123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerda Stalenhoef 28-08-2020

Vanaf de aanvraag voor een offerte tot aan de aflevering is alles perfect geregeld. Je wordt overal netjes over geinformeerd. Tijdens offerte procedure hadden we wat vragen, die werden keurig netjes beantwoord en er werd meegedacht voor een andere oplossing. Verder werd er een ander model apparatuur aangeboden dan wij aanvroegen, daar deze meer functies had en hetzelfde van prijs was. Instructies mbt betaling waren eveneens duidelijk. Duidelijke afspraken inzake de aflevering.
We hebben zeer fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Zonder enige twijfel gaan wij onze volgende aankopen bij hun doen.

Mart 28-08-2020

Duidelijke webshop, goede prijs, mogelijkheid om leverdatum te kiezen, keuze betaalmogelijkheden.

Eefje 28-08-2020

Snelle reactie, goede afspraken over de prijs en er wordt met je meegedacht. Top service

F. Çelik 27-08-2020

Ik heb heel lang gezocht naar de beste service en goedkoopste zaak in de modernste laatste modellen. Ik heb diverse offertes gevraagd voor de apparaturen die ik heb genomen en kwam bij 123apparatuur het goedkoopste uit. Ik raad iedereen aan om niet eens meer verder te zoeken, maar direct bij 123apparatuur alle apparaturen aan te schaffen. Het is zeker de goedkoopste ten opzichte van de andere aanbieders. Ben zeer tevreden en heel blij met mijn aankopen!

Maarten 27-08-2020

Onze vrieskist 's avonds besteld, volgende ochtend om 9 uur geleverd. Keurige sms van te voren met verwachte leveringstijd. Chauffeur belde 10 minuten van te voren dat hij er aan kwam. Alles keurig in orde.

Jan 27-08-2020

Een inbouw afzuigkap van Bosch besteld.
Deze was niet op voorraad, maar ik werd keurig terug gebeld wanneer hij geleverd kon worden.
Meteen telefonisch besteld, waarna ik een mailtje met een linkje kreeg om via Ideal te betalen.

Dus alle zaken perfect geregeld en ook de bestelling was er sneller dan gedacht.

T.M Teuwsen 27-08-2020

De site is helder en duidelijk zelfs voor oudere mensen zoals ik. Het bestellen de gewenste leverdatum opgeven en de Ideal betaling en direct je ordernummer per e-mal bevestigd.
Prettig houden zo.

Benno 26-08-2020

Van de 10 winkels die ik om een offerte voor een combi oven had gevraagd, was dit één van de 3 die ook inderdaad een offerte stuurde. Bovendien werd er binnen een dag gereageerd en bleek het de goedkoopste van de drie.

Het bestellen vanuit de offerte ging gemakkelijk. Ook toen ik belde met een extra vraag werd ik netjes en snel te woord gestaan. Vervolgens hadden we binnen een dag de oven in huis.

Ook de extra installatieservice die via 123apparatuur besteld was, was netjes en snel.

Een aanrader!

lars wagemans 26-08-2020

Een scherpe prijs waarbij er ook echt wordt meegedacht, geinformeerd en geadviseerd over apparatuur die wordt aangeschaft.

Emmetje 25-08-2020

Snelle levering, goede service. Netjes gebeld voorafgaand aan levering, top allemaal!

J. van Reen 25-08-2020

Zeer adequate informatie en snelle levering. Kleine aantekening: bij het orderproces wordt de mogelijkheid geboden om pas bij levering met pin te betalen. Als je daarvoor kiest blijkt dat in de praktijk niet te kunnen en moet je alsnog met Ideal betalen. Dus: orderprocedure aanpassen!

Robert Beckmans 24-08-2020

Hele duidelijke omschrijving van de producten.
Net een vriezer en koelkast besteld.
Alles heel makkelijk, vandaar 10 punten 👍

JPLA Montee 24-08-2020

Het is niet alleen de winkel met de beste prijs maar ook beste service.
Goed bereikbaar ook artikel dat besteld moet worden snel geleverd ook dag van tevoren netjes telefonische contact dat het vanaf de dag erna geleverd kan worden.
Al meerdere keren iets gekocht en blijft TOP!!

Dante Ceelex 24-08-2020

Goede prijsvergelijking waardoor keuze tot aanschaf en waar gauw gemaakt. Goede omschrijving van de aangeboden producten en snelle levering.

Engel 24-08-2020

Mooie website met overal foto's van de producten en productinformatie. De site is ook overzichtelijke en eenvoudig vinden van de producten

Jules S 24-08-2020

123apparatuur levert correct en op tijd zonder poespas en biedt goede service als dat een keer nodig is.

Eddy 24-08-2020

Keurige manier van werken en personeel.
Netjes bevestiging ontvangen en telefonische op de hoogte gebracht over de levertijden en afspraak. Ik zeg super qua prijs levering en klantbeleving.

Paul Jansen 24-08-2020

Wat een geweldige zaak. Zeer vriendelijke mensen die een goede service verlenen en ook de tijd voor je nemen. De apparatuur is ongelofelijk scherp geprijsd. Voor zo'n prijs vind je het nergens anders. Een hele dikke aanrader.

C Hilberding 24-08-2020

De shop is uitgebreid in z'n artikelen,duidelijk omschreven ,klantvriendelijk en prijs vriendelijk. Is een aanrader.

Josje 23-08-2020

Had een goedkopere ergens anders gezien en na mail contact een combimagnetron besteld bij 123 via de mail.
Kreeg 20,- korting.
Volgende dag keurig geleverd na een melding van tijdslot per sms.
Half uur van tevoren belde de chauffeur en werd de combi in de keuken gezet.
Prima geregeld!!

Wouter 23-08-2020

Makkelijke site en een scherpe prijs. Fijn dat ze het oude apparaat meenemen.

Jan Heeze 23-08-2020

Offerte aanvraag gaat heel eenvoudig en snel. Ben benieuwd hoe snel ik een reactie krijg. Wordt vervolgd.

Nancy 22-08-2020

Prima geholpen via de telefoon.
Na de bevestigingsmail te hebben ontvangen had ik nog een vraag waar ik direct ook weer een duidelijk antwoord op kreeg.
Telefonisch de bestelling gedaan omdat ik de leverdatum wilde aanpassen en met IDeal kunnen betalen. Werkt echt prima.

Doppenberg 22-08-2020

Na een telefoontje werden we direct erg goed geholpen via de mail. We hadden steeds contact met dezelfde contactpersoon waardoor vragen steeds erg duidelijk en snel beantwoord werden.

Leo uit Lisse 22-08-2020

Prima webshop.
Goede info, mooie prijs kwalitietverhouding.
ook goed is dat je zelf kan aangeven wanneer het toestel geleverd wordt.