dus binnen 24 uur zonder de problemen van de vorige zaak waar over 3 verschillende vragen gelogen is tegen mij. Deze zaak ik goedkoop en je bent als klant nog koning! Voor dit bdrijf geef ik een dikke12!!!

Eef&Fer 14-08-2020

Na aanvraag offerte werden we gebeld over levertijden en mogelijkheden. Kundig en heel prettig geholpen. Bij iedere stap netjes geïnformeerd via mail/sms en telefoon. Zo eenvoudig kan goed zijn. Hebben deze winkel al persoonlijk aangeraden bij meerdere vrienden en kennissen. Een bonus daarvoor (referentie) zou nog een kers op de taart zijn.

Ineke 14-08-2020

Super fijn geholpen door Centennial. Hij is vakkundig, vriendelijk en geeft goed advies. Daarnaast kreeg ik een hele nette prijs. Ook andere medewerkers die ik sprak waren vriendelijk en deskundig.

Erwin en Angela 14-08-2020

Fijne webwinkel, veel producten en makkelijk te vinden. Wij werken beide in de IT en bestellen eigenlijk alles online. Vaak zuchten we bij een bezoek aan een website qua layout/interface en we checken uiteraard altijd de betrouwbaarheid en retour mogelijkheden. Onze conclusie: kom gerust op deze site winkelen, zowel mobiel als desktop top. Retourbeleid top en veilig genoeg! Service? Hebben we geen ervaring mee
Daar we gericht op zoek waren naar een type koelkast en vriezer.

Fred 13-08-2020

Goed geholpen en goed advies. Juiste informatie over levertijd. Goed geïnformeerd op welke dag en koelkast geleverd gaat worden. Oude apparaat netjes mee retour genomen.